رواية ملاك الجاسر الفصل الثاني عشر 12 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية ملاك الجاسر الحلقة الثانية عشر 12 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية ملاك الجاسر الجزء الثاني عشر 12 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية ملاك الجاسر البارت الثاني عشر 12 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية ملاك الجاسر الفصل الثاني عشر 12 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية ملاك الجاسر الفصل الثاني عشر 12 بقلم الكاتبة المجهولة

اسر: اهلا بالانسه الي كانت حامل وسقطت عيل ابن حرام.
تمارا اتصدمت من كلامو!!!
حامل وسقطت وعرفو هوا اي الي حصل كل دى اسأله في مخها بس خوفها طغى علي تفكيرها 
بصت لملاك بعياط بتقلها ساعدينى
عمر هوا الي رد
عمر: هتتحاسبي يا تمارا علي كل الي عملتيه انا مستنى بس انك تقومى بالسلامه 
تمارا بصت لملاك بضعف وقالتلها
تمارا: ملاك والنبي عرفيهم الي حصل
جاسر كان ماسك ايد ملاك فجأه واحده سابها وقال
جاسر: واي علاقه ملاك ؟!
ملاك : اصل ،...انا يعنى
تمارا ردت وقالت : ملاك عارفه كل حاجه انا قلتلها وهي فهمتنى وكانت لسه هتكمل 
جاسر: هششششش ملاك سؤال انتى كنتى تعرفي 
ملاك : اصل اصل
جاسر بزعيق: كنتى تعرفي اه ولا لااااا مش عايز تزويييق في الكلام اناااا
عمر هوا الي رد عليه
همر: اه ملاك كانت تعرف. وانا كمان كنت اعرف و كان لسه هيكمل لقا بوكس في وشو من جاسر
جاسر : ودا تذكار منى وخرج وساب الاوضه 
اسر جه وضرب نفس البوكس بس كان بوكس مختلف كان كل نظراته لعيون تمارا وقتها نظرات خيبه الامل الثقه الي كانت زايده الحب كل دا في بوكس طلع بس بمشاعر لحد تانى 
وخرج وراه 
ملاك راحت لعمر وكانت لسه هتتكلم عمر قالها هششش انا تمم شوفي تمارا وانا هبقا كويس وخرج هوا كمان 
كل دا تحت نظرات الاب الي مقدرش يحتوى ولاده ولا قدر يحميهم  وخرج وهوا عيونو مكسوره
تمارا انفحمت في العياط
ملاك: تمارا يحبيبتي اهدى كلو هيعدى بس نصبر شويه 
بعد شويه المباحث جت بطبيعه الحال تسأل عن السبب والي حصل والي والي 
خل علي تمارا ظابط 
الظابط: انسه او مدام تمارا انتى 
تمارا بحزن: قلي يا غداره او الي يعجبك نعم
الظابط : ممين عمل فيكى كده.
تمارا: عمل فيا اي !؟
الظابط بص للعسكري الي جمبو وهزلو راسو بمعني اخرج
وخرج
الظابط قعد قدامها ببرود وقالها
: الي خلاكى هنا يا تمارا هانم ،....
تمارا؛ محدش انا مش فاكره حاجه 
الظابط طب فهمينى
: كل الحكايه ان شاب خرج عليا بليل وانا مشوفتوش واتعدى عليا وبس كده
الظابط: ممممم والحد دا بقا اي علاقته بقاسم فرعون الي اخواتك طلعو عين اهلو دا 
تمارا بخضه: مالو وطلعو عينو ليه 
الظابط: عشان تعرفي انك بتكدبي ماعلينا هسألك اخر سؤال وتجاوبي بصراحه
تمارا: ماشي
الظابط: الي حصل حصل بمذاجك ولا غصب عنك !؟
تمارا : ولا دا ولا دا
دا الي هوا ازاي معلش اسف فهمينى
تمارا: انا محستش بالدنيا بعد مكلت وصحيت الصبح لقيتني في الحاله دى
الظابط: ههههههههه عشتان تعرفي انك كدابه بس الكلام بيجر بس قلبك ابيض للاسف. هههههه ماشي هفوتها الحد دا يبقا فرعون مش كده
ملاك: لا لا مش هوا 
في اللحظه دى اسر دخل ليهم 
اسر: اي الي مش هوا
الظابط: بسألها هل قاسم فرعون الي عمل كده بقولي لا 
في اللحظه دى اسر اتجنن هي لسه بتحوش عنه 
اسر من غير وعي ولا تفكير خرج مسدسه وعمره ووجهو لوش تمارا 
الظابط وقف بسرعه هائله وقدام تمارا 
دا اسمو تعدى انا واقف ظابط هنا واقدر اواجهك للمسأله القانونيه حالا ومن غير رحمه ولا شفقه وليها عقاب كماااان يلااابقا زى الشاطر نزلو عشان منخربش بيتكو 
اسر : تؤ هتعمل اي يعني 
الظابط بحركه سريعه منو كان اسر نايم عالارض والمسدس راح في ايد التاني في اللحظه دى اسر سمع صوت بيقول اخبارك دلوقتي ياتمارا فجأه وقف وقعد يحمحم احم احم ويعدل لياقته 
الدكتوره: هنا مكان للعلاج مش لمصارعه التيران 
الظابط : اسف يا دوكتوره نور 
نور: متتأسف الكلام مش ليك اصلا 
اسر سمع اسمها وبصلها هي فعلا نور♡
اسر: تيران!؟متقولي الكلام دا للتور الي قدامك
ولا انا بس الي تور هنا !؟ 
مسمحلكيش تمم وقرب منها بتحدى وقالها : مكانش الي يتحدا اسر السيوفي ولا عاش لسه
الظابط اتدخل في اللحظه دى وبحركه سريعه كان مكلبش ايده كل دا تحت عيون ملاك الي واقفه من الصدمه لسانها منطقش بحرف خدت نفسها وطلعت تجري من الخوف واقفلها عالباب جاسر شدها ولزقها في الحيطه ومسكها من كتفها بقوه
جاسر: بتستغفليني يا ملاك...ههه ملاك اي بقا انتى طلعتي اكبر شيطانه واتكا علي ايدها وهي تتوجع وتبكي 
اسر: ابوكي بعد شويه هيجي وهياخدك 
ملاك وساب ايدها وقال انتى طااالق .ووووو
يتبع....
لقراءة الفصل الثالث عشر اضغط على : ( رواية ملاك الجاسر الفصل الثالث عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية ملاك الجاسر )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-