رواية هوس الحورية الحلقة السابعة عشر 17 بقلم أسيل باسم
رواية هوس الحورية الجزء السابع عشر 17 بقلم أسيل باسم
رواية هوس الحورية البارت السابع عشر 17 بقلم أسيل باسم
رواية هوس الحورية الفصل السابع عشر 17 بقلم أسيل باسم |
رواية هوس الحورية الفصل السابع عشر 17 بقلم أسيل باسم
في مكان معزول لا يوجد اااحد
كان يحتجزهاا بين السيارة وهو امامهاا يقبلهاا بعنف .....
ابعدته عنها بضعف شديد أسند راسه على راسهاا بحب
ملك بخجل " ابعد ي ايهم ااانت بتعمل اااي
ايهم " بعمل اي يعنى مرااتي وانا حر
ولساا هعمل ال اكتر من كده لما تبقى معاياا في بيت واحد
ملك بخجل " بس بقى ويلااا نروح
ماماا هتقلق اااوي عليا
قبل أن يكمل كلامه كاان قد اتااه اتصال من حمااته
ايهم " قلبهاا حس والله
ملك بقلق " رد ي ايهم ليكون في حاجة
ايهم " طب اهدي هرد
ايواا ي ماااما
انتي بتقولي اااي طب احناا جااين حااالا
ملك بقلق " في ااي ي ايهم
ايهم بحزن " اخوكي ي ملك المرادي خربها للآخر
.................. اسيل بساااام......
اللهم صلى وسلم وبارك على سيدنا محمد وحبيبنا
االلهم اصلح حال السودان واهلهااااا
فااااق عمرو وبقى يدور حواليه بتوهاان لحدما افتكر ال حصل
انتفض بسرعة وخوف جاء ايهم وشافها بالحالة دي اتفزع
ايهم " عمرو مااالك اانت كويس اندهلك الدكتور
عمرو بقلق " حور ي ااايهم هي كاااانت. هي فين. اااناا ضربتهاا اووي وبعدها فقدت الوعى واناا....
ايهم " يعنى اانت ال عملت كده في مراااتك ي عمرو
عمرو بألم. " مش عارف ازاي رفعت اايدي عليهاا مكنتش في وعي اابداا
هي فين اناا هطلب منها تسامحني هي قلبها طيب ااوي وهتسامحني اانا عارف
ايهم بااسف " هي راااحت ي عمرو
عمرو بعدم فهم " رااحت فين يعنى مش فاااهم
ااوعى تقول انهاا سابتني ابوس ايدك قول غير كده ااناا ممكن امو""" ت لو بعدت عني ارجوك قولي انهاا مش هتبعد عني
ايهم " للأسف هي كانت موجوعة ااوي من ال عملته
وراااحت
قام من مطرحه ولبس قميصه بغضب والندم بياكله اكل
ايهم " عمرو ااانت رايح فين
عمرو " هدور على مرااااتي ي ايهم
وخرج لحقه ايهم بسرعة قابله سليم
سليم. " انت ااي ال خرجك من اوضتك ي عمرو انت لسا مريض
عمرو بغضب " ابعد عن طريقي اناا عايز اروح ادور على مراتي
سليم " ولو لقيتها تفتكر انهاا هترجعلك بعد ال عملته فيهاا
وقف عمرو متجمد مكانه من حديثه فاكمل سليم حديثه بقسوة
تفتكر هترجع لواحد مريض عقلياا معندوش تفااهم بالمنطق
بدل ماتعامل مراتك بحنية وحب بترفع ايدك عليها كأنها عبدة عندك تضربها وهي هتسامحك بعدها مش كده
على فكرة ي عمرو انت متستاهلش حور هي أجمل من انهاا تعيش مع حد ذيك
طلقها والف واحد من يتمنااهاا
ثانية التانية كان عمرو قد انقض عليه يضربه بشدة وايهم يبعده عنه
عمرو " اوعى تجيب سيرة مرااتي على لسانك مرة تانية
والا بحسب الله ماخلقك ي سليم.
ايهم. " كفاية بقى احنا في مستشفى بطل بقى
ابعدها عنه عمرو بغضب وخرج بغضب ااتت داليدا التى شهقت عندما وجدت الكدمات تخطى وجه سليم .....
داليدا بقلق " ااي ال حصلك ي سليم
ذهب ايهم خلف عمرو ونظر لهااا سليم بغضب
سليم " اوعى تمثليي انك خايفة علياا ال جاية عشانه خلاص رااح روحي والحقيه لاني حقيقي مش طاايقك
وبعدها ذهب لمكتبه تبعته هي بغضب فقد طفح الكيل
سليم بغضب " اخرجي برااا ي داليدا وااالا
داليداا " والا ااي ي سليم بيه هطردني من المكتب ومن المستشفى كلهاا طز فيك
انت فاكر نفسك ااي بقى مهم ااوى حتى اناا اقلق عليك انت ولا حاجة عندي انت متهمنيش في حاجة
اوعى تفكر اني همووو"" ت عليك لأنك من وقت ما سبتني انت خلاص مبقتش تهمني
كادت تخرج لكنه امسكها بغضب نفضت يدها عنه وصفعته بقوة
داليدا بغضب وهي تكاد تبكي " ااوعى تتجراء و تلمسني
انت ملكش حق تقرب علياا كان فيه من زمان بس ودلوقتي خلاص شطبنا
وبعدهااا خرجت وهو يعض اصابيعه ندمااا
اتاااه اتصاال فذهب ورد بسرعة
اااي طب اناا جااي دلوقتي حااالا
في منزل كبير جدااا بعيد نسيباا عن ااي حد
دخل سليم الغرفة بعدما دله عليهااا الخادمة دخل ووجده
سليم بقلق " في ااي طنط هي مالهاا
مش عارف ي بنى كنااا قاعدين طبيعي بس فجاءة لقيتها جريت على الحمااام وبعدهاا جيت لقيتها مغمى عليهاا
سليم " طب اهدي ي طنط انااا هكشف عليهاا دلوقتي
وبعد فترة
طمني هي مااالهاا ي سليم
انت مش قولت انهاا اتعافت ومفيش خطر عليهاا
ااي ال خلهاا غايبة عن الوعى
سليم بهمس " هي حاااامل............
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن عشر اضغط على : ( رواية هوس الحورية الفصل الثامن عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية هوس الحورية )