القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية قدري الفصل الثامن 8 بقلم ملك شكري

رواية قدري الحلقة الثامنة 8 بقلم ملك شكري
رواية قدري الجزء الثامن 8 بقلم ملك شكري
رواية قدري البارت الثامن 8 بقلم ملك شكري
رواية قدري الفصل الثامن 8 بقلم ملك شكري

رواية قدري الفصل الثامن 8 بقلم ملك شكري

قدر بستفهام: انتو مين
فهد بصدمه: قدر انتي مش فكراني انا فهد وده مراد 
قدر بستغراب: انا مش عارفه انتو مين وبعدين انتو طفين النور ليه انا مش شيفاكو
فهد عيونه اتملت بالدموع: اء انتي بتقولي اي قدر ركزي ارجوكي انا عارف انك زعلانه مني ومش طيقاني بس. بلاش العقاب ده
قدر واستغربها زاد:انت مين اصلا انا ولا اعرفك ولا اعرف مراد ده ولا شيفاكو انا اتعم
ييت يا بني ادمم انا مش شايفهه
فهد دموعه نزلت ومراد مصدوم بشده
فهد: ق قدر اء انا مش مصدق انتي بتقولي اي
قدر: انا عايزه اروح ل اهلي كملت بسخريه: ده لو ليا اهل يعني
فهد بعد تفكير دام دقيقتين تقريبا: اء احنا اهلك
مراد بصله بصدمه بمعنى انت بتقول اي
فهد بصله وكمل كلامه: اه احنا اهلك جدتي خديجه جدتك انتي كمان ومراد ابن عمك وانا كمان ابن عمك ومخطوبين وفرحنا كمان اسبوع
مراد برق من كلامه 
قدر بقلق: انت بتتكلم جد 
بقلمي/ملك شكري
فهد بتردد: ايوا بتكلم جد ويلا عشان نخرج من المستشفى جدتي هتقلق عليكي
قدر: اوكي
فهد: يلا احنا يامراد نخلص اجرائات الخروج على ماقدر تغير هدومها
هتعرفي ياقدر ولا اجيب حد يساعدك
قدر بزعل: اكيد هعرف اتعامل انا اه عميا بس هحاول
بقلمي/ملك شكري
فهد بصلها بندم لان هو السبب ف ال هي فيه ده 
طلع هو ومراد 
بعد مامشي وقفل الباب 
قالت قدر: انا ليه قولت اني عميا مع اني فعلا مش فكراهم حاسه ان ورا فهد ده حاجه هيييح يلا مسيري هعرف ولو لقيته كويس هقوله اني قولت اني عميا عشان كنت خايفه منه
برا عند فهد ومراد
مراد مسك فهد من ايده: انت بتعمل اي اي الي انت عملته ده مش كفايه الي قولتهولها كمان بتخدعها
فهد: مراد انا مش مستعد ولو لحظه اني اخسر قدر ولو على حساب نفسي انا اه بحبها الفهد الي كنت بتقول عليه قاسي ومتملك حب يامراد وانا مش هتخلى عنها ولو للحظه
بقلمي/ملك شكري
مراد بصله وللحظه حس ان اخوه بيعمل كده عشان بيحبها بس وقال يمشي وراه وخلاص 
بعد وقت خلص فهد ومراد اجراء الخروج 
خلصو وراحو على اوضه قدر خبط فهد الباب 
قدر من الداخل: ادخل
فهد: خلصتي نمشي!؟ 
قدر: اه خلصت يلا
لسه قدر هتمشي راح فهد وسندها
قدر بعدت عنو خطوه بسيطه بحرج: احم هعرف امشي لوحدي
مشيت قدر بحذر وجمبها فهد ومراد خرجو لحد برا ركبها العربيه وقعد جمبها ومراد بيسوق
روحو البيت سندها فهد واضطرت متبعدش عشان ميشكش انها بتكدب عليه 
دخلو جوا ومراد خرج يجيب حاجه اول ما خديجه شافتها شهقت بخضه: ياحبيبتي يابنتي مالك ياقدر ياحبيبتي
قدر بتعب وصداع: اء انا كويسه ياتيته ممكن اطلع اوضتي يافهد
خديجه بصتله بستغراب
فهد: هفهمك ياجدتي
طلعها فهد اوضتها وقفل الباب ونزل ل جدته الي ملامح الاستغراب باينه على وشها: ازاي يابني مش هي مبتكلمكش وهتمشي واي الي حصلها ده
فهد حكالها كل حاجه حصلت
خديجه: ليه يافهد ليه يابني الي بتعمله ده مش كفايه انها مش مسمحاك ولما تفتكر تاني مش هتسامحك وهتكرهك اكتر
فهد بندم: عارف ياجدتي عارف والله كل ده بس انا بحبها ومش هخليها تمشي وتسيبني
خديجه: وهي كمان بتحبك يافهد
فهد بصدمه: ازاااي
خديجه: مع اني وعدتها بس لازم احكيلك
حكتلو خديجه كل الي حصل وخطه قدر ومراد 
فهد والصدمه نزلت عليه ومكنش مصدق
مراد دخل:اي ده قدر فين
سكت اول ما لقا بوكس ف وشه
مراد والدم بينزل من بوقو: ياغبيي
يتبع...
لقراءة الفصل التاسع اضغط على : ( رواية قدري الفصل التاسع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية قدري )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.