القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الفصل التاسع 9 بقلم سارة محمد

رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الحلقة التاسعة 9 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الجزء التاسع 9 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني البارت التاسع 9 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الفصل التاسع 9 بقلم سارة محمد

رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الفصل التاسع 9 بقلم سارة محمد

زينه وبلاك واقفين امام السياره وبجانبهم عدد كبير من الحراس 
زينه دول كلهم هيجوا معانا قالتها وهي تشاور علي الحراس 
بلاك اجل حبيبي 
زينه بس كده مش هبقى مرتاحه 
بلاك بابتسامه لكي ذلك ثم امر الحراس بالانصراف 
بلاك بابتسامه سنذهب بمفردنا
زينه بابتسامه تمام
زينه بهمس علي الاقل كده ممكن اعرف اهرب 
ثم ركبت السياره بجانب بلاك وانطلقوا 
بعد مرور ساعه وصلوا الي وجهتهم 
بلاك بابتسامه جميله وصلنا ملاكي هيا 
نزلت زينه من السياره وجدت نفسها علي شاطئ وخلفها منزل بغايه الجمال 
زينه بانبهار ماشاء الله ايه الجمال دا 
بلاك عجبك 
زينه جدا حلو اوي 
بلاك ومن الداخل اجمل بكثير تعالي ثم امسك يدها ودخلوا الي المنزل الذي بمجرد رؤيه زينه له كاد فمها ان يصل الي الإرض
زينه وااااااو دا ولا في الخيال 
بلاك بفرحه بدات في تصميم هذا المنزل منذ رؤيتك اردت ان نعيش فيه معا انا وانتي زينه 
زينه نظرت له ولم تتحدث 
بلاك وهو يشدها من يدها قائلا بفرحه هيا هيا تعالي 
في مكان آخر 
مجهول ١ يعني ايه اخدها ومشي 
مجهول ٢ اهدي متقلقش انا مراقب الوضع 
مجهول ١ انا معتمد عليك 
مجهول ٢ متقلقش سلام
مجهول ١ سلام 
عند رامز وحنين 
حنين بفرحه بجد فارس عرف مكانها 
رامز وهو يضع يده علي فمها قائلا بس بس الله يخربيت بيتك يا شيخه بقولك سر هتفضحيني 
حنين بفرحه اسفه والله بس انا مبسوطه اوي طيب ابيه فارس وصلها قابلها يعني 
رامز لسه فارس لسه مسافر النهارده وصل بقاله ساعتين بس ثم اكمل بتحذير حنين محدش يعرف مفهوم لو ابويا او حد من عمامي عرف الموضوع دا هتنفخ 
حنين بثقه متقلقيش سرك في بير 
رامز  بخوف اااااه ما انا عارف ربنا يستر 
اتت هند من خلفهم قائله ايه دا انت جيتو امته 
رامز لسه جايين دلوقتي يا ماما 
هند طيب يا حبيبي تعايوا ييا عشان تتغدوا 
رامز وحنين حاضر  
ثم اتجهت الي الداخل وخلفها رامز وحنين 
فارس بمجرد رؤيته لابنته اهلا اهلا بالست حنين عجبك الفضيحه اللي عملتيها النهارده في الشركه 
حنين الله يا ابو الفوارس ما هي اللي كانت  لازقه في رامز اعملها ايه يعني 
فارس تقومي تقلعي شعر الست يا قادره
حنين لا معلش دي كانت باروكه 
هند بايوكه اخييييه 
حنين اه والله يا هند كانت باروكه 
رعد بتفكرني بحد كده يا حنين ثم نظر لليلي بخبث 
ما إن انهي جملته حتي انفجرت كلا من جاسر وادهم وفارس في الضحك 
جاسر عندك حق والله 
رعد موجه كلامه لرامز اومال فين فارس يا رامز 
رامز بتوتر هاااا عنده مهمه هيقعد اسبوع 
ليلي ما قالش ليه 
رامز  يعني مكانش في وقت يا ليلي 
نظر له رعد بشك قائلا ماشي 
عند بلاك وزينه 
تجلس زينه مع بلاك  
زينه ممكن اسالك سؤال 
بلاك بابتسامه تفضلي حبيبتي 
زينه ليه كنت عايز تنتقم من عائلتي 
بلاك بتنهيده حسنا ساخبرك والدك واعمامك هم السبب في موت ابي 
زينه نظرت له بصدمه ازاي 
بلاك انها قصه طويله عزيزتي دعينا ننسي فقط 
فجاه يرن هاتف بلاك 
بلاك دقيقه واحده وساعود حبيبتي 
ذهب بلاك كي يجيب علي الهاتف تاركا زينه تحدث نفسها 
زينه يعني ايه بابا واعمامي كانوا السبب في موت ابوه 
انا مش فاهمه حاجه اوووووف 
عند بلاك ماذا هناك عدي 
عدي بصراخ اطلع من عندك بسرعه 
بلاك باستغراب لماذا 
عدي ادوارد ورجالته في الطريق لعندك مخدتش الحراسه معاك ليه 
بلاك بغضب اللعنه لماذا الان حسنا عدي 
ثم اغلق الخط 
وذهب باتجاه زينه قائلا زينه هيا بنا 
زينه حصل حاجه 
بلاك ليس هناك وقت يجب ان نخرج الان 
ثم امسك يدها وركبوا السياره وانطلقوا 
زينه ممكن تفهمني في ايه 
بلاك ليس الان صغيرتي 
وما كاد يكمل جملته حتي ظهر امامه سيارتين اغلقتا الطريق امامه 
بلاك اللعنه 
ثم نظر خلفه وجد سيارتين ايضا 
زينه بخوف قولي اننا هنموت صح هنموووووت صح يا اختااااااااي يا اختااااااااي 
بلاك اهدي زينه اهدي ثم اخرج هاتفه قائلا عدي اين انت 
عدي في الطريق دقيقه واكون عندك 
بلاك حسنا لحظه وبداوا يطلقون النيران علي السياره وجه بلاك كلامه لزينه قائلا زينه مهما حدث اوعي تخرجي من السياره حسنا 
اوامت له زينه بخوف 
خرج بلاك من السياره وبدا تبادل النيران بين الطرفين اوقع بلاك عدد كبير منهم ولكنه لم ينتبه الي الذي خلفه يوجه سلاحه تجاه بلاك 
زينه بصراخ بعد رؤيتها لذلك الذي يوجه السلاح تجاه بلاك 
زينه بصراخ بلااااااك حاسب 
يتبع...
لقراءة الفصل العاشر اضغط على : ( رواية خادمة الجزء الثاني الفصل العاشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية خادمة الجزء الثاني )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.