القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية شرطي خطف قلبي الفصل الرابع 4 بقلم إسراء

رواية شرطي خطف قلبي الحلقة الرابعة 4 بقلم إسراء
رواية شرطي خطف قلبي الجزء الرابع 4 بقلم إسراء
رواية شرطي خطف قلبي البارت الرابع 4 بقلم إسراء
رواية شرطي خطف قلبي الفصل الرابع 4 بقلم إسراء

رواية شرطي خطف قلبي الفصل الرابع 4 بقلم إسراء

جميله : اهو شوفتني واحدة معاقه ههه 
سحر : لا ده انتي قمر وبطلي كلام ده 
جميله : هو انتي اسمك اي 
سحر : سحر 
جميله : تمام وخدي الاكل ده مش عاوزة 
سحر : ليه كده علشان خاطري هزعل منك ع فكره 
جمبله : لا طبعا هاكله
سحر : شاطرة 
عند ليل 
ليل رجع البيت ملقش حد
ليل : ماما هو دول راحوا فين 
لقى حد في المطلخ قاعد 
دخل يشوفه لقها سحر 
ليل : هو فين ماما وبابا 
سحر : خرجوا كلهم 
ليل : فين 
سحر : صاحب ابو حضرتك تعبان وخدوا المشغى هم روح ليه 
ليل : تمام طب فين جميله 
سحر : قاعده في غرفتها 
ليل : تمام هشوفها 
ليل دخل الغرفه لى جميله 
جميله اطلع بره 
ليل : اهدي مالك ي بت انا اخوكي 
جميله : لا مش اخويا يلا اطلع بره 
وهنا جات سحر ع صوت جميله العالي 
سحر  : في اي ي حبيتي
جميله : قوليله اطلع 
سحر : ليه ده اخوكي ي حبيتي 
جميله : علشان كده بقولوا اطلع 
سحر قربت منعا وحضنتها 
سحر : ي حبيبتي عيب ده اخوكي الاكبر منك تحترمي  ومترفعيش صوتك عليه يلا قوليله اسفه 
ليل كان واقف ببص عليهم 
جميله : اسفه 
سحر : قوليه اسفه ولم يتكلم معاكي تردي عليه ولا عاوزاني اسيب البيت واروح منكم 
جميله : لا متسبنيش اسفه ي ليل تعال عد جنبي وانا هسمع كلامك 
ليل بستغراب : انتي لي بتكرهني من تلاته سنه وانتي مش بتسبني اتكلم معاكي وكل يوم ختاقه وزعق عملت اي انا ي حبيتي 
جميله : علشان انتوا كلكم بتشتموا فيا علشان معاقه مش زيكم 
ليل : لا والله احنا وماما وبابا كلنا
جميله : لا متسبنيش اسفه ي ليل تعال عد جنبي وانا هسمع كلامك 
ليل بستغراب : انتي ليه بتكرهني من تلاته سنين وانتي مش بتسبني اتكلم معاكي وكل يوم خناقه وزعق عملت اي انا ي حبيبتي 
جميله : علشان انتوا كلكم بتشتموا فيا علشان معاقه مش زيكم 
ليل : احنا وماما وبابا كلنا بنحبك 
جميله: طب انا هقدر امشي تاني بعد الحادث ده وانتوا لو بتحبوني كان عملتولي العمليه 
ليل بحزن : مش هنقدر نعالجك
جميله : ليه علشان انتوا مبسوطين واني كده 
ليل : لا 
جميله : اطلع بره اطلععع 
ليل : بس اسمعيني 
جميله : اطلع مش عاوزه اسمع اطلع 
ليل خرج من الغرفه
سحر: حبيبتي اهدي هو مش بقصد حاجه والله متزعليش نفسك 
جميله : لا انا فاهمه هو بقصد حتى لو عملت عمليه مش همشي انا كده كده مش همشي ده حتى صحابي بمشوا المدرسه وبلعبوا لكن انا لا 
مسحت دموعه وقالت :انتي المفروص متكلميش واحدة زي مبتمشيش
سحر : ي بنتي اي اللى بتقولي انا حبيتك والله ع فكره انتي قمر كده 
جميله : بلاش الكلام ده ههه 
سحر : لا معليش ممكن سؤال 
جميله : اتفضلي 
سحر : هو انتي من امتى كده 
جميله : من تلاته سنين 
سحر : ممكن تحكيلي حصل ازاي ده 
جميله : ممكن تتطلعي بره اطلعب ممكن ي اخت سحر 
سحر : انا عملت اي ي حبيبتي انا عاوزاكي تبقي قويه انت لو تقعدي في الغرفه كده ومتخرجيش كده انتي بتقوليهم انك ضعيفه 
جميله: انا مرتاحه كده خلصتي كلام اتفضلي بره 
سحر : طب تصبحي ع خير نتكلم بكره لم تكوني هديتي
عند ام ليل في المشفى 
محمد : دكتور طمنا هو كويس صح 
الدكتور كان ساكت رد بعد مسافه : البقاء لله 
محمد لي ناديه : انتي ارجعي البيت انا اخلص وارجع وارجع اتصل ع ليل يجي هنا 
ليل : كان نائم سمع تلفون برن 
ليل : الو اي انا جاي تمام 
خرج ليل ودفنه ورجع البيت محمد 




ليل : انا هروح القسم 
محمد : تمام 
في الصباح سحر صحت من النوم نضفت الغرفه بتاعتها وغيرت ملابسها وطلعت 
لقت ناديه قاعدة في البلكونه لوحدها 
سحر : صباح الخير عاوزه اعكلك حاجه تشربيها 
ناديه : صباح النور لا ي حبيبتي مش عاوزة حاجه 
سحر : في حاجه ي طنط 
ناديه: لا
سحر راحت غرفه جميله 
سحر : ي جميله ي بت قومي 
جميله : اي ده هو في حد من الصباح بصحوا كده متسبني انام
سحر : اشربي الشاي ده وارجعي نامي
جميله: شكرا واسفه علشان امبارح وكده 
سحر : لا عادي بس انتي ليه زعلانه كدهكل يوم
يتبع..
لقراءة الفصل الخامس اضغط على : ( رواية شرطي خطف قلبي الفصل الخامس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية شرطي خطف قلبي )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.