القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية احفاد الاسيوطي (أسيرة ظلامي الجزء الثاني) الفصل السابع 7 بقلم رنا أحمد

رواية احفاد الاسيوطي (أسيرة ظلامي الجزء الثاني) الحلقة السابعة 7 بقلم رنا أحمد
رواية احفاد الاسيوطي (أسيرة ظلامي الجزء الثاني) الجزء السابع 7 بقلم رنا أحمد
رواية احفاد الاسيوطي (أسيرة ظلامي الجزء الثاني) البارت السابع 7 بقلم رنا أحمد
رواية احفاد الاسيوطي (أسيرة ظلامي الجزء الثاني) الفصل السابع 7 بقلم رنا أحمد

رواية احفاد الاسيوطي (أسيرة ظلامي الجزء الثاني) الفصل السابع 7 بقلم رنا أحمد

في الاسفل ...
كانت تجلس همس مع ادهم ومعتز .
همس بابتسامه/انا مش عارفه اقول ايه ل حضرتك .
معتز بابتسامه/متقوليش حاجه انا الي فخور بيكي انك عرفتي طريقك الصحيح ربنا يكرمك أن شاء الله ي بنتي وصدقيني هنا هتحسي انك في بيتك .
حسن بابتسامه وسعاده /فعلا ي بابا هي كده اختارت الطريق الصح .
همس بابتسامه وارتباك /شكرا جدا ي دكتور حسن كله بفضل حضرتك .
معتز بابتسامه/ادهم طلع همس الجناح الي فوق وعينكم علي نورا في الجنينه.
**************.
في الجنينه....
كانت تجلس نورا وهي تأكل الجاتوه ليقترب منها يوسف باستغراب .
/انتي مين وايه ده ي نهار اسود بتشربي عصير وقدامك حتتين جاتوه ايه الاستهتار الي انتي فيه ده وانا بقول البيت ماله محدش عارف أن بيت المومن بيخرب قبل بيت الظالم اسمعي مني التوفير والحرص دول احسن شي في الدنيا .
نورا وهي تكتب في الورقه بغيظ ليقراها يوسف لينصدم منها ليتحدث بغيظ .
/ده مش حرص ده عفانه ونتانه .
هي حصلت ل كده .
همس بابتسامه/مساء الخير.
يوسف باستغراب /هما اجروه الفيلا مفروش ولا ايه .
همس بابتسامه/انا سكرتيره معتز بيه واحنا ضيوف عنده انا واختي شويه .
يوسف بهمس وغيظ /ايوه أصلها كانت ناقصه وطبعا هياكلوا ويشربوا هنا مهو مال سايب.
همس باستغراب /حضرتك بتقول حاجه.
يوسف بغيظ/لا ابدا وانتي حسابك معايا بعدين بقا انا معفن ونتن ماشي .
******************.
في شقه سما ...
ليلا ....
كانت تذهب يمينا ويسارا بارتبك وهي في قمه انواثتها وجمالها.
رشا بغيظ شديد/جرا ايه ي بت دوختيني.
سما بارتباك /مرتبكه اوي ي رشا .
رشا باستفزاز وسخريه/بكره يجي جاسوره وترتاحي ي حلوه .
سما بجنون /جم جم افتحي بسرعه .
رشا بابتسامه/طب ادخلي انتي جوه بسرعه يالا .
لتفتح رشا بابتسامه..
/اهلا وسهلا اتفضلوا حضراتكم .
سيف بابتسامه وغمزه /يزيد فضلك ي عسل انت .
رشا بابتسامه خبيثه /الله وانت ايه الي جابك.
سيف بابتسامه وغمزه /جاي للعسل وربنا وبعدين مش يمكن تبقا جوازتين ونلم الشمل علي بعضه وادوق العسل ده .
رشا بضحك /ههههه .
سيف بغمزه /اللعب ي عسل.
سما بابتسامه وخجل /مساء الخير.
رباب بابتسامه/مشاء الله ي عروسه ابني مشاء الله ي جاسر عرفت تنقي قمر منور .
ادهم بابتسامه/الف مبروك ي بنتي .
