رواية عشقها أذاب جبروتي الحلقة السابعة عشر 17 بقلم جاسمين محمد
رواية عشقها أذاب جبروتي الجزء السابع عشر 17 بقلم جاسمين محمد
رواية عشقها أذاب جبروتي البارت السابع عشر 17 بقلم جاسمين محمد
رواية عشقها أذاب جبروتي الفصل السابع عشر 17 بقلم جاسمين محمد |
رواية عشقها أذاب جبروتي الفصل السابع عشر 17 بقلم جاسمين محمد
مازن بعد ما فارس طلع... لو فتحتي بوقك بكلمه هنشر الفديو لحبيبه القلب اللي جوه دي انتي سامعه
فاطمه بصدمه من تصرف مازن... بقا انت تطلع بازبا... له دي
مازن.... هههه واكتر يلا سلام عشان مش فاضي اروح اجهز نفسي واجيب الماذون
فاطمه بعد ما مازن مشي بعياط وحزن علي زينه.... حسبي الله ونعم الوكيل يارب اقف معاها انا مكنتش اعرف انه شيطان لدرجه دي اقف معاها وساعدها يارب وابعدها عنو بس انا لازم اقول لفارس علي الحقيقه وطلعت وره فارس
فارس طلع فوق ودخل الاوضه وقفل الباب وبدا يكسر في كل حاجه في الاوضه
فارس بحزن وغضب.... ليه تعملي فيا كدا يازينه دانتي اكتر واحدها حبيتها ليه خنتيني زيها ليه تعملي فيا كدا طيب ليه حسستيني بالحب ليه قربتي اصلا بس انا كيف نسيت ان كلكم شبه بعض وكلكم ميتوثقش فيكم بس فعلا مازن لايق عليكي عشان انتي وسخ... ه زيو
فاطمه... فارس يابني افتح الباب عايزه اتكلم معاك ضروري
فارس... معلش ياداده انا خالع دلوقتي ومش هينفع نتكلم دلوقتي اجلي الكلام شوي كدا
فاطمه... بس يابني ده موضوع مهم اووي
فارس بزعيق... تمام شوي كدا وتعالي قوليلي ياداده
فاطمه بحزن... ماشي يابني ومشت
********
ابتسام... ايو يامازن طلبت انك تشوفني ليه في اي
مازن.... امك عرفت كل الحقيقه من الز.. فته زينه
ابتسام... يالهوووي طيب والعمل اي دلوقتي
مازن... لازم امك تختفي لحد ما الجواز يتم
ابتسام... تمام انا هخ.. طف امي واخفيها
مازن.... تمام كويس الفكره دي المهم الماذون هيجي بليل لازم تكوني موجوده
ابتسام ببتسامه كلها مكر.... هههه ده اكيد
مازن.... ههههه تمام يلا هروح اجهز نفسي عشان دانا العريس وغمزلها ومشي
ابتسام بمكر.... خلاص كدا هخلص منك ياسمين ونرتاح بقا واكون خدت حقي (انا مذكرتش الاسم غلط ابتسام تعرف انها هي ياسمين اخت احمد صاحب فارس)
****************
فاطمه نزلت راحت عند زينه وبعياط.... حبيبتي انتي النهارده هتتجوزي مازن
زينه بعياط... بس انا مش عاوزه انا بكرها ياداده
فاطمه... مافيش حل غير كدا حتي فارس رافض انه يسمعني ومينفعش متتجوزيش عشان البنت سمعه وشرف وانتي يعتبر وبصت في الارض وسكتت
زينه بحزن... يعتبر شرفي ضاع والناس لو عرفت هتتكلم عليا صح
فاطمه حضنتها وبعياط... يابنتي انا مش عارفه ليه كل ده بيحصل معاكي بس خليكي واثقه في ربنا أنه مدام معاكي محدش هيقدر ياذيكي
زينه بعياط وحسره... ههه ياذيني بعد اي مخلاص انا انتهيت ياداده
فاطمه.... متقوليش كدا اكيد ربنا قارد يعمل حاجه ويغير كل حاجه
زينه.... يارب
فاطمه .. اسيبك بقا واروح اجهز الاكل لفارس عشان العلاج
زينه... روحي ياداده
******************
رحمه.... فارس بيه مش هتفطر عشان تاخد العلاج
