رواية عشق للنهاية (عشق ليث) الفصل الخامس 5 بقلم هاجر إبراهيم

رواية عشق للنهاية (عشق ليث) الحلقة الخامسة 5 بقلم هاجر إبراهيم
رواية عشق للنهاية (عشق ليث) الجزء الخامس 5 بقلم هاجر إبراهيم
رواية عشق للنهاية (عشق ليث) البارت الخامس 5 بقلم هاجر إبراهيم
رواية عشق للنهاية (عشق ليث) الفصل الخامس 5 بقلم هاجر إبراهيم

رواية عشق للنهاية (عشق ليث) الفصل الخامس 5 بقلم هاجر إبراهيم

تاج/اياد اخوك 
ليث/لا ابنى 
تاج بصدم /اى ابنك 
ابنك ازى
تاج /يعنى مراتك الا تحت دى 
ليث/لا 
تاج /امال فين مراتك 
ليث /ماتت 
كانت فى صدمه 
ليث /مش هقولك تاني خلى بالك من نفسك ومن اياد واتكلمى معهم ببرود  مش هيسكتو 
وتركها وذهب الى اياد 
كانت تحاول ان تستوعب
اياد /سلم نفسك ياليث المكان كله محاصر 
يقوم ليث بحمل اياد 
وكانت اياد يضحك بصوت طفولى 
ليث /انا هروح اشوف حاجه فى شغل  واجى  
اياد وكان يلوى  شافتيه /ماشي
 مش تتاخر
ليث /حاضر خلى بالك من تاج 
اياد /طيب 
ذهب ليث  تره تاج وهو خارج  من شباك 
تقوم لتذهب ل اياد 
وكانت تاج تذهب لاياد ولكن تسمع صوت  
سهير  و  احدى فتيات وكانو يتحدثون  
كانت تاج فى صدمه مما سمعته 
عندما سمعت قررت ان تغير خطتها 
وعندما سمعت ان احد سوف يصعد  دخلت الى غرفتها بسرعه 
 يدق باب تاج 
تاج /ادخل 
سيهير /بصى يا شاطره خليكى حلوه معايا كده  وقوليلى  انتى مين 
تاج تتزكر كلام ليث /هو ليث نسا يقولك ولا اى  انى مراته وام ابنه الا جاي 
سهير/نعم ياروح امك 
تاج ببرود  /عيب كده ياطنط انتى زى حماتى برضو 
سهير /الابطنك ده لبستى ليث  بس انتى مش هتشوفى يوم عدل معايا 
تاج / دى احسن  حاجه  
سهير /نعم 
 تاج /مستغرب لى احسن حاجه انى  مش هشوف يوم حلو  غير مع ليث جوزى 
تنظر لها بغضب 
تتركه وتذهب من كلامها  وكانت غاضبه للغايه
تنظر تاج لها نظره مخيفه وكانها تقول لها شئ بنظرتها
يدخل اياد بعدها
تاج /اهلا بلا قمر اسمك اياد صح  انا حبيتك اوى علفكره 
اياد /وانا كمان 
اياد بطفوله /تيجى تلعبى معايا 
تاج /تحب نلعب اى 
اياد بفرحه /كره 
تاج /بس هنلعب كره هنا 
اياد /لا فى جنينه بتاعى دى سريه ومحدش بيدخل فيها ولا بيشوفها يلا تعالى 
اياد /بس لازم تلبسى لبس كره 
تاج /بس انا مش معايا طقم كره 
اياد /استنى انا اجبلك واحده  
وذهب واحضر لها طقم كره 
تلبسه  وكان جميل عليه للغايه 
وتفعل شعرها ذيل الحصان 
وتذهب تلعب معه 
وتنزل الى مخباء سرى  ترى نفسها  فى حديقه جميله وكانت منبهر ه بها للغايه
تلعب معه 
وكان اياد مبسوطه للغايه 
وكانت هى تمرح معه 
فى مكان اخر  
مدحت /يعنى هيطلع امتى 
شخص فى هاتف / بليل هيكون عندك
تمام ويغلق الهاتف 
سميحه /قالك اى 
مدحت /بليل ابنك هيطلع بس مش هيجى هنا 
سميحه /اى لى 
مدحت /عشان  اول مكان هيطلع  هيدوره عليها فى 
سميحه بغضب /انا لو شوفت بنت اخوك دى مش هرحمها
يذهب ليث الى منزل بعد ان فعل الذى كان يدور فى باله 
يتدخل الى غرفه اياد ولم يجده ويدخل الى غرفه تاج لم يجدها  يسمع صوت من باب سرى
وذهب ويتدخل يرى تاج ترتدى طقم الكره وكانت جميله للغايه 
ويحول ان بزيل نظراته
ليث/ اى الا لبسك طقم بتاعى 
تاج بتوتر/اااانا
اياد /انا الا اقولتلها تلبسو  عشان نلعب 
ليث /طيب يلا على فوق 
وذهب الى غرفه نوم 
ليث/بصى انتى هتنامى هنا 
 وانا هنام على كنبه عشان زى ما فهمتك 
اياد /وانا هنام هنا  
ليث/انت تنام فى اوضك 
اياد /لا هنام جنب تاج 
وكان ينطق 
تاج /سيبو ينام جنبى 
يشعر انها خائفه منه 
يذهب الى اريكه  
تذهب تاج واياد الى سرير 
وتنام 
وبعد وقت سرح جميع فى نوم 
يقوم ليث وينام على سرير 
تنظر له تاج بصدمه 
يتبع....
لقراءة الفصل السادس اضغط على : ( رواية عشق للنهاية (عشق ليث) الفصل السادس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشق للنهاية (عشق ليث) )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-