رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل السابع والعشرون 27 بقلم نورا محمد

رواية حب عبر السوشيال ميديا الحلقة السابعة والعشرون 27 بقلم نورا محمد
رواية حب عبر السوشيال ميديا الجزء السابع والعشرون 27 بقلم نورا محمد
رواية حب عبر السوشيال ميديا البارت السابع والعشرون 27 بقلم نورا محمد
رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل السابع والعشرون 27 بقلم نورا محمد

رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل السابع والعشرون 27 بقلم نورا محمد


مامت محمد بدموع: هي اريج بجد هتتجوز
يوسف بخنقه: من حقها يا ماما إلى عمله محمد مش قليل واحنا ياما حظرنه
مامت محمد بحده: لا مش من حقها دا ا محمد حب عمرها وابني غلط واعتذر نوران الزف**ته غارت فى داهيه وكمان بنت خالتها
يوسف : ماما اريج مشفتاش منها حاجه وحشه بالعكس كانت بتقولك ياماما وتهتم بيكي وبيا وبمكه والبيت كله ابنك هو إلى كان معيشها فى جحيم من اهانه لضرب لشك
وانتي قولتله قبل كدا دي بنتك مش مرات ابنك
مامت محمد بغموض : وعلشان هي بنتي لازم ترجع لمحمد ولبيتها ولمامتها
يوسف بعدم فهم:ازي
مامت محمد::روح اوضتك ارتاح
بعد مرور أسبوع لم يحدث فيها أحداث جديده غير أن محمد حبس نفسه في اوضته واريج اتفقت مع احمد أنها يديها وقت تفكر لانه لسه طالعه من تجربه فاشله ومش عايزه تكسر قلبها مرة تاني وأنها هتهتم بشغلها الاول إلى بيشرف عليه يوسف وانضم ليه احمد كمان
علاقة يوسف ومكه اتطورت جدا وكل من الطرفين اعترف لنفسه أنه ما يقدرش يعيش من غير الطرف التاني
فى شقة اريج
اريج:تعبت يا حبيبي انا اسفه تعرف بكرا لما تشرف هتبقي فخور بي وهنبقي انا وانت أصحاب وهنجيب العاب كتير اوووي وفجاءة رن جرس الباب نتكلم بعدين باااااي
فتحت الباب كانت مامت محمد
مامت محمد : مفيش اتفضلي عامله ايه اي حاجه
اريج رمت نفسها فى حضن مامت محمد
اريج بدموع وحب: دا كلام دا بيتك وحشتيني اووووي
مامت محمد بعتاب: لو كنت وحشتك كنت زورتيني سالتي عليا
اريج وهي تمسح دموعها: اتفضلي
اريج بسعاده: تشربي ايه ولا نتغدي انا هعمل غداء ماشي
مامت محمد مسكت ايديها: اهدي انا مش عايزه حاجه غير اقعد معاكي هما كلمتين وامشي
اريج: تمشي فين انتي هتباتي معايا
مامت محمد: مينفعش
اريج بحزن: مش انا زي بنتك باتي معايا انا وحشني حضنك اوووي
اريج نامت على رجل مامت محمد وكانت بتلعب بشعرها بحنان
مامت محمد: عامله ايه
اريج بتنهيده: ماشيه الدنيا الحمد لله
مامت محمد: اخبار شغلك إلى كنت بتحلمي بيه
اريج بسرحان: مبقاش فارق كتير سيبك مني اخبار صحتك بتاخدي الدوا فى معاده
مامت محمد: دوا مبقاش يجيب مفعول وتعبانه علطول
اريج قامت بخضه: تعالى نروح المستشفى نتطمن
مامت محمد : عايزه تريحيني بجد
اريج :طبعا لو فى ايدي حاجه مش هتاخر
مامت محمد: ارجعي لمحمد
اريج : نفسي والله بس
مامت محمد بزعل :مفيش بس محمد حابس نفسه وبقاله اسبوع مش بياكل ودايما نايم انا عارفه أن ابني غلط بس متنسيش أن بنت خالتك هي سبب وهو كان بيحميكي لو بحبك زي بنتي لكن مش بنتي لكن محمد ابني كل دنيتي
اريج بعنف ودوخه : يحميني يروح يضربني ويحبسني وتجي انت تقعدي على الباب تواسيني لحد ما انام دا غير الاهانه تعرفي أن ابنك كان بيغتصبتي انا عارفه أنه ابنك واني مهما طلعت ولا نزلت مرات ابنك مش بنتك لكن انتي بالنسبة ليا مامتي وقعت فاقده الواعي فى حضن مامت محمد
عند يوسف ومكه
يوسف بحده:يوه بقي ما تخلصي
مكه بطفوله: براحه شويه
يوسف: انا مصدقت ماما خرجت وجيلتلك يلا بقي
مكه بدلع : اصلا انا مكسوفه
يوسف بخنقه: يعني هتفضلي فى دولاب كتير انا ماشي
مكه بتسرعه : خلص طلعت
يوسف بإعجاب : اوبا اي الجمال دا
مكه كانت لابسه بدلة رقص لونها موف وكانت فارده شعرها وحاطه ميكب سمبل
مكه بخجل: انا عايزه اغير
يوسف بجراءه
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن والعشرون اضغط على : ( رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل الثامن والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية حب عبر السوشيال ميديا )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-