القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية انتقام في السر الفصل السابع 7 بقلم صفاء أحمد

رواية انتقام في السر الحلقة السابعة 7 بقلم صفاء أحمد
رواية انتقام في السر الجزء السابع 7 بقلم صفاء أحمد
رواية انتقام في السر البارت السابع 7 بقلم صفاء أحمد
رواية انتقام في السر الفصل السابع 7 بقلم صفاء أحمد

رواية انتقام في السر الفصل السابع 7 بقلم صفاء أحمد

فريده صحيت مفزوعه وبتصر*خ ..لا ياعثمان 
عثمان صحيت مخضوض ..في اي ياحبيبي مالك في اي يافريده 
فريده . نت معملتش معايا حاجه صح
عثمان بضحك..عملت اي يعني وغمز قصدك اي
فريده ..عثمان أنا مش بهزر 
عثمان ليمثل الجديه ..علفكره حصل بينا بس انتي ناسيه 
فريده ..عثمان ارجوك قول انك معملتش كدا وان دا كلو حلم
عثمان بيمثل الجديه والزعل..لاسف حصل ونا مكنش قصدي اعمل كدا 
فريده بتصرخ فيه ..انت كداب أنا لسه بلبسي 
عثمان انفجر ضحكا ..يهبله يعني أنا لو عملت حاجه هتفضلي بلبسك ازاي ها وغمز وفضل يضحك 
فريده ضربتو عل صدرو ..اوف خضتني
عثمان فضل يضحك ضحك هستيري ويقلدها ..نت معملتش حاجه معايا صح ..وفضل يضحك 
فريده . نت بارد
عثمان ..طب قومي يلا عشان هنروح مشوار 
فريده باستغراب مشوار اي
عثمان بغمزه ..مفجاءه 
فريده ..طيب اطلع عشان اغير 
عثمان ..متغيري 
فريده ..عثمان 
عثمان بتمثيل الخوف ..خلاص خلاص انا ماشي
فريده ..طيب يلا ورينا عضلات اكتافك
عثمان بغمزه..دا انا اعجبك اوي
فريده ..عثمان انت بقيت قليل الادب من امتا 
عثمان..من زمان يختي (وبيمثل أن بيعيط)طب هاتي بو*سه طيب بو*سه واحده 
فريده..عثمان
عثمان..دا انتي ست مفتريه 
وقام خرج بره الاوضه 
فريده قامت تغير ولبست فستان ابيض وطرحه سودا وشوذ اسود وكانت ف غايه الجمال
عثمان كان جهز وكان لابس هاي كول اسود وجاكت جينز وبنطلون اسود وكان قمر اوي ولابس شوذ اسود وكان ف غايه الجمال هو كمان 
عثمان ..يلا يمراتي الحلوه
فريده ..بخير اتنيل قولي هتوديني فين 
عثمان..مفاجاه يافوزي
فريده.. طيب ربنا يصبرني عليك
عثمان ..يلا ورايا 
فريده..طيب يخويا 
وخرجو من البيت وركبوا العربيه 
وانتلقو عل بيت ادم 
فريده باستغراب:احنا رايحين ليه بيت ادم 
عثمان ..هتعرفي دلوقت 
فريده ..ماشي
وصلو بيت ادم 
وادم كان مستنيهم 
ادم حضن عثمان ..ازيك يا خويا 
عثمان..بخير ياحبيب اخوك 
ادم..ازيك يا فريده 
فريده ..كويسه 
ادم..اقعدو 
عثمان وفريده قعدو 
ادم ..أنا آسف ليكي يا فريده أن ظلمتك وان جيت عليكي ومن انهارده هبقا ليكي اخ وسند وبيت ومش هفتر عليكي تاني أنا ندمت وبقيت ندمان ودلوقتي بقيت بصلي وحافظ كتاب الله وبطلت الشرب من زمان وبقيت بتاع ربنا 
فريده فضلت تعيط وان ربنا استجاب دعوتها أن اخوها يبقا كويس 
فريده ..تعالي (وحضنت اخوها وفضلو يعيطو سوا)
(أنا عيطت معاهم ليه😂🥺)
عثمان ..أنا اتاثرت لي كدا 
فريده بضحكه وسط دموعها ..بس يااهبل 
عثمان..اهبل أنا عثمان الشناوي يتقالي يااهبل من حته بنت عيله 
ادم ..ولاا ملكش دعوه بختي اديني بقولك
عثمان ..لا وعلي اي خليني غلبان احسن 
ادم..ايوه خليك احسن 
عثمان ..يلا يا فريده 
ادم ..متخليكو شويا 
عثمان ..لا ما ورايا شغل دلوقت 
فريده ..روح ونا هفضل مع ادم 
عثمان ..تمام ونا هاجي اخدك بعد ما اخلص 
فريده ..تمام 
وخرج عثمان وراح الشركه 
فريده ..ادم تيجي نعمل كيكه بشكولاته
ادم..تعالي 
فريده وادم راحو المطبخ عشان يعملو كيكه 
عند عثمان كان فاتح صورت فريده وبصصلها بحب فجاءه جات سيلا دخلت أوصت عثمان 
عثمان بغضب..اي اللي جابك 
سيلا قربت منو ..جيت عشان وحشتني وشبه كانت هتبو*سه وهو كان متغايب عن الوعي وكان مستس..لملها
فريده دخلت عليهم وفجاءه اتصدمت من المنظر

يتبع...
لقراءة الفصل الثامن اضغط على : ( رواية انتقام في السر الفصل الثامن )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية انتقام في السر )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.