رواية صقور الداخلية الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم ياسمين رمضان

رواية صقور الداخلية الجزء الثاني الحلقة السادسة 6 بقلم ياسمين رمضان
رواية صقور الداخلية الجزء الثاني الجزء السادس 6 بقلم ياسمين رمضان
رواية صقور الداخلية الجزء الثاني البارت السادس 6 بقلم ياسمين رمضان
رواية صقور الداخلية الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم ياسمين رمضان

رواية صقور الداخلية الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم ياسمين رمضان

يوم جميل علي ابطالنا الحلوين .
في الصباح الباكر يستيقظ بطلنا الوسيم ادم من النوم وبيلاقي حور مش جنبو فهم انها ممكن في الحمام أو نزلت .
ولسه بيقوم بيلاقي حور طالعه من الحمام وكانت لابسه بورنس وشعرها كلو مبلول وكانت حلوه اوي  .
ادم بهيمان وسرحان: اي دا بس.
حور باستغراب : اي في اي .
ادم بعشق: مش هتبطلي كل يوم كده تجنيني بيكي اكتر من الاول .وسحبها من خصرها .
حور بضحك: يا اخي خضتني افتكرت في حاجه.
ادم بصوت واطي : نكديه ملهاش في رومانسيه أنا اي خلاني ادبس في جوازه دي .
حور بغيظ : سمعت كل كلمه قولتها يا سي ادم بقا انا نكديه طيب.
ادم بتمثيل الخوف : اهدي يا وحش كون انا بهزر .
حور بديق : اه بتهزر ماشي يا آدم .
ودخلت اوضه لبس ولبست بنطلون ابيض وجاكت اسود جلد وسابت شعرها و طلعت من اوضه لاقت ادم في وشها .







ادم بحب : حور فكي بقا انا بهزر معاكي .
حور بغيظ : لا مش هفك مش انا نكديه يا بيبي اشرب بقا وابعد كده ويلا البس لان عايزه استمتع ب اليوم من اولو .
ادم بضحك: والله انا متجوز مجنونه .
حور سمعتو راحت ضر*بتو ب الشنطه علي راسو .
ادم بزعر : اااه يابنت الللل.
حور بتحذير : كمل هاااا قول .
ادم بوعيد : لا ابدا يا بيبي وباس ايديها مابقولش. 
حور بصلتو بطرف عين وضحكت ونزلت .
ادم بوعيد: هردهالك يا حوري بس بطريقتي .
ودخل اخد شاور ولبس بنطلون جينز و جاكت ابيض وحط برفيوم بتعاعو وسرح شعرو ونزل تحت .
ادم نزل شافهم كلهم تحت قاعدين علي سفره بيفطرو.
ادم بحب: صباح الخير .
سعاد بحب : صباح النور يا آدم مزعل حور ليه .
ادم بخبث: اه حكتلك يعني تب هي حكتلك ال حصل قبل ما تقولك انا قولت اي .انا هقولك انا ....
حور بخجل : لا محصلش حاجه يا سوسو أنا خلاص مش زعلانه سماح المرادي وبصلتو بغيظ .
ادم : اي يا عم مراد ملكش حس يعني انت وجوليت .
ورد بغيظ : انتو هتخلصوو خناق وتبداو معانا ولا اي .
مراد بضحك: سيبك منهم يا وردتي متغاظين مننا مش اكتر .
ادم و حور و سعاد : فضلو يضحكو  ومش قادرين .
ورد بغيظ : مراد جاهز لل هيحصل دلوقتي.
مراد بوعيد : ايوه جاهز وفجاه طلعو مسد*سات مياه وبدأو يرشو عليهم وبدات الحرب بينهم وبهدلو دنيا .
نسيبهم شويه ونروح عند المجهول الجديد.
في امريكا في فيلا الشخص الغامض وهو يبقا معاذ .
معاذ بغموض : يعني هي انتقلت من البيت الي عايشه في مع اختها و وانتقلوا من البيت الي فيلا ادم الشافعي .
الشخص بخوف : بس هي متجوزه يا بيه .
معاذ بغضب شديد: ايييي اجوزت ازاااااااي مستحيل لا دي كانت بتحبني ومستحيل تجوز حد غيري لا مستحيل لاااااااا لي يا "ورد"تعملي فيا كده (كل الي قال ريم و حور غلط ) محدش جاوب صح ( محدش يتوقعني ابدا ).
معاذ بغضب: حضر كل حاجه هنرجع مصر ولازم اخدها ورد مش هتبقا لحد غيري ابدا .
الشخص بخوف : حاضر يا بيه .
معاذ بانهيار : هدفعك تمن خيانتك ليا دي يا ورد .
عند فيلا الشافعي .







