القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية روح وجحيم حمزة الفصل التاسع 9 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الحلقة التاسعة 9 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الجزء التاسع 9 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة البارت التاسع 9 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الفصل التاسع 9 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الفصل التاسع 9 بقلم الكاتبة المميزة

فارس وهو يقرأ رسالة سلمى : انا عارفة انك بتحبني وحتحاول بكل طريقة عشان تخليني أسمع كلامك وأسافر من هينا واتعالج بس آسفة يا فارس انا مستحيل أخليك تعيش في أمل كزاب فارس انا بحبك فارس اتعصب وعيونه بقت حمرة روح كانت على الأرض مرمية وغارقة في دم'ها عشان هي نز'فت كثيرة حمزة مكنش عارف حيعمل ايه أخد فونه واتصل بأمه وناهد ردت عليه.
ناهد : في ايه يا حبيبي 
حمزة : مش عارف يا أمي حصل ايه مع روح بس هي نز'فت كتير 
ناهد : يا لهوي لو كنت معاك كنت أكيد حعرف حصل ايه بس ربنا يهديك يا ابني  شوف طريقة كده وساعدها 
حمزة : طيب يا ماما 
حمزة فصل التيليفون وحمل روح واخدها أوضتهم نز'ع لها هدو'مها ودخلها البان'يو وحطها هناك طلعها من الماية ولبس هدومها ورجعها تاني على السرير بعد ساعتين فاقت رزح وفتحت عينيها 
روح : حمزة انت فين 
حمزة: الحمد لله انك كويسة 
روح : اه بطني انا مش شايفة حاجة حمزة انت فين 
حمزة : انا جنبك يا روح 
**بعد مرور شهر **
حمزة معاملة لحد دلوقتي مش كويسة مع روح وهما رجعوا تاني أبوه كان في استقبالهم ببيت حمزة 
محمد : اهلا ازيك يا ابني 
حمزة : كويس يا بابا وانت 
محمد : الحمد لله كويس وانت يا بنتي 
روح : كويسة يا عمي 
سهى سلمت على روح وودتها أوضتها دخلوا وقعدوا على السرير روح دفنت وشها بدرا'ع سهى وهي بتعيط 
روح : سهى انا تعبت قوي 
سهى : تعبت بايه يا حبيبتي 
روح : بكل حاجة أخوك بيعاملني بطريقة وحشة خالص انا بني آدم زي زيه 
سهى : كل ده لأنك مش بتشوفي حاجة اسمعي يا حبيبتي انت دلوقتي لازم ترتاحي عشان أكيد أنت تعبت من السفر نامي يا حبيبتي 
روح : طيب 
روح غيرت هدومها و قعدت في أوضتها حمزة أخدته ناهد وراحوا على أوضة ناهد 
ناهد : في ايه يا حمزة 
حمزة : ماما انا قررت انا حط'لق روح 
ناهد بصدمة : تطل'قها دلوقتي يا ابني هو فين الج'حيم يلي هي لازم تعيش فيه 
حمزة : ماما انا كل يوم بك'رها زيادة عن اللزوم 
ناهد : عارفة يا حبيبي بس كل حاجة بايد ربنا 
حمزة : حط'لقها امتى 
ناهد : انا حقولك امتى 
روح فاقت بخضة ودخلت الدوش وهي تستفرغ طلعت من الدوش وقعت على الأرض وهي دايخة حمزة رجع أوضته ولقاها على الأرض مغمى عليه اتصل بالدكتورة وهما كلهم قاعدين بره 
الدكتورة : مبروك يا أستاد مراتك حامل 
حمزة : روح حامل
 الدكتورة : أيوة يا أستاد ودي مسكنات لازم تاخدهم عشان ترتاح 
سهى : طيب يا دكتورة 
سهى دخلت عند روح ولقتها قاعدة على السرير قعدت جنبها وسهى كانت مبسوطة 
سهى : مبروك يا حبيبتي 
روح : على ايه 
سهى : انت حامل 
روح بصدمة : حامل 
سهى : أيوة وانت لازم تهتمي بكل حاجة عشان حملك وابنك يلي حامل بيه دلوقتي 
روح : بس انا لازم ان'زل الولد ده 
سهى : تنزل'يه ليه 
روح : عشان انا اكيد مش حقدر اهتم بيه انا عمية و مش حشوفه اكيد 
سهى : بس لأ انا مش حسمحلك تنز'ليه ولا تقت'لي نفس من غير دنب 
حمزة وهو يدخل : هي حتن'زله دلوقتي 
يتبع...
لقراءة الفصل العاشر اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة الفصل العاشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.