رواية عشق في قلب المراد الفصل السابع 7 بقلم نور شريف

رواية عشق في قلب المراد الحلقة السابعة 7 بقلم نور شريف
رواية عشق في قلب المراد الجزء السابع 7 بقلم نور شريف
رواية عشق في قلب المراد البارت السابع 7 بقلم نور شريف
رواية عشق في قلب المراد الفصل السابع 7 بقلم نور شريف

رواية عشق في قلب المراد الفصل السابع 7 بقلم نور شريف

راد بتوتر: لاء انا مش ظابط ده لبس اخويا احمد والكتب؟ 
عشق اتنفست بضيق قالت في نفسها: ونا بقول وصلت لي طرف الخيط خلاص طلع تبع احمد مقرف؟ 
مراد بضحك جوه: ذكية بس مش اذكي مني..!!!!! 
عشق اقفل النور ده واطلع بره عشان انام يلا امشي من هناا.. 
مراد بفتح الباب لاقي احمد في وشه غمزله بخبث.. 
انت اي الي جابك هنا تاني يا حرامي سرقت الذهب بتاعها و مشيت؟ 
عشق فتحت عنيها بصدمة: اعمل اي دلوقت اقوله اي ابتسمت بخبث انا من زمان مضربتش الواد ده؟ 
احمد بقلق: عشق انتي هنا.. 
عشق بتمثيل: اه يا كل"""ب يا حقي*ررر يا حراميي!! 
احمد بتوتر: عشق انا مش عارف عملت كده ازي.. 
عشق بزعيق: بتسرق ذهبيي؟ 
مراد ابتسم وهو كاتم الضحك بصلها بأعجاب برغم انه تمثيل واحمد صحابها ممكن تتضحك بس بتزعق بتقوم بي المهمة صح. 
احمد بتمثيل: بس انا مش بحبك يا عشق!!! 
عشق بصت في عيونه بي ابتسامه وضربته بلقلم.. 
مراد شهق بصدمة: عشق انتي ب ب تتضربي اخويا قدام عنياا. 
احمد حط ايده علي خده وقال في نفسه: 
البت فاكره نفسها في ميدان عام وشي وقف يا بنت المجنونه.. 
عشق بخوف: هتعمل اي يعني يا استاذ انت هتعمل اي.. 
مراد بدأ يقرب منها وشاور لي احمد يمشي بص في عيونها بي اعجاب شديد حط ايده علي وشها، برقه فجاة شد وسطها وقربها منه، عرفتي اقدر اعمل اي.. 
عشق بحركة سريعة ضربته في بطنه بقوة.. عرفت انا اعمل اي؟ 
مراد بوجع مش مستحمل: صرخ بقوة احمدد تعالا بسرعة.. 
عشق بخوف نزلت لي مستواه علي الارض.. انا اسفه بس مبحبش حد يقرب مني؟ 
مراد قرب من شفا*يفها وطبع بو"سة بأعجاب.. عشق!! 
عشق بتوهان: نعم؟ 
مراد بضحك: نعم الله عليكي قومي عندنا مهمة؟ 
عشق اتنفضت من مكانها بسرحان قربت من مراد وركبت فوق ظهره بتعمل كده ليه يا ابن شفيقة انت والله لا اقول لي امك انا عارفها حرباية::::: 
مراد زقها علي الارض وبصلها بستغراب: امي حرباية.. 
عشق بلا مبالاة: عوم و اتمخترر مخترر مخترر عوم واتمخترر.. 
عشق طلعت لبس غريب وشعر اصطناعي وشنب ودقن وبوط اسود عالي وقميص اسود وكاب و جيب قصير اجهز؟ 
مراد بستغراب: انتي هتلبسي اي مش فاهم؟ 
عشق.. هتلبس الشعر ده والكاب و الدقن و الشنب ونا هلبس لبس علي قدي؟ 
مراد.. ونا هلبس كده ليه؟ 
عشق البس ونت هتفهم يلا جود باي استنا تحت علي ام اجيلك؟ 
مراد بخبث قعد علي الكرسي و استنها.. 
عشق خرجت من الحمام لاقت مراد بيدخن في السجارة اتكلم بهدوء: يلا عشان ننزل.. 
عشق ركبت العربية مع مراد وفتحت الاب قدامه مكان الشخص ده مش الفيوم بتبص وراها لاقت خمس عربيات سوداء وراهم.. 
دول تبع اللواء ولا لاء هتصل بيه؟ 
عشق: ايوة يا حضرة اللوء هي العربيات السوداء دي تبعك.. 
عيسي بستغراب: لاء في اي.. 
عشق قفلت في وشه ولفت العربية من طريق تاني لاقت العربيات ماشيه وراهم.. 
مراد بستغراب: في اي راحه فين؟ 
عشق بخوت.. مش هقدر عليهم لوحدي المسد.. س مش معايا؟ 
مراد بصدمة: مش معاكي اي هنعمل اي دلوقت.. 
عشق بهدوء افتح الباب وانزل من العربية ونا هعمل زيك.. 
مراد: وقفي العربية يا عشق؟ 
عشق وقفت العربية بهدوء لو اخدك اسكت و متعملش حاجه هرن علي اللواء ينزل عساكر.. 
عشق لسه بتفتح التلفون لاقت ضرب نار علي العربية... 
مراد فجاة طلع مسد.. س من معاه لاقي مفيش طلقات نفخ بضيق انتي نحس.. 
عشق مسكت ايد مراد انزل تحت في العربية ضغطت علي الزر قفلت العربية ورفعت الازاز الاسود اهدي بقا متخفش.. 
مراد.. العربية اتدمرت.. 
عشق: عقبالك. 
عشق بتبص لاقت العربية في ونش شايل العربية وماشيه... 
ينهار اسود يا مراد.. 
مراد بيرفع دماغه فجاة العربية نزلت تاني علي الارض عشق بصريخ.... مراددد حاسب الازاززززز 
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن اضغط على : ( رواية عشق في قلب المراد الفصل الثامن )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشق في قلب المراد )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-