رواية ملك وأدهم الفصل السادس والعشرون 26 بقلم منار همام

رواية ملك وأدهم الحلقة السادسة والعشرون 26 بقلم منار همام
رواية ملك وأدهم الجزء السادس والعشرون 26 بقلم منار همام
رواية ملك وأدهم البارت السادس والعشرون 26 بقلم منار همام
رواية ملك وأدهم الفصل السادس والعشرون 26 بقلم منار همام

رواية ملك وأدهم الفصل السادس والعشرون 26 بقلم منار همام

انس قاعد على السرير فارد رجليه وبيبص لفاطمه الى واقفه قدام المرايه 
انس: خلاص بقا بلاش محن بكره هتخف 
فاطمه بدموع بتحط مرهم على رقبتها الى انس ملاه علمات زرقه وحمره عقابًا ليها
: على فكره وجعنى اوى 
انس ابتسم وحط السجاره في الطفايه اتعدل في قعدته 
: تعالى 
فاطمه: لا
انس بحده: فاطمه 
فاطمه بضيق قعدت قدامه على السرير بضيق 
زحلها شعرها على جنب وبدا يحط المرهم بكل حنينه 
: وجعاك
فاطمه بوجع: بتحرك زى النار 
انس اتنهد: انتى مش طيقاتى يا فاطمه لحد دلوقتي بجد
فاطمه بهدوء: كله زى بعضه مبقتش تفرق 
انس عدل وشها وزحلها شعرها باس جبنها 
: حقك علي قلبي 
فاطمه فضلت مبهته شويه من الى قاله 
******
آدهم قاعد وملك في حضنه يااااه قد اي ربنا ممكن يحرج الانسان بكرمه رغم كل معاصيه رلكن ربنا كرمه بكل حاجه تقريباً 
ملك: سرحان في اي يا حبيبي 
باس جبنها: ما تيجى نصلي ركعتين شكرا لله 
ملك بحب: اسبقنى وانا هتوضي واجى وراك 
آدهم طلع لقي امه قاعده قدام التلفزيون 
ام آدهم: اي الى مصحيك لحد دلوقتي في حاجه يا حبيبي 
آدهم: هنصلي ركعتين شكرا لله يا امى 
ام آدهم ابتسمت: خمس دقايق هتوضي وجاى معاكم
آدهم: يلا يا ست الكل
آدهم صلا بيهم بكل خشوع تقريباً موقفش عياط من كرم ربنا عليه سلم ولف باس ايد ملك
: مبروك يا حبيبتى 
ام آدهم بحب: ربنا يتم عليكم وتقوم بسلام يا ابنى 
****
تانى يوم
فاطمه واقفه في مطبخ شقتها تعمل اكل شهقت لما حست بإيد على رقبتها لفت لقين انس واقف لابس بنطلون بس وباين عليه اثار النوم 
: العلامات اختفت اهى... بتعملى اي
فاطمه بتوتر: بعمل مكرونه بصله 
انس: ورينى كدا 
فاطمه بعدت وانس بداء هو الى يعمل لاكل وفاطمه سرحت فيه وهو واقف بعضلات جسمه الى تخطف دى وملامحه كل وفي حاجه حلوه وتخطف القلب، فاقة على شوكة ممدوده ليها
انس: رايك 
فاطمه قربت وكلت وهى لسه وبتبص في عنيه 
انس مد صباعه الخشن يمسح البقايقه الى على شفيفها وبدون مقدمات ميل باسها فاطمه اسجابت معاه وحطت رقبته انس رفعها على الرخامه  
بعد وقت محدش فيهم عارف كان كدا اي انس بعد علشان تاخد نفسها 
انس: اي رايك
فاطمه بتاخد نفسها: حلوه 
انس بعد لما تلفونه رن 
: ايوه يا عمى محمد حاضر إن شاءلله قريب في رعايه الله سلام... كلى انتى انا هنزل 
فاطمه بخجل: هتنزل كدا 
انس: هتيلي تيشرت 
****
في شقه تانى مازن نايم وفي بنت تانى انس فتح الباب وعنف ودخل 
مازن بنوم: عايز ايه 
انس: البسي وتعاله عايزك براى
مازن: طيب 
انس بص للبنت بقرف وطلع 
البنت بإعجاب: ما تظبلي ليله مع المز دا 
مازن متجه الحمام 
: لا دا مش بتاع كدا 
بعد شويه طلع الصاله
: ايوه 
انس: الوا رد عليا وقلي ان اسماء موافقه ومستنى مننا معاد 
مازن: شوف ماما فاضيه امتى ورنروح 
انس وقف وبص لامازن
: حاول انضف يمكن ربنا يتوب عليك زى ما تاب على صحبك
*****
عند آدهم 
ملك بضحك: آدهم كفافيه
ادهم: طيب والله حرام اسيب مراتى حامل وروح الشغل 
ملك بدلع: طيب وناكل منين 
آدهم: ما قلنا هناكلك يا عسل 
ملك قربت منه بدلع اكتر 
: معنديش مانع 
آدهم بدا ينهج: لا بقولك اي اتهدى الدكتوره قالت مينفعش 
ملك: الدكتوره دى مش بتفهم حاجه ووو...
يتبع....
لقراءة الفصل السابع والعشرون اضغط على : ( رواية ملك وأدهم الفصل السابع والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية ملك وأدهم )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-