فارس.. ماليش نفس ومش هاخد علاج
رحمه... بس مينفعش كدا يافارس
فارس بغضب... اسمي فارس بيه متتعديش حدودك واعرفي انتي بتتكلمي مع مين انتي سامعه ومدام قولت حاجه يبقا تتسمع واصلا انا مش محتاجك يلا لمي لبسك وامشي من هنا
رحمه بخوف.... حاضر يافارس بيه وسابته وطلعت تجري علي بر
**************
زينه قاعدها عماله تعيط وحضنه رجلها وبتبص لاقت تلفونها بيرن برقم غريب
زينه... الو
_بصي يابت انتي كل اللي حصل معاكي لو حد عرفه هنخلص علي فاطمه انتي سامعه
زينه بستغراب صدمه... داده هي فين انتوا مين
_احنا اللي خطفينها ومش عايزين نسمع صوتك ابدا وتتجوزي مازن بيه واياك ترفضي
زينه... بس ولسه هتتكلم الخط قطع راحت قامت طلعت تجري علي بر تدور علي فاطمه
زينه بخوف... ياداده ياداده وراحت المطبخ وكل مكان مش لاقيها
زينه بعياط... انا هطلع اسال فارس اكيد في حاجه وطلعت جري علي فوق وفتحت الباب ودخلت قبل متخبط
فارس كان قاعد ماسك صورت امه وعمال يعيط.... سيبتيني ليه الدنيا دي زبا.. له اوووي ليه بعدتي انا عارف اني السبب بس ليه سبتيني
زينه.... فار.... وسكتت لم لقته بيعيط
فارس بعصبيه.... انتي كيف تدخلي عليا من غير متخبطي اطلعي بر
زينه بحزن... حاضر وانا اسفه بس كنت هسالك علي حاجه
فارس... قولت اطلعي بر
زينه بعياط... فارس انا زينه حبيبتك اسمعني ارجوك
فارس... قولت اطلعي بر انتي واحدها خاينه زيهم برررر وقرب منها وراح مسكه وزاحه بر الاوضه وقفل الباب
زينه قاعدت علي الارض تعيط
بليل
مازن جه ومستني الماذون يجي
فارس... هي فاطمه فين
مازن بتوتر... ها معرفش هي زينه بتجهز جو
فارس اتعصب عينه احمرت... معرفش
********
فاطمه قامت تتسحب تدور علي اي حاجه توصل بيها لفارس لحد مجالها فكره انها تسرق تلفون من اي حد هنا وفضلت تتسحب واخدت الفون من اللي خطفينها وهم قاعدين بيشربه وسكرانين ودخلت استخبط جو وكتبت رقم فارس وبعتتلوا رساله
_ولا فين تلفونك
_حط ايدو علي جيبه مش لاقي عمال يبص حوليه مش لاقي اي ده مش لاقي
_اوع تكون الوليه اللي جوه دي خطفته قوم بسرعه قام دخلو عند فاطمه لاقها راقده في الارض وعماله تعيط
_ياعم دي ست كبيره واكيد مش هتسرقه تعال ندور عليه بر يمكن واقع هنا ولا هنا
_اممم طيب يلا ندور
**********************
فارس بيبص لاقي رساله جياله من رقم مجهول
#الرساله:
فارس انا فاطمه متخليش زينه تتجوز مازن ارجوك انت متعرفش الحقيقه وانا مش هعرف احكهالك عشان.......
فارس بص لمازن بغضب وسرح
مازن بستغراب... فارس في اي
فارس... ها لا مافيش حاجه
_فارس يافارس
فارس بيبص لاقي احمد بستغراب... في اي
احمد....انت خبط بنت يوم......
فارس بستغراب... اه ليه في اي
احمد بلهفه... هي فين بسرعه
مازن.... ليه في حاجه هي هتكون مراتي دلوقتي
احمد.... مستحيل ياسمين تكون مراتك
فارس بستغراب... ياسمين
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن عشر اضغط على : ( رواية عشقها أذاب جبروتي الفصل الثامن عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشقها أذاب جبروتي )