رواية عشقها أذاب جبروتي الحلقة الثالثة عشر 13 بقلم جاسمين محمد
رواية عشقها أذاب جبروتي الجزء الثالث عشر 13 بقلم جاسمين محمد
رواية عشقها أذاب جبروتي البارت الثالث عشر 13 بقلم جاسمين محمد
رواية عشقها أذاب جبروتي الفصل الثالث عشر 13 بقلم جاسمين محمد |
رواية عشقها أذاب جبروتي الفصل الثالث عشر 13 بقلم جاسمين محمد
فارس... هههه براحتك المهم عايز منك طلب
الممرضه... اتفضل اطلب
فارس... تطلعي تشوفيلي زينه فين وتنادميها
الممرضه... بس كدا اشطااا حاضر بعد اذنك
بعد شوي
فارس... اخرتي ليه كدا
الممرضه... اسفه مكنتش لاقيها ودورت عليها كتير ولقيتها قاعدها هي ومازن بيه بيتكلمه وماسك ايدها وبيهزرو ويضحكوا مع بعض ولم قولتلها ان حضرتك عايزها قالتلي قوليلوا مش فاضي
فارس غضب جدا وعينه احمرت من الغضب والغيره....
**************
عند زينه راقد علي السرير وعماله تعيط
زينه... انا السبب وره كل ده انا المفروض مكنتش حبيته عشان هو اصلا مستحيل يحب هو بتاع نس*وان بس وشوفي هو عايش فين وانا فين انا لازم احاول اتجنبه وابعد عنه لحد مشوف واصرف وانقل من هنا وراحت مسحت دموعها وقامت طلعت بر
فاطمه... زينه حبيبتي رايحه فين دلوقتي
زينه... طالعه اقعد في الجنينه شوي اشم هواء
فاطمه... خدي هنا انتي عيونك حمر ليه كدا كنتي بتعيطي ولا اي
زينه... ها لا عادي بس الصابون جه فيها وانا بغسل وشي
فاطمه بعد تصديق... تمام ماشي روحي اطلعي انا هروح اشوف فارس هيعوز حاجه قبل مروح انام
زينه... اممم تمام
*************
فاطمه... ازيك يافارس يابني دلوقتي
فارس... الحمدلله
فاطمه... فارس عايزه احكي معاك في موضوع عن زينه
فارس بعصبيه... مش عايز اعرف اي حاجه عنها
فاطمه بستغراب... وه ليه في اي وده موضوع مهم كمان
فارس بعصبيه... مافيش حاجه بس مش عايز اسمع حاجه تخصها
فاطمه لاحظه ان الممرضه واقفه تتسمع لكلامهم
فاطمه... ممكن تسيبينا لوحدينا شوي
الممرضه... اممم اطلع ياستاذ فارس
فارس بص لفاطمه وراح بص للممرضه وهز راسه بالموفقه
الممرضه طلعت
فارس بصوت عالي... داده متجيبيش سيرتها خالص لو سمحتي
فاطمه... ليه دي ياحبه عيني قبلتها وانا طالعه وهي طالعه من الاوضه وعينه حمر وباين كانت بتعيط
فارس بصوت واطي... لحق يزعلها مكانه حلوين من شوي
فاطمه بستغراب... انت بتقول اي
فارس... ها لا ولا حاجه انا ماليش دعوه بيها وممكن تسيبيني عشان ارتاح شوي
فاطمه... تمام يافارس تصبح علي خير
فاطمه.... وانت من اهل الخير
*************
الصبح
فاطمه... زينه خدي طلعي الفطار ده لفارس عشان مش فاضيه
زينه... بس...
فاطمه... معلش عشان خاطري مش فاضيه طلعي
زينه... اممم ماشي واخدت صنيه الاكل وطلعت وبتخبط علي الباب محدش بيرد راحت فتحت الباب لقت فارس نايم والممرضه نايمه علي الكرسي جنب السرير غارت اووي وكانت بتتمني انها تكون مكانها
زينه بخطت علي الباب جامد عشان حد يصحي
فارس فاق وبيبص لاقي زينه اللي واقفه بعصبيه... في حاجه
زينه بحزن... لا مافيش بس داده فاطمه بعتتني اوصلك الفطار وكمان الساعه تسع المفروض وقت العلاج دلوقتي صحي اللي جايبها ومنيمها دي
فارس عشان يعصبيها... وانتي اي مزعلك خليها نايمه
زينه بعصبيه... وانا مالي ازعل علي اي براحتك وراحت حطت الصينيه بتاعت الاكل خبطتها علي التربيزه جامد راحت الممرضه فاقت
الممرضه بزغفه... في اي اي وقع اوع اكون انا يالهووووي
فارس وزينه واقفين مدهوشين من كلامها وبيضحكه علي هبلها
الممرضه خد بالها ونحرجت... انا اسفه بعد اذنكم خمس دقايق وطلعت من الاوضه وفارس بص لزينه وبطلوا ضحك
فارس... مش حطيتي الاكل ممكن تطلعي بقا
زينه... اممم حاضر
فارس عطشان وعمال يحاول يجيب كبايه المايه من جنبه ولسه هيقع زينه جرت عليه وسندته وبص لبعض سرحوا
الممرضه جت... احم احم
زينه وفارس بعده عن بعض بسرعه وزينه طلعت ونزلت بسرعه تحت
الممرضه... فارس بيه هجبلك الفطار وهنزل انا افطر تمام
فارس... تمام
مازن... ايو استنيني وره الفله وانا والممرضه هنيجي سلام دلوقتي
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع عشر اضغط على : ( رواية عشقها أذاب جبروتي الفصل الرابع عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشقها أذاب جبروتي )