رواية يحيى وسارة الفصل الرابع 4 بقلم نور شريف

رواية يحيى وسارة الحلقة الرابعة 4 بقلم نور شريف
رواية يحيى وسارة الجزء الرابع 4 بقلم نور شريف
رواية يحيى وسارة البارت الرابع 4 بقلم نور شريف
رواية يحيى وسارة الفصل الرابع 4 بقلم نور شريف

رواية يحيى وسارة الفصل الرابع 4 بقلم نور شريف

دماغي وقف عن التفكير لو مطلقتهاش هدخل في مشاكل كتير بصيت في عنيها بحزن :انا اسف يا ساره انتي طالق!!
فارس بمكر :طلقها بتلاته وقدامنا هنا يلااا '
انتي طالق يا ساره طالق، طالق، طالق..
كدا انت عملت الي عليك.. فجاة
الحكومة دخلت البيت وصوت بدأ يرن في القصر وساره دموعها بتنزل بقهر انت هتندم على كل ده اوعدك..
الظابط بخبث :جاي لينا بلاغ بحاله تهريب اموال واغتصا*ب بي اسم يحيي السرساوي وده اذن من النيابة..
يحيي بتوتر:لاء البلاغ كاذب يا باشا ده محصلش..
فارس بمكر :ده فديو لي يحيي وهو بيهرب اموال، وده فديو لي المدام بتاعته او الله اعلم تقربله ايي ولا اي يا يحيي..
يحيي بزعيق وصوت عالي :والله مظلوم ده محصلش انت ضحكت عليا ده انا اخوك الكبير يا فارس..
العسكري حط في ايد يحيي الكلبشات في وسط انهيار ساره وزعيق يحيي وابتسمت فارس البارده :
وكدا اول خيط من الشطرنج بتاعي حركتها!!!
يحيي بصوت عالي :والله مظلوم يا باشا كل ده محصلش راجع الدليل الي معاك هو الي عمل كل ده مش اناا صدقنيي يا باشا '
الظابط بهدوء:المحكمة هتحكم بلعدل يا يحيي لو انت مظلوم فعلا..
فارس فتح الموبيل ورن علي واحده :
ايوه يا ام حسن هاتي شويه من رجالتك عايز اسقط* واحده'
ام حسن بقسوه :بس يا باشا اي كاميرا كده ولا كدا انا مش جايه وليا فلوس انا والستات..
فارس بمكر :كل واحده الف جنيه ومشوفش وشك تاني وامسحي رقمي من عندك سامعه..
ام حسن :من عيوني يا بيه العنوان يلا يا مرا منك ليها..
فارس قالها العنوان ركبت العربيه وراحت علي العنوان :
جايلك شغل يا بت انتي وهي واحد باين مراته ولا علاقه بينهم في الحرا"م فحملت يعيني عايز يسقطها...
في قصر العاصي"
اعمل اي في بنتك روحت القصر هناك البوابة مقفوله والي بيحرص القصر قال ان يحيي مسافر مع مراته وفارس مرجعش البيت والحاج في الشركة، يبقي بنتك فين انا مش هنام الليله دي!!!!
اكرام بخوف :رن عليها بس كدا من رقمها اقلب عليها الدنيا..
تلفونها الي رنت منه مغلق يا ست هانم *
كل ده من دلعك ليها، اي الفرق بين البنت والولد وفارس من عيلة كويسه اقولك اي بس يا عاصيي اقولك اي!
بعد مرور ساعه "
سارة قاعده في اوضتها وقافله الباب حطت ايدها علي بطنها ابوك راح مننا انا بقيت لوحدي انت هتفضل جمبي صح يا
رحيم، مسحت دموعها وفجاةةة..
لاقت ستات كبار مسكوها من درعتها ونامت في الارض بخوف بدأو يضربو* فيها بقوه وهي تصرخ....
فارس واقف بمكر:انتي هتبقي اللعبه الي هلعب بيها يا ساره..
فاجاةةةةةةة
ساره صرخت بقوةةة:يحييييييييي والد*م نزل منها ووقعت في مكانها..
ام حسن :القبض يا فارس بيه احنا عملنا شغلنا..
فارس نصيبك اهو انتي والستات ونتي ولا شوفتينيي..
ام حسن بفرحه :من عيوني يا مسكر "
فارس دخل عند قمر الأوضة كانت نايمة علي السرير من غير روح فجاة حط عليها مياة بثلج :فوقيي كدا يا حببتي"
قمر قعدت علي السرير بصدمه وضمت جسمها :
ارجوك يا فارس سبني اروح انا مخونتكش والله انت ليه بتعمل فيا كدا..
فارس طلع صور من جيبه :دي صور ليكي انتي ويحيي الي هو نا ونتي هتقابلي ابوكي بكره يشوف الصور دي مش بعيد يقتل*ك يا قمر..
وكدا البس يحيي في قضية موتك عايزك تعدي الثواني والايام كلها اسبوع واخلص عليكي وسابهاا ونزل "
فارسسسسسسسس لاءءءءءء
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس اضغط على : ( رواية يحيى وسارة الفصل الخامس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية يحيى وسارة )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-