رواية هوس الحورية الفصل الخامس 5 بقلم أسيل باسم

رواية هوس الحورية الحلقة الخامسة 5 بقلم أسيل باسم
رواية هوس الحورية الجزء الخامس 5 بقلم أسيل باسم
رواية هوس الحورية البارت الخامس 5 بقلم أسيل باسم
رواية هوس الحورية الفصل الخامس 5 بقلم أسيل باسم

رواية هوس الحورية الفصل الخامس 5 بقلم أسيل باسم

بعد عنهاا وهو بينهج 
بعدته عنها بغضب " ااانت اتجننت ازاي تعمل فيا كده 
هو ببرود " مراتي  واناا حر 
حور بغضب  "  اانت هطلقني ودلوقتي حاالا
بصلها بغيظ وبعدها راح ناحية الحمام
حور بغضب " بص انا بكلمك  
 اتفضل طلقني حاالا  
سكتت لما قفل باب الحمام في وجهه من غير ما يرد عليها
قعدت بغيظ 
حور  " انا لازم اهرب من هناا ده مجنون  ويمكن 
اتعدى منه الجنان او يعمل حاجة لا سمح لاااا 
بعد  فترة  خرج من الحمام  وهو بينشف شعره ومش مديها اي اهتمااام
رجعت وقفت قدامه  بغضب 
ااانت ليه قاافل البااب  فاكر نفسك هتقدر تحبسني بالطريقة دي  
عمرو  " على فكرة البااب فاتح بس لو كنتي حاولتي 
تفتحي بقوة اكبر كان فتح معااكي 
وحاجة كمان ي انسة حور   انا اقدر احبسك في المكان ال اناا عايزه وحضرتك مش هتقدري تخرجي غير باذني 
قرب عليهاا بشدة وهمسلها  انتي سجنتي ي حور وللابد 
حور  بغضب "  لا عاش ولا كان ال يقدر يحبسني 
وعشان هثبتلك هخرج ومش هفضل معااك دقيقة واحدة 
كمان
ومان همت ان تخرج حتى مسكها من خصرها ورماها على السرير واعتلاها في لمح البصر
بصتله بخوف من ملامحه ال اتغيرت
عمرو  " في عروسة تخرج يوم دخلتها 
ده حتى عيب  بحقي ي مراااتي
حور  بخوف " انت بتقرب  كده ليه خليك بعيد عني
عمرو بهمس   " نااامي
حور  " هااااا
عمرو   " نامي قبل ما اغير رائي واعمل حاجات امو** ت حتى اعملها 
بصتله بتوهان
ابتسم من شكلها  " بقولك نامي ي بت 
غمضت عنيهاا بخوف منه وهو اداها ضهرها  ونااام 
اما هي   استنت لحتى ينام  عشان تعرف تهرب بس  غلبها النوم ونااامت
......
اخوكي فين ي ملك......
ملك بتوتر  "  وانا  ايش عرفني تلاقيه ساافر شغل عشان الشركة  
غريبة  يعنى انه مقالكييش هو رااح فين
ملك بتوتر  " ولا غريبة ولا حاجة ي ماماا  تلاقيه نسي يقولي كتر ماهو  مشغول 
يلا ي حبيبتي  مع سلام 
بتخبى عني اااي انتي واخوك ي ملك  بس الا ماأعرف والا مبقاش اناا سارة الدمهنوري 
......
نزلت  وهي بتكلم عمرو 
ملك  "  كلمهاا  ي عمرو لحسن تشك في ال بنعمله 
والا هتبقى مصيبة 
.....
ملك  " لالا خرجني من خططك دي بقى
مش اتجوزتها وعملت ال كنت عايزه من زماان خرجني 
من برااا الموضوع ده بقى  وحياتي عندك 
....
ملك  " طب بص نكلمها سوااء 
اوكيه  ي حبيبي خلي بالك منهاا لحسن ازعلك هااا..
.......
