رواية فيلا السيوفي الفصل الثاني 2 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية فيلا السيوفي الحلقة الثانية 2 بقلم الكاتبة الصغيرة
رواية فيلا السيوفي الجزء الثاني 2 بقلم الكاتبة الصغيرة
رواية فيلا السيوفي البارت الثاني 2 بقلم الكاتبة الصغيرة
رواية فيلا السيوفي الفصل الثاني 2 بقلم الكاتبة الصغيرة

رواية فيلا السيوفي الفصل الثاني 2 بقلم الكاتبة الصغيرة

خطفتي قلبي يا صغيرتي فماذا ستفعلين عندما تكبري ❤؟ 
صحي يوسف علي عياط الصغيره
يوسف: بتعيطي ليه يحوريتي 
الصغيره ❤ كانها فهمه الكلام بصت ل يوسف وضحكت 
يوسف: جعانه يحببتي صح استني 
((ذهب يوسف واحضر الحليب لصغيرته وبدأ يأكلها ❤)) 
ونامت الصغيره ونام يوسف 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مرت سنين عديده واصبح يوسف رجل اعمال واصبحت شركاتهم اكبر شريكات ف الوطن العربي ❤
     ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف الصباح  الباكر وف غرفه يغلب عليها الطابع الرجولي وأغلب الوانها بلاسود كانت هناك  حورية  تدخل اللي الغرفه ف هدوء كامل حته وصلت الي هدفها وهو يوسف واخذت تنظر اليه بتمعن تتأمل ملامحه الرجوليه وعيونه ذات اللون البني وحواجبه الكثيفه فكانت سرحانه ف ملامحه ف نفس الوقت استيقظ يوسف 
يوسف:ممم عجبتك 
حور:اووي يا أبيه 
يوسف:ايه اللي مصحيكي بدري يحور كده
حور:مش جيلي نوم 
يوسف:الساعه كام دلوقتي؟
حور:هممم الساعه5 
يوسف:المفروض عليكي مدرسه الساعه7 قومي كملي نوم لسه بدري 
حور:نيمني ف حضنك يا ابيه 
يوسف: ممم.مش ينفع يحور روحي نامي ف اوضتك 
حوز بزعل طفولي:انت مبقتش تنيمني ف حضنك زي زمان ليه انت معنتش بتحبني صح
يوسف: يحببتي زمان كنتي صغيره دلوقتي انتي كبرتي يحور مش ينفع 
حور: اممم ماشي انا ماشيه 
يوسف:ينهار ابوكي اسود ايه اللي انتي لبساه ده ها 
حور ببتسامه:حلو مش كده؟
يوسف نهض من السرير ومسك حور بقوه من ذراعها وسحبها بقوة علي صدره العاري مما جعل حور 
تخاف من حركته المفجأه 
يوسف.:مش قولتلك اللبس ده مش تخرجي بيه من اوضتك.صح((فكانت حور ترتدي شورت بلون الابيض وتيشرت كات بلون الاسود))
حور برقه:محدش شافني يا أبيه انا كنت نايمه وجيت هنا عل طول
يوسف ف سره هتجننيني برقتك دي وهتخليني ارتكب جريمه 
يوسف:اممم امشي علي اوضتك ونامي عشان تقدري تروحي مدرستك
حور بزعل.حاضر يا ابيه
وخرجت حور ورجع يوسف كممل نومه ❤
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
كانت العيله متجمعه حول مائدة الافطار ❤
نزلت حور ولميس 
حور حضنت والدتها.صباح الخير يا مامي
ولميس عملت زيها بظبط
الامهات.صباح النور يحبيبي
حور.امال أبيه يوسف فين قال هيودينا المدرسه 
هبه.مستنيكو بره يحبايبي خلي بالكو من نفسكو
البنات.حاضر 
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف العرببه ❤
ركبت حور قدام.جمب يوسف ولميس ركبت ورا 
حور.ابيه يوسف احنا بعد المدرسه هنروح مع ليان البيت عندها
استوووب نتعرف علي ليان 
(( صديقة حور ولميس ف نفس سنهم صحاب جدااا ووالدها شريك عادل ومحمد ف الشغل))
يوسف ببرود..لا 
حور:لا ليه
يوسف: كده لا يعني لا
حور حست بتجاهله ليها وطريقة معاها ونزلت دمعه من عيونها وفضلت السكوت 
وبعد ربع ساعه 
يوسف: يلا انزلو هتخلصو هتلاقو السواق مستنيكو هنا 
نزلت حور من غير رد 
لميس: حاضر يا أبيه
بعد نزول لميس وحور 
يوسف قاال..لازم يحور لازم يحببتي اعمل كده عشان مش اضرك انتي كلها شهر وتتمي 18 سنه وهتكوني مراتي وبعديها مش هزعلك تاني ابداا يحببتي ❤
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف مكان اخر ❤
مجهول1.: ايوه يا باشا انا حجزتلك علي اول طياره نزله مصر 
مجهول 2 بقزاره:_ شاطر  واخيرا قربت من هدفي فعلا مش طولت امها بس البت موجوده وعلي اصغر كمان وحاجه اخر حلوه
مجهول1:بس دي تعتبر بت اخوك مينفعش اللي بتعمله ده يا باشا 
مجهول 2 بشهوه:امم بنت اخويا ده لو بنتي وعجبتني هاخد منها اللي اناعايزه بتتكلم ازاي بس وبعدين بقولك اي قوم حضرلي سهره كده تعدل المزاج وعايز بنات تكون سنهم صغير فاهم
مجهول 1!.بس كده امرك يا باشا 
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث اضغط على : ( رواية فيلا السيوفي الفصل الثالث )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية فيلا السيوفي )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-