رواية هوس الحورية الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم أسيل باسم

رواية هوس الحورية الحلقة الرابعة والعشرون 24 بقلم أسيل باسم
رواية هوس الحورية الجزء الرابع والعشرون 24 بقلم أسيل باسم
رواية هوس الحورية البارت الرابع والعشرون 24 بقلم أسيل باسم
رواية هوس الحورية الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم أسيل باسم

رواية هوس الحورية الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم أسيل باسم

بعد اسبوع 
تغير حال الجميع 
دخل سليم مكتب عمه بهدوء 
وقف سليم بغضب " انت ااي ال جابك عندي اطلع برااا
جلس على ركبتيه  امااامه وه و ينظر له برجاء 
سليم "  انت ال ربتني من وانا صغير وبقيت دكتور كبير بسببك 
وخجلان من نفسي اني السبب في بعدك عن داليدااا 
هي قداامي وفرحانة انناا مع بعض بس انا عارف انهاا حزينة من جو هي مش مبسوطة معايااا لأنك بعيد عنهااا 
حاول تكلمها صالحهااا ارجوك عشان خاطرها هي 
محمد  " وانا مقدرش اعيش من غير بنتي وبنفس الوقت مش قادر اشوفك معهااا 
اانت  عندي ذي داليداا  و بتمنلك واحدة تحبك وتحبها بس مش بنتي ارجوك طلقهههاا ورجعلي بنتي 
اناا متأكد اانها. مش هترضى تسيبك الا لو سبتهاا انت 
سليم بوجع " انت بتطلب المستحيل ي عمي انااا اااسف مقدرش
قال كلامه وقد غادر من امااامه يشعر بالاختنااق مجرد التفكير في الأمر وصل منزلهم  بصعوبة كاانت باستقبااله في اابهاء واجمل حالتهااا نظرت له بقلق  شديد
داليدا بخوف " سليم حبيبي مااالك 
ضمهاا اليه بقوة اعتصرها بين ذراعيه بحب 
داليدا بقلق "  انت كويس مش كده  
سليم براحة  "  دلوقتي بقيت كويس ااوي انااا بحبك ي عمري
داليداا بحب " واناا بعشقك ي دنيتي كلهااا 
...........
دخل عمرو. منزل واالديه ومعه شخصااان وايهم 
رحبت بهم سارة التى كانت تنظر لهم باستغراب  من هولاااء
عمرو بهدوء " ممكن تنااادي حور 
سارة. بعدم فهم "  في اااي ي بنى 
عمرو " ناديلها وانتي هتفهمي  بعد شوية 
هزت راسها بنعم وصعدت للأعلى وهي في حيرة من امرهاا
في هذه الاثناااء انسحب ايهم الي غرفة حبيبته ملك.....
وجدهااا نائمة وهي تحتضن صورته صعد بجاانبهاا وهو يتاملهاا بشوووق و حب 
أصبح يق...بل وجههها كله بشووق و رغبة ملهةة فهو أصبح لايطيق بعدهااا عنه 
ايهم بحب " انااا اسف ي عمري كله ااانتي بس غصب عني 
شعر بهااا تبادله قب....لاته فجن بهاااا واخذهااا لعالمه تحت صدمتها فهي خالت نفسهااا بحلم وهو بطلهاا الذي يزورهاا في احلامهاا باستمرار لكنها استسلمت له ولحبهاا 
لكن. ااالا متى ستسمر هذه السعادة 
فمااهذه الي بداية النهااية.........
نزلت بعد قليل حور بجانبهااا وهي تحمل يوسف على ذراعيهاا 
نظر لهااا باشتياق الكون وجنون الرغبة بهاااا لكن ليصبر قليلااا فهووو قد أتى لمعاااقبتهااا 
جلست على بعد مساافة منه ولا تستطيع أن تبعد نظره عنه
عمرو. " ده المحااامي احمد شوكت ودي مراااتي حور 
احمد. "  اتشرفت بمعرفتك ي فندم ......جاااهزين 
سارة بعدم فهم " جاهزين لااي  يعنى مش فااهمة 
احمد " لاجراااءاات الطلاق 
هل قل هذااا المعتوه طلاق اماا انهاا قد سمعت بالغلط
عمرو بهدوء. "  بماا انه الحيااة بيني وبين حور بقت مستحيلة فالاحسن انناا نطلق ...بكل تحضر 
هل انااا متخلفة ي عمرو أصبح يرد كلماتها ضدهااا 
عمرو " طول الاسبوع الفاااتت حاولت اصلح ال بدر مني من سوء تصرف وحاولت أعطى جوازناا  فرصة 
لكن بكل مرة حور ااكدت لي انه الحيااة م بيناا بقت شبه مستحيلة 
فأحسن حل انناا نطلق 
سارة. "  انت بتقول اااي طلاق ااي و ابنك لساا صغير ي عمرو 
عمرو. "  انا عشت بين ام و اب منفصلين وابني كماان هيقدر يكمل حيااته عاادي بس انا اكيد مش هسيبه 
حور بألم من الداخل  "  يوسف مش هيتااثر هو ملوش.  ذنب بالمشاكل ال بينااا 
احمد. " ارمى عليهااا يمين الطلاق
بص لعيونهااا  وهو بيتوعد لهااا. " انتي طالق..
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس والعشرون اضغط على : ( رواية هوس الحورية الفصل الخامس والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية هوس الحورية )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-