رواية أحببت ملتزما الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم سلمى فكري

رواية أحببت ملتزما الحلقة الحادية والعشرون 21 بقلم سلمى فكري
رواية أحببت ملتزما الجزء الحادي والعشرون 21 بقلم سلمى فكري
رواية أحببت ملتزما البارت الحادي والعشرون 21 بقلم سلمى فكري
رواية أحببت ملتزما الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم سلمى فكري

رواية أحببت ملتزما الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم سلمى فكري

21رمضان 2023
كل عام وانتم بخير 
شكرا لدعكم على مدار شهر رمضان الكريم
🌹🌹🌹🌹🌹
وقفنا البارت اللي فات علي إن معاذ بيسال تقى عن اسر
معاذ : هاا ي تقى ايه رايك ف اسر
تقى : بصراحه ي معاذ اسر صاحبك و اخلاق و كل حاجه بس مش حاسه انه هيناسبني ولا هبقى مرتاحه معاه
معاذ : المهم عندي راحتك ي حبيبتي هو انا ليا مين غيرك
تقى : ربنا يديمك ليا ي حبيبي
________________________________________
تاني يوم في الشركه ، معاذ في المكتب مع محمد 
معاذ : مش عارف ليه مش مطمن للصفقه دي
محمد : ليه دي هايله جدا و مربحه لينا احنا
معاذ : ما هو دا اللي قالقني
محمد : متقلقش ي عم كله خير باذن الله
معاذ : ياارب ثم قال الا قولي حددت معاد الخطوبه ولا لسه
محمد : باباها هيرجع من السفر قريب يكون اخوها حالته اتحسنت
معاذ : عندك حق و الله الواحد مش عارف يرد جمايله ازاي مره يتخطف مع اختي و مره يموت بدالها
محمد : دا فعلا راجل ثم استكملوا حديثهم ف الشغل
________________________________________
عند تقى في البيت
ريم : رفضتيه ليه ي رخمه دا عريس ممتاز
تقى : تحبي تاخديه انت
ندى : تاخده هي ايه لا ي ماما دا عريسي انا
ريم : لا ي حبيبتي انا اللي هاخده انا الكبيره
ندى : دا بتاعي انا علي فكره حتي لايق عليا اكتر منك
تقى : انت اتهبلت انت و هي هو انت شيفاه تيشرت في معرض لايق على مين اكتر
ريم : هههههههههههههههههه يخربيت الفصلان
ندى : احلي حاجه فيكي ي تقايا ان دمك سكر
تقى بفخر : طبعا يابنتي هو انا اي حد
ريم : اوعي بقا الناس اللي هتتغر علينا
ندى : و هي تقدر اصلا تتغر علينا
تقى : لا ي ماما احمدي ربنا اصلا انك بتكلميني دا شرف ليكي اصلا غيرك بتتمنى ابصلها بس
ريم بسخريه : حاسبي حاسبي شعرك هيقع من كتر الكدب
ندى : اين الجبهه انا لا اراها هههههههه بتحطي نفسك في مواقف بايخه اووي ي تقى
تقى : احم ايه الاحراج ده و قعدوا شويه مع تقى و بعد كده روحوا 
________________________________________
احمد : هاا يابني اختك قالت ايه
معاذ : مش موافقه ي بابا
احمد بحزن : ليه
معاذ : ي بابا دي حياتها منقدرش نجبرها
احمد : طب اندهلها
معاذ : بابا متضغطش عليها
احمد : ناديلها بس عاوز اتكلم معاها
معاذ : حاضر ي بابا 
طلع معاذ ل تقى اوضتها لقاها بتذاكر
معاذ : ممكن ادخل
تقى بتريقه : دا علي اساس انك مدخلتش لسه
معاذ : دمك شربات ي حبيبتي و بهمس : سامحني يارب ع الكدب ده
تقى : مش هيحاسبك عليه اصلا عشان دي حقيقه
معاذ بصدمه : انت سمعتي ازاي
تقى : ي حبيبي دا الجيران كانوا هيسمعوا صوتك
معاذ بضحك : يخربيت كده نستيني كنت عاوز ايه
تقى : بسرعه عندي مذاكره و عاوزه اخلص بسرعه
معاذ : بابا عاوزك تحت ي مجتهده هانم
تقى : طب انا نازله اهو 
نزلت تقى و باست ايد باباها و قعدت جنبه
تقى : خير ي بابا كنت عاوزني في ايه
احمد : انت عارفه طبعا انك بنتي الوحيده و اني نفسي اطمن عليكي انت و اخوكي قبل ما اموت
تقى و معاذ : بعد الشر عليك ي بابا ربنا يطول في عمرك
احمد : ليه رفضتي اسر يابنتي
تقى : ي بابا مش حساه الشخص المناسب ليا
احمد : ليه ي حبيبت قلب بابا دا انسان كويس و
تقى : و اي بنت تتمناه و راجل و بيشتغل و مش عارفه ايه تحب اسمعلك باقي الكلام انا حفظته قبل ما انزلك 
احمد : هتفضلي طول عمرك بتحبي الهزار كده علي طول ثم اضاف : يعني نقوله انك موافقتيش