فاقت على صوته واثر النعااس لساا عليهاا
وقف قدامهاا وببصلها وهو مبهور بيها جميلة حتى بالحالة دي
حور   وهي بتفتح عنيهاا  بس خافت ورجعت لوراء 
بسم الله الرحمن الرحيم  هو اانت بتطلعي منين ي اخي 
بس هو كان في دنيا تانية خاااالص ...
حور  " ااالو بكلمك  ي عمرو انت فين اااالو....
فاجاءها ببوسه عاشقة جميلة سلبت انفاسها بعد عنهاا
وهو بيقولها بهمس  " صباح الجمال على احلى حورية ...
حور  بغضب من تصرفه  " هو انت لامتى هتتصرف بالشكل الز*** بالة ده  
 مش بحبك مش عايزك ااي ال مش مفهوم في كده
طلقني ي اخي  وارحمني ارجوك  طلقني
اتنهد بضيق وغضب  " طلاق مش هطلق فاهمة
حور  " لا مش فاهمة طلقني  وخليني اروح عند اهلي  ارجوك
ضحك  وهو بيقولها  " اهلك ههههه مين اهلك ي حلوة 
دول ال بااعوكي ليااا  بالرخيص عشان يخلصوا منك فاكرهم هيستقبلوكي   من تاني تبقى غلطانة وغبيه 
حور  " انت بتقول ااي
باعوني ليك  اازااي  فهمني  ي عمرو 
فلااااش بااااك
عمرو  بغضب  " اهدى ي عمي  اكيد الدكتور  فااهم غلط
 خلي عندك ثقة  في بنت اخوك شوية 
عمهاا  " انا لازم  اااتااكد  ي بنى  
دي مسألة تخص شرف العيلة  واكيد مش هصدق بنت ال"""""" 
يعنى انت هتصدق الدكتور ولا بنت اخوك 
هي قالتلك مش حامل يبقى اكيد مش حامل خلي عندك ثقة فيهاا
عمها  " طب فرضاا  صدقتها  وطلعت مش حامل 
ااعمل ااي بكلام النااس اكيد كل الناس عرفوا انهاا حامل وانا مش هوقع ابني الوقعة دي واجوزه  واحدة سمعتها بقت  """"""  
عمرو بثبات  " يبقى جوزها لي ي عمي 
عمها  " انت بتقول اااي بتكلم بجد 
عمرو  " ايوا بتكلم بجد  جوزها لي ودلوقتي حالاا
عمهاا " طب والناس 
عمرو  " بس انا مش بيهمني الناس انا عايز حور وبس
عمهاا   " وامك هترضى
عمرو  " امي مش هتعرف حاجة غير  بالوقت المناسب 
عمها بطمع  " وانا موافق بس بشرط
عمرو  " واناا موافق 
عمها " تتنازلي عن ورثهاا
عمرو  " وهزودلك فوقهم مبلغ حلوين يعيشك ملك مع عيلتلك لبقيت حياتك  واعتبرها مهرها 
عمها بسعادة " يبقى على بركة الله ي بنى
باااااااااك
عمرو  بغضب  " ال انتي بتقولي عليهم اهلك دوول 
باعوكي ليا من زمااان واناا اشتريت 
انتي دلوقتي مبقاش ليكي حد غيري وبس فاهمة
قعدت  وهي بتبكي بحزن لحالها حزن لحالها وقعد جنبهاا
ومسك يدها غصب عنهاا....
عمرو  " افهمي بقى وريحيني ي حورية 
انت مراتي دلوقتي سواء رضيتي او لا ده بقى امر واقع ولازم تتعايشي معااه وترضيه بيه 
لاني مش هطلقك الاااا لما امو*** ت فاهمة...
يتبع...
لقراءة الفصل السادس اضغط على : ( رواية هوس الحورية الفصل السادس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية هوس الحورية )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-