رواية يحيى وسارة الفصل السادس 6 بقلم نور شريف

رواية يحيى وسارة الحلقة السادسة 6 بقلم نور شريف
رواية يحيى وسارة الجزء السادس 6 بقلم نور شريف
رواية يحيى وسارة البارت السادس 6 بقلم نور شريف
رواية يحيى وسارة الفصل السادس 6 بقلم نور شريف

رواية يحيى وسارة الفصل السادس 6 بقلم نور شريف

ساره قامت من مكانها بضعف وجسمها متكسر :
اتاذيت بشكل كبير مبقتش قادره من جميع الاتجاهات بابا ويحيي وفارس وابني و موت ماما حرام الي بيحصل ده ليهههه!!
فارس فتح الباب بخبث :اي ياسوسو مالك دي سقاطه يعني احمدي ربنا ان مخلصتش عليكي.. 
ساره غمضت عنيها بعصبية: انت هتستفاد اي من كل ده يا فارس.. 
فارس:باخد حقي من اخويا اخد مني كل حاجه بحبها حتي انتي يا ساره.. 
تقوم تسجنه وتس*قط مراته وتق*تل امه وعلاقاتك الزبالة. 
فارس شد شعرها بقوة :انتي نسيتي نفسك ولا اي بس انا نفسي اجربك تعالي ادوقق، بدأ يقطع هدومها وهي بتصرخ بقوة.. 
سارة بصراخ شافت فازه جمب السرير اخدتها وخبطته في دماغه وزقته بعيد عنها :غبيي هندمك والله يا فارس هندمك.. 
فارس بوجع :يبنت الكل*** مش هرحمكك من تحت ايديي. 
في القسم 
السلام عليكم يا حضرة اللواء.. 
بعد البحث عن الفتاه التي تدعي قمر وجدنا الجثه بجانب قصر يحيي السرساوي وعندما سالنا البواب قال :
ان فارس بيه مسافر بقاله فتره كبيره ومراه يحيي مختفية والحاج مش موجود بقاله زمن.. 
تحريات تحريات :ايوة يا زين بيه جثه قمر لاقينها.. 
زين بشموخ :ارفع المحضر ونا هحقق في القضية لازم فارس بيه يكون موجود النهارده في القسم يا شوقي بيه.. 
شوقي :اوامرك يا زين بيه؟؟ 
لازم نوصل قصر يحيي السرساوي ضروري والجثه توصل الطب الشرعي لمعرفه زمن الوفاة وسبب الوفاه.. 
جهز العربية يا حسام حالا.. 
في قصر زين "
صباح الخير يا ست الكل علي عيونك" 
امه بضحك:صباح الورد يا حبيبي عندك شغل النهاردة. 
زين :اه عندي مهمه واحتمال مرجعش البيت غير اسبوعين كدا.. 
امه :هروح اقعد مع اختك يا ضنايا خالي بالك من نفسك ومتظلمش حد وركز في شغلك.. 
زين باس دماغها وخرج بره البيت ركب العربية وراح علي القسم.. 
في قصر يحيي السرساوي.. 
ساره لبست العباية والطرحه لاقت القصر مقفول.. افتح يا حسن البوابة بسرعة.. 
حسن بتوتر:بس يا ست هانم فارس بيه هو الي بيخرج ويدخل بس. 
ساره بعصبية :افتح والا اقسم بالله ابلغ عنك واقول انك تبع فارس وبتسمع كلامه ومعاه افتحح.. 
حسن :لاء وعلي اي حقك عليا يا ست هانم معلش افتحلك الباب 
حسن فتحلها الباب وهي جريت بعيد عن القصر لاقت تاكسي ركبت وطلعت علي القسم.. 
فارس فاق بجنون :سارةةةةةةةةةة لو هربتي هيبقي اخر يوم في عمرك '
بيبص من الشباك لاقي باب القصر مفتوح خبط علي الشباك اتكسر فتح الباب ونزل بعصبية.. انت يا زفتتت يا حسن.. 
حسن بخوف :والله يا باشا ما عملت حاجه هي الي ضربتني علي دماغي ومشيتت.. 
فارس نفخ بعصبية : دخلت لي السرساوي اكل ومياه ولا لاء. 
حصل يا باشا كل حاجه زي ما اتفقت بس معرفش مدام ساره فين؟؟ 
في القسم "
ساره حطت الطرحه علي وشها وبصت حوليها ودخلت ودموعها نازله :جايه زياره عايزه اشوف جوزي اسمه يحيي السرساوي. 
زنزانه اربعه علي اليمين ربع ساعه المدة.. 
سارة جريت مع الشويش بدموع وفرحه :يحيييي 
الشويش :جايلك زياره.. 
يحيي بلهفه: سارةة انتي هنا.. 
سارة مسكت ايده بدموع :وحشتيني يا يحيي هجبلك حقك والله متقلقش ادعي وصلي انت بس.. 
يحيي بقلق :مالك وشك باهت اي الي تعبك؟ 
ساره بلعت ريقها بخوف :اخوك سقطني يا يحيي.. 
بتقولي ايييي 
يتبع...
لقراءة الفصل السابع اضغط على : ( رواية يحيى وسارة الفصل السابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية يحيى وسارة )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-