تقى : ايوه ي بابا
احمد : ماشي ي حبيبتي انا اهم حاجه عندي راحتك و انك تكوني مبسوطه
تقى : انا هبقى مبسوطه طول ما انا معاك ي حبيبي
معاذ بتأثر مصطنع : تيرارارا رارا انا اتأثرت و الله تراني ابغي ابكي من هذا المشهد الرومانسي
تقى : فصلتني ياعم كنت مندمجه ثم اكملت : اقولك سر ي بابا
احمد : قولي ي عيون بابا
تقى : لو كان ينفع كنت اتجوزتك انت ي عسل
احمد : و هو انا اطول اتجوز القمر ده يبقى يوم المني
معاذ : و انا ماليش في الحب جانب ولا ايه
تقى : دا انت الحب كله ثم قضوا بعض الوقت مع بعضهم
________________________________________
معاذ اتصل علي اسر عشان يقوله راي تقى
معاذ : السلام عليكم
اسر : و عليكم السلام و رحمه الله و بركاته
معاذ : ازيك ي اسر اخبارك
اسر : الحمد لله تمام و انت ي عريس
معاذ : كله تمام الحمد لله طبعا عارف انا متصل ليه
اسر : اكيد عارف هااا
معاذ : مش عارف اقولك اي ي صحبي بس كل شيء قسمه و نصيب
اسر : ولا يهمك ي معاذ لعله خير ان شاء الله
معاذ : عاوز حاجه
اسر : سلامتك في رعايه الله
معاذ : في رعايه الله
________________________________________
بعد يومين رجع ابو رعد من السفر كان رعد فيهم اتحسن شويه
ابراهيم : رعد حبيبي الف سلامه عليك اي اللي حصل
رعد : الله يسلمك ي بابا حادثه بسيطه متقلقش انا كويس
ابتسام جرت و حضنت والدها : وحشتني اووي ي بابا
ابراهيم : و انت كمان ي حبيبت قلب بابا
فاتن : البيت نور من تاني برجوعك
رعد : صحيح ي بابا ابتسام وافقت ع البشمهندس محمد و هو عاوز يجي
ابراهيم : خلاص كلمه يجي بكره بعد صلاه العشا
رعد : حاضر ي بابا
________________________________________
رعد اتصل ب محمد
رعد : السلام عليكم
محمد : و عليكم السلام و رحمه الله و بركاته
رعد : اخبارك ي بشمهندس
محمد : الحمد لله كله تمام
رعد : تقدر تشرفنا بكره بعد صلاه العشا
محمد بفرح : ماشي ي حبيبي
رعد : في رعايه الله
محمد : في حفظ الله
فرح محمد جدا و راح يبلغ معاذ عشان يروح معاه
معاذ : مبارك ي حبيبي عقبال الفرح
محمد : الله يبارك فيك ي صحبي اعمل حسابك هتيجي معايا
معاذ : اكيد طبعا هاجي
محمد : ربنا يديمك ي صحبي
معاذ : ياارب ياحبيبي
________________________________________
تاني يوم الصبح تقى في كليتها و تليفونها رن لقيتها ملك
تقى : السلام عليكم
ملك : و عليكم السلام و رحمه الله و بركاته 
تقى : اهلا ب ملك هانم اللي مش بتسال
ملك : معلش ي حبيبتي انتي عارفه عروسه بقا و كده 
تقى : ادلعي علينا كمان ياست العروسه
ملك : المهم عاوزاكي في موضوع كده ينفع اقابلك
تقى : اكيد طبعا
ملك : خلاص هستناكي قدام كافيه (.............) 
تقى : هستأذن بابا و اجيلك
ملك : ماشي ي حبيبتي في رعايه الله
تقى : في رعايه الله
قفلت تقى معاها
ريم : في ايه ملك مالها
تقى : مش عارفه عاوزاني في موضوع مهم
ندى : ممكن عاوزه تخلع ولا حاجه
تقى : انت شكلك بتحبي تتهزأي ي ندى صح
ريم بضحك : ههههههه انت اول مره تعرفي
تقى : اسكتوا بقا برن على بابا
احمد : السلام عليكم ايوه ي تقى
تقى : و عليكم السلام و رحمه الله و بركاته معلش بستأذنك ي بابا ملك عاوزاني اقابلها ضروري
احمد : طب متتاخريش ي حبيبتي
تقى : حاضر ي بابا في امان الله
احمد : في رعايه الله
تقى : انا همشي انا بقى
ريم و ندي : في امان الله 
________________________________________
راحت تقى لقت ملك مستنياها سلمت عليها
تقى : وحشتيني و الله
ملك : و انت كمان و الله
تقى : خير كنتي عاوزاني في ايه
ملك : هقولك بس متتصدميش
تقى بتوتر : قولي
ملك : بصراحه كده انا ........
يتبع....
لقراءة الفصل الثاني والعشرون اضغط على : ( رواية أحببت ملتزما الفصل الثاني والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية أحببت ملتزما )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-