القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية نجمة هزت كيان ظابط الفصل السادس 6 بقلم جاسمين محمد

رواية نجمة هزت كيان ظابط الحلقة السادسة 6 بقلم جاسمين محمد
رواية نجمة هزت كيان ظابط الجزء السادس 6 بقلم جاسمين محمد
رواية نجمة هزت كيان ظابط البارت السادس 6 بقلم جاسمين محمد
رواية نجمة هزت كيان ظابط الفصل السادس 6 بقلم جاسمين محمد

رواية نجمة هزت كيان ظابط الفصل السادس 6 بقلم جاسمين محمد

وقفنا البارت اللي فات ان نجمه مسكت طبق السمك ورمته نحيت صقر 
نجمه.. هوف بقا وراحت رمت السمك 
مياده... اااااه 
صقر والكل بيبص علي مياده لاقي وشها كله سمك والخلطه بتاعته علي وشها 
نجمه واحمد وقفه يضحكه وصقر كان هيموت ويضحك بس منع نفسه عشان مياده 
صقر بعصبيه... انتي ازاي تعملي كدا شكلك متعلمتيش من اللي عملتو فيكي 
نجمه.... مش بتعلم حاجه غير بمزاجي انا ثم انا عملت اي السمك بتاعي وانت عايزه روحت رميتهولك معرفتش تلقمه اعمل اي انا 
صقر.... وحيات امك 
نجمه... مالكش دعوه ب امي مدام مجبتش سيرت مامتك عشان ممكن اجيب سيرتها وتزعل 
صقر اتعصب اووي وعروق ايدو ظهرت نجمه شافت كدا وخافت 
صقر بعصبيه... طيب لو امك جابتك هاتي سيرت امي علي لسانك وشوفي هيحصلك اي يانجمه واقسم بالله متشوفي الشمس دي تاني 
نجمه بتبلع ريقها بالعافيه واحمد شافها راح اتنهد وتكلم 
احمد... صقر باشاا احنا اسفين وهي مكنتش قصدها حقك عليا انا 
صقر... فهمها متلعبش مع صقر عشان صقر اللي بيقف في طريقه بيمحيه وهي مش قدي فخليها تبعد عن طريقي 
احمد... تمام ياصقر باشاا بعد اذنك 
صقر.. اتفضل 
احمد خد نجمه ومشي 
صقر بعصبيه لمياده روحي اغسلي وشك وظبطي نفسك وابقا خدي تاكسي وروحي عشان ماشي سلام وسابها ومشي قبل مترد عليه 
مياده بعياط.. بقا كدا ياصقر ماشي 
نجمه روحت ودخلت وجرت علي الاوضه ومردتش علي خديجه وقفلت الباب عليها 
خديجه.. احمد مالها نجمه 
احمد.. اتحانقت هي وصقر 
خديجه... تاني اي حصل المره دي 
احمد... كان في نفس المطعم اللي كنا فيه وطلب سمك زينا و..... 
خديجه... يالهوووي البت دي وربي مجنونه وليه عملت كدا صقر قولتلكم من زمان انه صعب ومحدش يقف قباله 
احمد  .. انا ماليش فيه قولي للحجه اللي عندك جو دي يلا اروح انام انا 
خديجه... تمام روح نام تصبح على خير 
احمد  .. وانتي من اهل الخير 
خديجه احمد مشي وراحت فضلت تخبط علي نجمه 
خديجه... نجمه افتحي الباب 
نجمه.. سيبيني شوي لوحدي ياخديجه 
خديجه... لا افتحي يلا 
نجمه... قامت فتحت الباب وسابته ودخلت اترمت علي السرير تاني وبتعيط 
خديجه دخلت وقعدت جمبها 
خديجه بحزن... نجمه اي الجنان اللي انتي بتعمليه ده فهميني انتي اه طايشه بس عمرك موصلتي لكد 
نجمه... بحبه بحبهاااااا واول مشوفتها مع معرفتش امسك نفسي رحت رميت السمك اللي في ايدي عليها 
