القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم سارة محمد

رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الحلقة الثامنة 8 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الجزء الثامن 8 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني البارت الثامن 8 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم سارة محمد

رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الفصل الثامن 8 بقلم سارة محمد

في اليوم التالي 
في غرفه زينه 
الباب يدق 
زينه بنوم مين 
الخادمه سيدتي السيد بلاك ينتظرك 
زينه بتنهيده نازله 
في الاسفل 
بلاك ينتظر زينه علي الفطار 
فجاه دخل عدي قائلا بمرح عم الناس ايه الاخبار 
بلاك ههههههه صباح الخير عدى لما اتيت باكرا 
عدي ايه يا جدع مالك جيت افطر معاك اصل ملك طردتني من البيت من غير فطار كالعاده يعني 
بلاك هههههههههه ملك هذه رائعه جدا 
عدي اومال فين زينه 
بلاك ها هي 
عدي بمرح اهلا اهلا مراه اخويا صباح الفل 
جلست زينه بجوار بلاك ولم ترد علي عدي وبدأت في الاكل 
عدي احم احم ايه الكسفه دي 
بلاك ههههههه اجلس عدي 
بلاك زينه بعد أن تنتهي سنذهب 
عدي علي فين 
بلاك سنذهب في رحله انا وزينه 
عدى وهو يضع يده علي صدره قائلا بصدمه طب وانا يا ابو العيال واللي بطني اعمل فيه ايه ثم اصطنع البكاء اهئ اهئ اهئ هتسيبني لوحدي 
ما إن انهي كلامه حتي انفجرت زينه في الضحك 
بلاك بصدمه نظر لها فهو لم يري ضحكتها منذ ان اتي بها الي هنا
لاحظت زينه أنهم ينظرون لها 
زينه احم احم هنمشي دلوقتي 
اوام بلاك قائلا بابتسامه أجل هيا بنا 
عدى طب وانا 
بلاك ابقي مع الاطفال 
عدي الاااااااه ماشي مااااااااشي 
عند فارس
في المطار 
فارس جايلك يا زينه هانت يا حبيبتي هانت وهنبقي مع بعض 
سمع صوت من خلفه يقول اهلا بالباشا 
فارس بابتسامه وحشتني يا صاحبي 
احمد بابتسامه وانت كمان وحشتني اوى  بردو عملت اللي في دماغك وجيت 
فارس مقدرتش يا احمد 
احمد تمام بس هتسمع كلامي متتصرفش من دماغك يا فارس 
فارس اووووووف خلاص يا احمد 
احمد يلا بينا دى رقيه هتفرح اوى 
فارس وحشتني ايام زمان وجنانك انت ورقيه صحيح انتو اتجوزتوا 
احمد بضحك من زمان ومعانا مالك كمان 
فارس بضحك ربنا يحميه ثم اكمل شكرا يا احمد لولا مساعدتك مكنتش هعرف اوصلها 
احمد بتشكرني علي ايه يا بني انت اخويا المهم دلوقتي نرجع زينه
فارس بابتسامه صح 
احمد يلا بقي رقيه مستنيه من بدري 
فارس يلا بينا  
قال جملته ثم ركبوا السياره واتجهوا الي منزل احمد 
في منزل احمد 
فتح احمد باب قائلا باستغراب الله البيت هادي كده ليه
فارس في ايه يا عم مالك شكلك عامل زي الحراميه ليه كده هو دا مش بيتك بردو 
احمد ايوا ايوا بيتي بس بعيد عنك انا مخلف قرد والهدوء دا مش مطمني ابدا حاسب حاسب امشي براحه ليكون حاطط حاجه كده ولا كده 
فارس بضحك لا مش للدرجادي يا عم الاطفال احباب الله وما إنهي جملته حتي وقع علي الارض 
فارس بالم ااااااااه يا ضهري يا اني 
احمد بسخريه الاطفال احباب الله اتفضل 
فارس بالم يا عم هات ايدك مش قادر قومني 
احمد يا عيني علي شبابك يا بني معلش معلش هات ايدك جاء احمد كي يساعد فارس ولكنه وقع بجانبه 
احمد بالم اااااه يا مالك يا ابن الجزمه 
احمد قوم قوم قوم وقف وساعد فارس  
احمد بصراخ ماااااااالك انت يا زفت والله لوريك خد ياااض ولسه هيتحرك وجد جردل فيه دقيق فوق دماغه 
احمد وهو ينفخ الدقيق من فمه اااه يا مالك يا ابن الكلب 
اتي مالك ذو الخمس سنوات قائلا بطفوله عيي فكيه انت كده بتشتم نفسك يا بينس ههههههههههه 
احمد وهو يجرى خلفه خد هنا يالاااااا خد يا ابو نص لسان انت 
خرجت رقيه من المطبخ قائله انت جيت يا حبيبي ولكنها وجدت احمد يجري خلف مالك ووجهه مليئ بالدقيق 
رقيه طلعت تجري قائله برعب عفريييييييت عاااااااااااااا يا ماماااااااا 
كل هذا وفارس واقع علي الارض من الضحك قائلا مش قادر مجانين 
في مصر 
نجد حنين تنزل من سياره رامز بغضب 
وخلفها رامز قائلا استني هنا يا هانم بكلمك 
حنين بغضب روح لكارما بتاعتك يا محترم 
رامز حنين استني يا بت هفضل اجري وراكي انتي يا بت  يا مجنونه 
جري رامز حتي وقف امامها قائلا اهدي بقي واسمعيني 
حنين بغضب وبصوت عالي  مش عايزه اسمع منك حاجه 
رامز بغضب حنييييين لو صوتك علي عليا تاني متلوميش  غير نفسك مفهوووم اقعدي 
حنين بخوف مش عايزه 
رامز اقعدددي 
جلست حنين ورامز امامها قائلا بهدوء ممكن افهم ايه اللي عملتيه دا
حنين عايزني اعمل ايه يعني وانا شايفه اللي اسمها كارما دي لازقه فيك اللزقه دي قال ايه انت جميل اوي يا رامز محستش بنفسي  غير وانا بجبيها من شعرها 
رامز انت بهدلتي الست يا حنين وقدام الموظفين كمان 
حنين بغل عشان تفكر تقرب منك تاني 
رامز بضحك يا جامد انت 
يتبع...
لقراءة الفصل التاسع اضغط على : ( رواية خادمة الجزء الثاني الفصل التاسع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية خادمة الجزء الثاني )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.