القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صقور الداخلية الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم ياسمين رمضان

رواية صقور الداخلية الجزء الثاني الحلقة السادسة 6 بقلم ياسمين رمضان
رواية صقور الداخلية الجزء الثاني الجزء السادس 6 بقلم ياسمين رمضان
رواية صقور الداخلية الجزء الثاني البارت السادس 6 بقلم ياسمين رمضان
رواية صقور الداخلية الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم ياسمين رمضان

رواية صقور الداخلية الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم ياسمين رمضان

يوم جميل علي ابطالنا الحلوين .
في الصباح الباكر يستيقظ بطلنا الوسيم ادم من النوم وبيلاقي حور مش جنبو فهم انها ممكن في الحمام أو نزلت .
ولسه بيقوم بيلاقي حور طالعه من الحمام وكانت لابسه بورنس وشعرها كلو مبلول وكانت حلوه اوي  .
ادم بهيمان وسرحان: اي دا بس.
حور باستغراب : اي في اي .
ادم بعشق: مش هتبطلي كل يوم كده تجنيني بيكي اكتر من الاول .وسحبها من خصرها .
حور بضحك: يا اخي خضتني افتكرت في حاجه.
ادم بصوت واطي : نكديه ملهاش في رومانسيه أنا اي خلاني ادبس في جوازه دي .
حور بغيظ : سمعت كل كلمه قولتها يا سي ادم بقا انا نكديه طيب.
ادم بتمثيل الخوف : اهدي يا وحش كون انا بهزر .
حور بديق : اه بتهزر ماشي يا آدم .
ودخلت اوضه لبس ولبست بنطلون ابيض وجاكت اسود جلد وسابت شعرها و طلعت من اوضه لاقت ادم في وشها .







ادم بحب : حور فكي بقا انا بهزر معاكي .
حور بغيظ : لا مش هفك مش انا نكديه يا بيبي اشرب بقا وابعد كده ويلا البس لان عايزه استمتع ب اليوم من اولو .
ادم بضحك: والله انا متجوز مجنونه .
حور سمعتو راحت ضر*بتو ب الشنطه علي راسو .
ادم بزعر : اااه يابنت الللل.
حور بتحذير : كمل هاااا قول .
ادم بوعيد : لا ابدا يا بيبي وباس ايديها مابقولش. 
حور بصلتو بطرف عين وضحكت ونزلت .
ادم بوعيد: هردهالك يا حوري بس بطريقتي .
ودخل اخد شاور ولبس بنطلون جينز و جاكت ابيض وحط برفيوم بتعاعو وسرح شعرو ونزل تحت .
ادم نزل شافهم كلهم تحت قاعدين علي سفره بيفطرو.
ادم بحب: صباح الخير .
سعاد بحب : صباح النور يا آدم مزعل حور ليه .
ادم بخبث: اه حكتلك يعني تب هي حكتلك ال حصل قبل ما تقولك انا قولت اي .انا هقولك انا ....
حور بخجل : لا محصلش حاجه يا سوسو أنا خلاص مش زعلانه سماح المرادي وبصلتو بغيظ .
ادم : اي يا عم مراد ملكش حس يعني انت وجوليت .
ورد بغيظ : انتو هتخلصوو خناق وتبداو معانا ولا اي .
مراد بضحك: سيبك منهم يا وردتي متغاظين مننا مش اكتر .
ادم و حور و سعاد : فضلو يضحكو  ومش قادرين .
ورد بغيظ : مراد جاهز لل هيحصل دلوقتي.
مراد بوعيد : ايوه جاهز وفجاه طلعو مسد*سات مياه وبدأو يرشو عليهم وبدات الحرب بينهم وبهدلو دنيا .
نسيبهم شويه ونروح عند المجهول الجديد.
في امريكا في فيلا الشخص الغامض وهو يبقا معاذ .
معاذ بغموض : يعني هي انتقلت من البيت الي عايشه في مع اختها و وانتقلوا من البيت الي فيلا ادم الشافعي .
الشخص بخوف : بس هي متجوزه يا بيه .
معاذ بغضب شديد: ايييي اجوزت ازاااااااي مستحيل لا دي كانت بتحبني ومستحيل تجوز حد غيري لا مستحيل لاااااااا لي يا "ورد"تعملي فيا كده (كل الي قال ريم و حور غلط ) محدش جاوب صح ( محدش يتوقعني ابدا ).
معاذ بغضب: حضر كل حاجه هنرجع مصر ولازم اخدها ورد مش هتبقا لحد غيري ابدا .
الشخص بخوف : حاضر يا بيه .
معاذ بانهيار : هدفعك تمن خيانتك ليا دي يا ورد .
عند فيلا الشافعي .