خديجه بزهول... بتحبي مين 
نجمه  .. يعني هيكون مين صقر ياخديجه صقر 
خديجه... بتحبيه كيف بعد كل اللي بيعملو معاكي ده كله 
نجمه... اه بحبه حبيته اول حاجه عشان لقيت فعلا الشخص اللي كنت بتمنا فيه حبيته عشان حنيته هتقولي فين حنيته اقولك صقر مش مش عشان دايما عصبي وصعب يبقا هي دي شخصيته لا صقر حنين اووي صقر اللي عرف اني بخاف من الضلمه دخلي نور واللي عرف اني بخاف اقعد لوحدي خله واحد وقف علي الباب عشان يطمني صقر اللي اول مشافني داخله من الباب لم كنتو فاكرين اني هربت وفرح ومحدش شاف فرحته دي غيري عشان درها يبقا صقر حنين ولا لا صقر لو فعلا عصبي وصعب وشديد مكنش صبر ده كله علي اللي انا بعملوا 
خديجه... حتي لو بتحبيه هيفيد بي اي انا سمعت ان صقر اصلا خطوبته بكرا 
نجمه بصدمه... خطوبته بكرا 
خديجه... اه يانجمه انسيا بقا وبصي لحياتك اللي بتتدمر دي 
نجمه بضحكه تتريقه... هنسا حاضر ياخديجه سيبيني انام بقا عشان نروح الجامعه بكرا 
خديجه... حاضر تصبحي علي خير 
نجمه... وانتي من اهل الخير وسابتها وطلعت وقفلت ورها الباب
نجمه فضلت تعيط بعد ما خديجه طلعت ليه يارب بس كدا يعني كل محب حاجه تاخدها مني اهلي وسابوني والشخص اللي بدات اني احبه تاخدو مني وفضلت تعيط لحد ما نامت 
الصبح 
خديجه... نجمه يلا هناخر علي الجامعه 
نجمه... خلاص بلف الخمار وجي اهو دقيقه 
خديجه... تمام بسرعه 
روح.... الو صباح الخير علي العريس اللي خطوبته النهارده 
صقر... ههه صباح النور ياختي المهم رايحه طبعا النهارده الجامعه صح 
روح بستغراب... اه ليه  
صقر... انتي نسيتي ولا اش مش لازم اجي معاكي عشان اشوف اللي كلموكي امبارح 
روح خبطت ايدها علي راسها.... يوه دانا نسيت انسا انت بقا 
صقر... مستحيل المهم هعدي عليكي واخدك ونروح سوء 
روح... طيب سلام اروح اخلص لبس عقبال متيجي عشان ماخرش 
صقر... تمام سلام 
خديجه.. يلا نطلع المحاضره بقا 
نجمه... لسه فاضل نص ساعه لسه بدري 
عادي عقبال منطلع 
نجمه... خلينا بس شوي تعالي نروح الكافتريا نقعد شوي ونطلع 
خديجه... يلا 
صقر... ها فين بقا 
روح... معرفش هم فين دلوقتي وفكك وروح شغلك 
صقر... هس هس هم فين 
روح... والله معرفش بص اشرب القهوه ولو حد جه الكافتيريا واحنا قاعدين ابقا اقولك  وشاور عليهم 
صقر.. تمام 
خديجه... ها يلا نقعد ياختي بقا لم نشوف اخرتها 
نجمه... اشطااا يلا وجت تقعد 
روح... والله شرفتوا وقامت مكانها 
صقر سمع كدا وقامومن مكانه وهو بيتلفت... اخيرنا جيته دانتو يومكم اسود معايا 
يتبع...
لقراءة الفصل السابع اضغط على : ( رواية نجمة هزت كيان ظابط الفصل السابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية نجمة هزت كيان ظابط )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.