رواية كريم وسارة الفصل الثامن 8 بقلم حبيبة احمد

رواية كريم وسارة الحلقة الثامنة 8 بقلم حبيبة احمد
رواية كريم وسارة الجزء الثامن 8 بقلم حبيبة احمد
رواية كريم وسارة البارت الثامن 8 بقلم حبيبة احمد
رواية كريم وسارة الفصل الثامن 8 بقلم حبيبة احمد

رواية كريم وسارة الفصل الثامن 8 بقلم حبيبة احمد

ساره بخضه: في اي مالها نور
كريم بخوف: مش عارف خالتي بتقول مش بتفوق
ساره بعياط: لحظه هلبس واجي معاك
كريم: مش هقدر استني يا ساره هكلمك اطمنك انا وطلع يجري
ساره بعياط: ماما انا خايفه علي نور اووي 
سماح: اهدي ياساره خير إن شاءلله 
ساره:انا مش هقدر استني انا هدخل البس واروح
سماح: وانا كمان 
كريم كان سايق العربيه بسرعه جدا  وقلبه كان بيدق بخوف وحس انه مش هيستحمل لو حصلها حاجه وصل الشقه
كريم بيخبط جامد 
هدي فتحت وكانت منهاره 
كريم دخل يجري لقاها علي السرير
كريم: نور فوقي نور 
كريم شالها وطلع يجري علي المستشفى 
في العربيه كريم حط نور في الكنبه اللي وره وساق بسرعه
هدي: يابنتي متوجعيش قلبي عليكي فوق بالله
كريم فونه رن
كريم بتوتر: في اي ياساره بترني كده ليه 
ساره: بعياط  انتو فين احنا عند الشقه دلوقتي ومفيش حد بيرد
كريم: احنا رايحين علي المستشفي
ساره: مستشفي اي طيب
كريم:...... سلام
وصلو المستشفي وكريم شالها 
كريم: عايز دكتور بسرعه
الممرضه:دخلها  اخر اوضه في الطرقه 
وانا هنادي الدكتور 
ساره جايه جري: الدكتور قالي اي 
هدي: لسه مطلعش خدي نفسك انتي 
سماح جايه من اخر الطرقه: ايه ياحبيبتي ايه الاخبار 
هدي بعياط  :  معرفش معرفش بنتي كانت كويسه مكنش فيها حاجه 
سماح حضنتها: اهدي هتكون كويسه 
ساره بتبص لكريم بعتاب وبتقولو انت السبب
كريم: في اي يا ساره بتبصيلي كده ليه
ساره عيطت: لو حصل حاجه لنور مش هسامحك
كريم: انا عملت اي علشان تفولي كده
ساره: مانت لو مكنتش جبله ومبتحسش كنت عرفت انها بتحبك وانت عملت اي فضلت تقولها انتي زي ساره انتي اختي ورحت خطبت واحده تاني انت بجد اي مبتحسش
كريم مش مصدق الي سمعه
كريم لسه هيرد شاف الدكتور طلع جري عليه 
كريم: اي يا دكتور عامله اي دلوقتي 
الدكتور: اهدو يا جماعه هي بقت كويسه 
بس عايزه اسال هي تعبت قبل كده واغمي عليها 
ساره بتوتر: اه يا دكتور بس فاقت علي طول 
كلهم بصولها 
الدكتور: كان المفروض تهتمو اكتر من كده علشان هي مبتخدش العلاج بتاع السكر
هدي: ازاي يادكتور هي بتقول انها بتاخده
الدكتور: لا يا مدام مبتخدش العلاج وسبب تعبها ده انها بقالها فتره مش بتاخده
كريم حس بالذنب 
كريم: طيب هي فاقت وحالته اي دلوقتي 
الدكتور: شويه وهتفوق وهي كويسه وهتتاكدو من ده لما تدخلو تشفوها بس ياريت تبعد عن اي حاجه مزعلاها 
كريم: شكرا يا دكتور 
هدي: بنتي تعبت امتي وازاي متقوليش يا ساره 
كريم اتدخل: نطمن عليها يا خالتي وبعدين نتكلم
دخاو عند نور وكانت نايمه وامها جريت عليها وخدتها في حضنها  وساره قعدت النحيه التانيه ومسكت ايدها 
نور فاقت شفتهم جمبها  كده ابتسمت بتعب
نور  : اي حصل
ساره: انا السبب كان المفروض اخد بالي منك بعد اخر مره وعيطت
نور: انتي عبيطه ياساره سبب في اي انا كويسه والله ومتعيطيش علشان خاطري 
هدي: كده توجعي قلبي  عليكي يابنتي ليه مبتخديش العلاج 
سماح: خلاص يا هدي مش وقته سلامتك يا نور ياحبيبتي 
نور: الله يسلمك يا خالتو وبصت علي كريم كان باصص ليه بحب اووي اول مره تشوف البصه دي منه  واستغربت
كريم بحب: سلامتك يا نور كده تخضينا عليكي
نور: معلش انا اسفه انا محستش بنفسي غير هنا
كريم: اسفه علي اي يا نور بس بس احنا زعلنا فعلاً منك ازاي متخديش علاجك انا ليا كلام تاني معاكي بس بعد متفوقي كده وتبقي كويسه 
نور هزت راسه
يتبع...
لقراءة الفصل التاسع اضغط على : ( رواية كريم وسارة الفصل التاسع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية كريم وسارة )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-