سعاد : خالي بالكم من نفسكم وانبسطو ب اليوم ومش عايزه خناقات مفهوم يا آدم انت وحور .
ادم : موعدكيش يا امي والله .
مراد بضحك: متقلقيش يا امي انا معاهم أنا ورد الوداع يا اميييوفضلوو يضحكو عليه وكلهم ركبوو عربيه وحده سوي وركبو عربيه ادم .
في الطريق .
مراد بمرح : متاكد أن اليوم دا هيبقا جامد اخيره يوم فري .
ورد بضحك: ونبي ما تكلم لاحسن يقلب بي حاجه مش كويسه .
مراد بحب: لا كل حاجه هتبقي بخير يا حبيبتي طول ما احنا سوي . مش كده ولا اي .
ورد بحب: كده ونص كمان .
حور بزهق: تحبو نجيب ليكو عصير ليمون ولا اي .
ادم : نفسي تتعملي منهم الحب دا بدل مانتي بتتريقي عليهم .
ورد و مراد ضحكو بصوت واطي 
حور بغيظ: ادم انا مش عايزه اتعصب خلي اليوم يعدي حلو احسن.
مراد بمرح : تب اسكتوا بقا عشان خلاص قربنا نوصل علي دريم بارك . وياريت لو تبقو هادين بس انهارده ارجوكم.
حور : عشان خاطر عيونك يا مراد هسكت .
مراد بحب : تسلملي عيونك يا قلب مراد .
ادم بغيره : مسك حور من قفاها ..
ورد بغيره : اي القلوب الي طلعت فجاه دي ومسكتو من جاكت بقوه .
مراد بخوف : اي يا ورد بتغيري عليا من اختك .
ورد بغيره : حتي لو اختي اه برضو .
حور بتحذير : انت قد ماسكه دي يا آدم .
ادم وهو بيسوق بغيره قدها ونص ازاي تكلمي بطريقه دي قدامي اتجننتي ولا اي حسابنا بعدين .
حور بضحك: بص شوف مين يا وعدي انت بغير عليا يا دومي .
كلهم نسيو ال حصل وفضلو يضحكو علي طريقه كلام حور .
و وصلو قدام دريم بارك حور و ورد نزلو جري زي الاطفال.
ادم و مراد بضحك: اطفال والله متجوزين اطفال.
ودخلو جوا والجميع فرحو أنهم شافوهم وناس بدأت تتصور معاهم .
ورد بطفوله : تعالو نركب العربيات يللا.
ادم بتكبر: مليش ف الهبل دا .
بعد ٥ دقائق .
ادم بزعيق : مراد بطل تخبطني بقا ب العربيه.
حور بتقليد كلامو: مليش انا ف الهبل دا .
ادم بغيظ: راح خبطها .
حور بغضب : ونزلت من العربيه وجريت عليه .







ادم بسرعه: نزل من العربيه وجري وهي تجري وراء و الناس فضلت تضحك عليهم .
مراد بصوت عالي : الله يرحمك يا آدم هدعيلك.يا اخويا .
ورد بضحك: ملهومش حل ولا انت كمان .
عند ادم و حور .
ادم بتعب و وقف : كفايه جري بقا ياحور ومثل أن بطنو وجعتو .
حور بخوف: آدم فيك اي .
ادم بخبث : وبسرعه راح مسكها من خصرها وقبلها بحب  بعيد عن الناس .وبعدو عن بعض وكان لسه ماسكها من خصرها .
حور بغضب طفولي : فاكر اني هصلحك صح بقا انا تقولي نكديه .
ادم بحب: واحلي نكديه ف الكون كله وقبلها بعشق تاني .
مراد &ورد : اوبااااا قفشناكوو.
ادم و حور بخضه : بعدو عن بعض بسرعه.
مراد بغمزه: العب يا معلم .
ادم جري وراه هو و حور 
بعدين فضلوو يهزرو ويضحكو وانبسطو اوي ب اليوم وبعدين الوقت بقا ليل ساعه ١ بليل وركبو العربيه و روحو وبتنزل حور و ورد ولسه هيمشو .
حور : مش هتنزلو ولا اي .
ادم : لا هنروح نقعد مع صحابنا ادخلوا انتو يلا .
ورد : تمام متتاخروش  سلام .
مراد &ادم : سلام .
ومشيو .
ورد بفرح : كان يوم جميل بشكل .
حور بفرح : فعلا اتمني يتكرر تاني .
و كل وحده طلعت اوضتها .
بعد ٣ سعات 
عند حور 
حور دخلت الحمام
بيدخل شخص من البلكونه وبيدخل اوضه حور .
حور طلعت ولاقت الدنيا ضلمه وفجاه حد مسكها من خصرها .
ف الاسفل عند سعاد نزلت تجيب مياه تشرب من المطبخ دخلت وشربت وطلعت وفجاه لاقت كام واحد.واقفين ولسه هتصوت واحد منهم أداها بسكي*نه ف بط*نها .
سعاد بالم :ووقعت علي الارض وسايحه ف دم*ها .
وفجاه معاذ طلع لفوق عند اوضه ورد ودور علي أوضتها وفتح شافها. مش مصدق انو شافها قدام عينو بعد سنين .
ورد بصدمه : انت وفجاه بيدخل بسرعه وبيخدرها وبيشلها وبينزل بيها ومشي مع الحراس بتوعو . وبيمشو من طريق الخلفي من الفيلا.







وبيوصل ادم و مراد البيت وبينزلو و بيدخلو الفيلا وبيشوفو سعاد واقعه علي الأرض سا*يحه ف دم*ها .
ادم و مراد بصدمه: مامااااااااا .
مراد بدموع: ماما فوقي .
ادم بدموع: ماما لا ارجوكي فتحي عيونك وفجاه افتكر حور و ورد وطلع فوق بسرعه ودخل علي اوضه حور قبل ما يدخل سمع حور بتقول ونا كمان بحبك .
ادم بصدمه : الكلمه نزلت علي زي صاعقه.
في الداخل عند حور .
حور بحب: انت قافل نور ليه طيب يا آدم وجيت امتا مسمعتش صوت العربيه .
الشخص : كان واقف ساكت وبيحرك ايدو علي حور .
وفجاه ادم بيدخل بغضب شديد الاوضه وبيفتح النور وبيتصدم صدمه عمره .بيشوف الشخص وهو حاضر حور من ضهرها.
حور بصدمه : ادددم.
وفجاه الشاب كان مغطي وشو هرب بسرعه وووووو.
يترا مين شخص دا .
وهل ادم هيعمل اي مع حور .
ويتراا معاذ هيعمل اي في ورد .
يتبع...
لقراءة الفصل السابع اضغط على : ( رواية صقور الداخلية الجزء الثاني الفصل السابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على  : ( رواية صقور الداخلية الجزء الثاني )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.