القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية روح وجحيم حمزة الفصل الثامن 8 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الحلقة الثامنة 8 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الجزء الثامن 8 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة البارت الثامن 8 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الفصل الثامن 8 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الفصل الثامن 8 بقلم الكاتبة المميزة

فارس : طيب 
فارس حمل روح واخدها وسلمى طلعت معاهم في العربية وصلوا المستشفى ودخلوا هناك
فارس : سلمى 
سلمى : فارس انا حطمن عليها وارجع ده شغلي انت عارف اني دكتورة وانا لازم انقد كل واحد 
فارس : طيب انا هينا 
سلمى دخلت عنظ روح وعالجتها وبعد ساعتين طلعت وهنا رن تيليفون روح وفارس رد 
فارس : ألو مين 
سهى : حمزة 
فارس : سلمى خدي 
سلمى اخدت الفون : ايوة 
سهى : انت مين فين روح 
سلمى : اسمعني يا ست الست يلي جواه اسمها روح وهي دلوقتي بالمستشفى
سهى بصدمة : بالمستشفى إزاي يعني 
سلمى : هي اتعرضت لتس'مم 
سهى : يالهوي جوزها فين 
سلمى : مش عارفة 
وانطفى التيليفون حمزة جاه المستشفى وعمل نفسه مش عارف أي حاجة 
حمزة : فين مراتي 
فارس : انت مين 
حمزة : بقولكم مراتي فين انا تركتها بالمطعم ولما رجعت مكنتش موجودة هي فين دلوقتي 
سلمى : اطمن يا أستاد احنا قدرنا ننقدها وحنفتح محضر بخصوص ده 
حمزة : انا حطمن عليها دلوقتي 
حمزة دخل عند روح والممرضة طلعت من الأوضة حمزة قعد جنبها وروح فتحت عينيها 
روح : حمزة 
حمزة : اسمعي كويس يا روح حمزة لو عرف أي حد اني السبب بيلي حصل يبقى حقت'لك 
روح : ارجوك يا حمزة انا مش حقول لأي حد حقول انه حادث 
حمزة: عشان كده انا بحبك .....ترجعي بالسلامة يا قلبي 
لما شاف حمزة دخول فارس وسلمى هناك 
سلمى : الحمد لله على سلامة مراتك يا أست
حمزة : استاد حمزة محمد 
فارس : حمزة 
حمزة : في ايه انت مين 
فارس : مدير المطعم احنا حنتصل بالبوليس وهما حيجوا ويحققوا بخصوص حالة التس'مم 
حمزة : مش مهم يا أستاد المهم انو مراتي كويسة انا أشكرك يا دكتورة
سلمى : ده واجبي 
سلمى وفارس طلعوا وحمزة أخد روح بيتهم دخلت روح وهي بنفس الحالة مش بتشوف أي حاجة قاعدة بالصالون يدخل حمزة وقعد جنبها 
حمزة : ده انت بجد 
روح : انت حيو'ان و سا'فل مش عاوزاك طل'قني 
حمزة : مش حط'لقك يا روح امك 
روح : انت مش بتفاهم انت مش را'جل 
قلم نزل على وشها خلاها توقع على الأرض ونزل فيها ضر'ب فارس رجع بيته وهو متعصب قعد على سريره وولع سيجارته تدخل عنده امه 
حياة : في ايه يا ابني
فارس : ولا حاجة 
حياة : انا عارفاك كويس قول في ايه يا ابني شغلك كويس صح 
فارس : ماما انا بحب بنت عمي سلمى 
حياة : بجد يا ابني دي بنت كويسة عاوز نروح ونطلبلك ايدها 
فارس : عمي مش حيقبل هو بيك'رهنا وهي عندها كان
وقبل ما يكمل كلامه تيليفون يرن 
فارس : الو في ايه 
......: الآنسة سلمى ما'تت 
فارس بصدمة : سلمى ما'تت 
.......: أيوة يا أستاد هي انت'حرت 
فارس : انا جاي دلوقتي
فارس أخد مفاتيح عربيته وطلع فيها وصل بيتها ودخل مكلمش حتى ابوها 
فارس : سلمى 
جمال : ايه يلي جابك يا ابن الك'لب 
فارس : انا جاي عشان الينت يلي بحبها ...فوقي 
يص فارس حوليه لقى رسالة فوق الترابيزة اخدها وطلع عربيته مرة تانية
فارس وهو يقرأ رسالة سلمى : انا كنت عارفة إنك بتحبني وحتحاول بكل طاقتك عشان تقنعني أتعالج 
يتبع...
لقراءة الفصل التاسع اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة الفصل التاسع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.