سما بابتسامه/الله يبارك في حضرتك ي عمي .
جاسر بغيره وهمس /ايه الفستان ده حاسبك معايا بعدين .
سما بابتسامه وهمس /بتغير ي باشا .
جاسر بحده وهمس /اوعي تستفيزني علشان متشوفيش وشي التاني فاهمه .
سما بابتسامه وهمس /امرك ي باشا .
رشا بابتسامه/منورين والله شرفتونا .
سيف بابتسامه/انت الي منور والله مبسبوسه .
ادهم بابتسامه/شوفي ي سما ي بنتي اوعي تفتكري نفسك يتيمه انتي دلوقتي بنتي ي عني لو الواد ده زعلك انا الي هخدلك حقك منه فاهمه .
سما بابتسامه ودمع الفرح /ربنا يخليك ليا ي عمي .
رباب بابتسامه وحنان /ويخليكي لينا ي حبيبتي بكره إن شاء الله هنزل نجيب الشبكه ل احلا عروسه في الدنيا كلها .
سما بابتسامه/صدقيني ي طنط انا مش عايزه حاجه كفايه اني اكون في وسطيكم .
جاسر بابتسامه/مرات جاسر الاسيوطي غاليه وغاليه اوي كمان.
سما بابتسامه/ربنا يخليك ليا ي حبيبي وميحرمنيش منك ابدا .
*****************.
في غرفه طاهر ...
في غرفته 
كان يجلس عز وهو يحدث عزه بابتسامه.
/عامله ايه دلوقتي ي عزه .
عزه بابتسامه/اول ماسمعت صوتك بقيت احسن .
عز بابتسامه/تصدقي اني مبقتش اقدر اقعد يوم من غير ماسمع صوتك ده انتي شقلبتي كياني .
عزه بابتسامه/وانت كمان ي عز مكنتش متخيله أن ده يحصل من بعد اول مقابله بينا هههه ده كنا هنولع في بعض .
عز بابتسامه/مش بيقولوا مامحبه الا بعد عداوه .
يوسف بابتسامه خبيثه /ي واد انت ي بتاع المحبه .
عز بغيظ شديد/سلام ي ربيع هكلمك بعدين بعدين انا .
يوسف بضحك /ههههه لا حلوه دي .
مهاب بغيظ شديد/بقولكم ايه بقا انا عايزكم في مصلحه .
عز بغيظ/خير ي اخويا انت كمان .
مهاب بغيظ شديد/عايزكم تساعدوني ادي الهديه دي ل هايدي ابوها منعها تخرج خالص وانا هموت واشوفها النهارده عيد ميلادها وانا لازم اديها الهديه دي .
عز بابتسامه/وماله يلا بينا .
******************* 
من أسفل الفيلا المجاوره لهم ..
كان يقف مهاب أعلا السلم وهو يحدث هايدي وعز ويوسف أسفل السلم .
عز بغيظ شديد/ماتخلص ي عم روميو .
هايدي بسعاده /الله دي حلوه اوي ي هوبا .
مهاب بابتسامه /روح هوبا من جوه كان لازم اقولك كل سنه وانتي طيبه ي حبي .
يوسف بغيظ /ماتخلص يالا .
هايدي بابتسامه /بس دي شكلها غاليه اوي ي هوبا .
مهاب بابتسامه/مفيش حاجه تغلا عليكي ايه س عني 700جنيه فدا تراب رجليكي.
يوسف بغيظ وصراخ /كام كام ي اخويا ي نهار اسود ومنيل تتدفع ده كله في هديه زي دي .
عز بغيظ شديد/أخرس الله يخربيتك الناس هتصحا .
يوسف بغيظ شديد/والله ضغطي علي ي عني مش كفايه واقفين معاك وقولنا نساعدك دي اخرتها .
جاسر بنظره توعد /طب كنتوا قولتولي كنت شاركتم معاكم في العمل البطولي ده انا احب دايما فعل الخير .
عز بغيظ شديد/احيه ي ابو سوسو احيه منكم لله ي مهاب انت ويوسف اشوف فيكم يوم .
هايدي بقلق /هوبا .
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.