رواية حياة قلبي الفصل الثاني عشر 12 بقلم سلمى إبراهيم

رواية حياة قلبي الحلقة الثانية عشر 12 بقلم سلمى إبراهيم
رواية حياة قلبي الجزء الثاني عشر 12 بقلم سلمى إبراهيم
رواية حياة قلبي البارت الثاني عشر 12 بقلم سلمى إبراهيم
رواية حياة قلبي الفصل الثاني عشر 12 بقلم سلمى إبراهيم

رواية حياة قلبي الفصل الثاني عشر 12 بقلم سلمى إبراهيم

حياة بدموع..طلقني يمروان .........
مروان بصدمه..نعم....في اي
حياة بدموع اكتر..طلقني عشان انت زبا.له ووا.طي....وهتفضل زي ما انت وعمرك ما هتتغير....طلقني بقا قبل ما اعرف البيت كله
مروان ..انا مش فاهم منك حاجه...حياة لو سمحتي قوليلي انا عملت اي بس عشان كل دا 
حياة بدموع وعصبيه..لا...دا انت مبتفهمش بقا يمروان...انت كنت فين امبارح 
مروان بتوتر..كنت....كنت مع القائد بتاعي.....
حياة..كداب يمروان.....
مروان..والله العظيم كنت مع القائد بتاعي امبارح.....
حياة فتحت الفون بتاعها ووريتو الصور ..هو دا القائد بتاعك...صح...بيلبس قمي*ص نوم احمر....صح
مروان حط ايده علي وشه بصدمه ومش عارف يقولها اي.....
حياة بلا مبالاه..طلقني بقا..يلا يحبيبي....يلا بدل ما افضحك في البيت كله
مروان ..حياة...انتي فاهمه غلط ......
حياة ضحت بوجع..طب فهمني صح يمروان..اتفضل انا سامعه.....
مروان ولقا فكره..الصور دي قديمه يحياة.....
حياة..طب شوف كدبه احلي يمروان.....دا حتى دا نفس لبسك بتاع امبارح 
مروان..وهو نا يعني لما البس لبس مش هلبسو تاني...اكيد هي شافتني باللبس امبارح ولقيتها فرصه عشان توقعنا في بعض
حياة فضلت باصه ليه نفسها يكون فعلا صادق لكنها بردو مش مصدقه قعدت عالسرير وبصت في الأرض ودموعها نزلت اوي.....نزل مروان قعد علي ركبته ادامها ومسك ايديها بحنيه ورفع وشها بايده بحنيه 
مروان بهدوء..وآلله العظيم من يوم ما عرفت اني بحبك مقربتش من ولا واحده...انا اه تاريخي من كويس خالص وعرفت بنات بعدد خطوات رجلي...بس محبتش الا انتي وبس يحياة قلبي انتي .....وبصلها في عنيها..بحبك يحياة....
حياة كانت باصه ليه وعيونها الخضرا مليانه دموع ومش عارفه ترد تقول اي لكنها مش مصدقه اوي .....قرب ايده مسحلها دموعها بحنيه وحط ايده علي خدها وقرب منها اوي وباس.س شفايفها برقه وحنيه وهي استجابت ليه وفضلو يرجعو لورا عالسرير وحط ايده علي وسطها وهي مش عارفه هي ليه مستجابه ليه اوي كدا ..المفروض انها مش مصدقه اوي لكنها استجابتلو جدا و.........
عدي اليوم وجه اليوم اللي بعده .....
مروان..خلاص يحياة هنروح بكرا الجامعه 
حياة..اشطات....
مروان..اشطات...في ظابط في الدنيا يتقالو اشطات 
حطت ايديها علي كتفه كدا ووقفت عالكرسي عشان تبقا أطول منو..اه بقول لظابط اشطات عندك مانع
مروان..كل شويه تعالي فيها شبح وبتتروقي في الآخر......
حياة..تلاعبني ريست طيب...
نزلها مروان..انزلي يحبيبتي ربنا يهديكي.....وجهه رساله ع فون لمروان وراح فتحو لقا بسمه باعته ليه صور ليها بلبس بيتي مبين معظم جسمها وبتقوله تعالي بقا وحشتني اوي 
مروان...هففففف...يادي القرف عالصبح...
حياة..مالك يمارو.....
مروان..القائد بتاعي عاوزني دلوقتي...معلش يحبيبتي لازم اروح ليه دلوقتي 
حياة بزعل..هتسيبني...انت بتوحشني 
مروان فضل باصص ليها بحب شديد وقرب با.س خدها بعمق..هجيلك علي طول يحبيبتي 
حياة..ماشي يحبيبي متتاخرش....
مروان بابتسامه..حاضر..واول ما لف الناحيه التانيه قلب وشوشو جدا ومش عاوز يكمل في اللي هو بيعمله دا.....
عند كارما قاعده مع شلة بنات وولاد
كرما..بقولك البت الهبله حياة دي طلعت متجوزه الواد اللي كان جايبها بالموتوسيكل 
تالا..بتقولي اي....بقا البت دي تطلع بالنصاحه دي...
كرما..واحنا كنا بنقول عليها هبله..بس خدي بالك...انا مش هسيبها تتهنا
تالا..هتعملي اي.....
كرما..كدا كدا..في مشاكل بينها هي وجوزها..انا بقي هزود المشاكل دي......
وصل مروان للبيت بتاع بسمه وفتحتلو وهي لابسه نفس اللبس اللي بعتتو في الصور...
مروان..عامله اي 
بسمه..مش مهم انا دلوقتي...المهم انا عاوزه اقضي الليله دي معاك....وقل.عتو الجاكيت وحطت ايديها علي صدرو قام هو نزل ايديها بسرعه
مروان..بسمه..اهدي كدا،.انا مش في المود خالص دلوقتي 
بسمه..مروان..بقالك كتير مقربتش مني...
مروان..معلش..بجد مش قادر دلوقتي..ممكن بس تجيبيلي شاي أو أي حاجه....
بسمه..شاي.....شاي اي يمروان ولا بقيت تشرب ولا بقيت تقرب مني...مالك 
مروان في نفسه..والله ما بقيت عارف انا مالي..بس حاسس اني قرفان من حياتي قبل كدا........
راحت كارما لحياة البيت.....
كارما..يعني اتصالحتو....
حياة بابتسامه..اه صالحني امبارح وجابلي السلسلة دي
شافتها كارما زاد غيظها من حياة..ونتي بقا هترجعي الكليه بكره 
حياة..اه انشاءالله مروان هيجيبني
كارما..وهو فين مروان دلوقتي 
حياة..عندو شغل كدا.....
كارما بضحكه..ونتي صدقتيه.......
حياة..اه عادي...هيكدب ليه 
كارما..طب بصي بقا...انا سالت عالبت بسمه دي وعرفت مكان بيتها..اي رايك نروح نطب عليها كدا..مش بمكن عندها
حياة..لا لا طبعا انا واثق......وافتكرت الصور وانها مكانتش مصدقه مروان اوي..طب خلاص..هقوم البس واجي معاكي..نتأكد بردو
قامت لبست حياة وخرجت هي وكارما.......
بسمه..طب اانت لي قاعد كدا...قوم نر. قص طيب
مروان بزهق..هففف..بقولك اي انا زهقت هقوم امشي....وليه جاي يحط ايده عالباب الجرس رن...اتخض هو وبسمه ووووووو.....
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث عشر اضغط على : ( رواية حياة قلبي الفصل الثالث عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية حياة قلبي )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-