سعاد : خالي بالكم من نفسكم وانبسطو ب اليوم ومش عايزه خناقات مفهوم يا آدم انت وحور .
ادم : موعدكيش يا امي والله .
مراد بضحك: متقلقيش يا امي انا معاهم أنا ورد الوداع يا اميييوفضلوو يضحكو عليه وكلهم ركبوو عربيه وحده سوي وركبو عربيه ادم .
في الطريق .
مراد بمرح : متاكد أن اليوم دا هيبقا جامد اخيره يوم فري .
ورد بضحك: ونبي ما تكلم لاحسن يقلب بي حاجه مش كويسه .
مراد بحب: لا كل حاجه هتبقي بخير يا حبيبتي طول ما احنا سوي . مش كده ولا اي .
ورد بحب: كده ونص كمان .
حور بزهق: تحبو نجيب ليكو عصير ليمون ولا اي .
ادم : نفسي تتعملي منهم الحب دا بدل مانتي بتتريقي عليهم .
ورد و مراد ضحكو بصوت واطي 
حور بغيظ: ادم انا مش عايزه اتعصب خلي اليوم يعدي حلو احسن.
مراد بمرح : تب اسكتوا بقا عشان خلاص قربنا نوصل علي دريم بارك . وياريت لو تبقو هادين بس انهارده ارجوكم.
حور : عشان خاطر عيونك يا مراد هسكت .
مراد بحب : تسلملي عيونك يا قلب مراد .
ادم بغيره : مسك حور من قفاها ..
ورد بغيره : اي القلوب الي طلعت فجاه دي ومسكتو من جاكت بقوه .
مراد بخوف : اي يا ورد بتغيري عليا من اختك .
ورد بغيره : حتي لو اختي اه برضو .
حور بتحذير : انت قد ماسكه دي يا آدم .
ادم وهو بيسوق بغيره قدها ونص ازاي تكلمي بطريقه دي قدامي اتجننتي ولا اي حسابنا بعدين .
حور بضحك: بص شوف مين يا وعدي انت بغير عليا يا دومي .
كلهم نسيو ال حصل وفضلو يضحكو علي طريقه كلام حور .
و وصلو قدام دريم بارك حور و ورد نزلو جري زي الاطفال.
ادم و مراد بضحك: اطفال والله متجوزين اطفال.
ودخلو جوا والجميع فرحو أنهم شافوهم وناس بدأت تتصور معاهم .
ورد بطفوله : تعالو نركب العربيات يللا.
ادم بتكبر: مليش ف الهبل دا .
بعد ٥ دقائق .
ادم بزعيق : مراد بطل تخبطني بقا ب العربيه.
حور بتقليد كلامو: مليش انا ف الهبل دا .
ادم بغيظ: راح خبطها .
حور بغضب : ونزلت من العربيه وجريت عليه .







ادم بسرعه: نزل من العربيه وجري وهي تجري وراء و الناس فضلت تضحك عليهم .
مراد بصوت عالي : الله يرحمك يا آدم هدعيلك.يا اخويا .
ورد بضحك: ملهومش حل ولا انت كمان .
عند ادم و حور .
ادم بتعب و وقف : كفايه جري بقا ياحور ومثل أن بطنو وجعتو .
حور بخوف: آدم فيك اي .
ادم بخبث : وبسرعه راح مسكها من خصرها وقبلها بحب  بعيد عن الناس .وبعدو عن بعض وكان لسه ماسكها من خصرها .
حور بغضب طفولي : فاكر اني هصلحك صح بقا انا تقولي نكديه .
ادم بحب: واحلي نكديه ف الكون كله وقبلها بعشق تاني .
مراد &ورد : اوبااااا قفشناكوو.
ادم و حور بخضه : بعدو عن بعض بسرعه.
مراد بغمزه: العب يا معلم .
ادم جري وراه هو و حور 
بعدين فضلوو يهزرو ويضحكو وانبسطو اوي ب اليوم وبعدين الوقت بقا ليل ساعه ١ بليل وركبو العربيه و روحو وبتنزل حور و ورد ولسه هيمشو .
حور : مش هتنزلو ولا اي .
ادم : لا هنروح نقعد مع صحابنا ادخلوا انتو يلا .
ورد : تمام متتاخروش  سلام .
مراد &ادم : سلام .
ومشيو .
ورد بفرح : كان يوم جميل بشكل .
حور بفرح : فعلا اتمني يتكرر تاني .
و كل وحده طلعت اوضتها .
بعد ٣ سعات 
عند حور 
حور دخلت الحمام
بيدخل شخص من البلكونه وبيدخل اوضه حور .
حور طلعت ولاقت الدنيا ضلمه وفجاه حد مسكها من خصرها .
ف الاسفل عند سعاد نزلت تجيب مياه تشرب من المطبخ دخلت وشربت وطلعت وفجاه لاقت كام واحد.واقفين ولسه هتصوت واحد منهم أداها بسكي*نه ف بط*نها .
سعاد بالم :ووقعت علي الارض وسايحه ف دم*ها .
وفجاه معاذ طلع لفوق عند اوضه ورد ودور علي أوضتها وفتح شافها. مش مصدق انو شافها قدام عينو بعد سنين .
ورد بصدمه : انت وفجاه بيدخل بسرعه وبيخدرها وبيشلها وبينزل بيها ومشي مع الحراس بتوعو . وبيمشو من طريق الخلفي من الفيلا.







وبيوصل ادم و مراد البيت وبينزلو و بيدخلو الفيلا وبيشوفو سعاد واقعه علي الأرض سا*يحه ف دم*ها .
ادم و مراد بصدمه: مامااااااااا .
مراد بدموع: ماما فوقي .
ادم بدموع: ماما لا ارجوكي فتحي عيونك وفجاه افتكر حور و ورد وطلع فوق بسرعه ودخل علي اوضه حور قبل ما يدخل سمع حور بتقول ونا كمان بحبك .
ادم بصدمه : الكلمه نزلت علي زي صاعقه.
في الداخل عند حور .
حور بحب: انت قافل نور ليه طيب يا آدم وجيت امتا مسمعتش صوت العربيه .
الشخص : كان واقف ساكت وبيحرك ايدو علي حور .
وفجاه ادم بيدخل بغضب شديد الاوضه وبيفتح النور وبيتصدم صدمه عمره .بيشوف الشخص وهو حاضر حور من ضهرها.
حور بصدمه : ادددم.
وفجاه الشاب كان مغطي وشو هرب بسرعه وووووو.
يترا مين شخص دا .
وهل ادم هيعمل اي مع حور .
ويتراا معاذ هيعمل اي في ورد .
يتبع...
لقراءة الفصل السابع اضغط على : ( رواية صقور الداخلية الجزء الثاني الفصل السابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على  : ( رواية صقور الداخلية الجزء الثاني )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-