القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق العقرب الفصل الخامس 5 بقلم الكاتبة المميزة

رواية عشق العقرب الحلقة الخامسة 5 بقلم الكاتبة المميزة
رواية عشق العقرب الجزء الخامس 5 بقلم الكاتبة المميزة
رواية عشق العقرب البارت الخامس 5 بقلم الكاتبة المميزة
رواية عشق العقرب الفصل الخامس 5 بقلم الكاتبة المميزة

رواية عشق العقرب الفصل الخامس 5 بقلم الكاتبة المميزة

اغ*تصبتها
حسن .انت بتقول ايه يارحيم 
رحيم..هو لسه محصلش بس هيحصل 
كان
رحيم  في الجنينه هو وحسن وطلع لتمارا 
 طلع حسن وراءه يهدي فيه 
في اوضه تمارا
تمارا لسه حضنه الأرض وجسمها عباره عن خطوط حمرا ورجلهاا مش قادره تحركها مربوطه 
وتعيط على آخرها  وتخرف وتقول 
يارحيم والله مليش ذنب غصب عني والله وانت عارف
على باب الاوضه يتفتح
تدخل الشغاله انعام
وهي وبنت حلوه اوي 
توقف البنت  أمام تمارا وهي على الأرض
سما بشماته... اخيرا جه اليوم الا افش غيلي منك فيه ياتمارا يابنت الاكابر
تمارا.... وهي تنظر لسما بدموع....كويس انك لسه فاكره اني بنت الاكابر ياسما ومهما الزمن يعمل  فيه هفضل بنت أكابر الغالي هيفضل غالي
سما بضحكه  عاليه.. َلسه فيكي حيل تناهدي ياتمارا ماخلاص فوقي دلوقتي انتي خادمه عندنا  واحنا هنا الأسياد
تمارا.. ولوا ياسما هفضل فاكره اصلي وياريت انتي كمان
تفضلي فاكره اصلك
سما بتعصب يكاد انها تفقد السيطره 
فاكره يابنت الشيطان 
فاكره كذبك وفاكره عميلهم فينا  وفاكره موت امي بسبب ابوكي وتعبنا كلنا بسببك وبسبب اهلك
تمارا.... أنا مليش ذنب
سما بصريح.. ليكي ولا نسيتي انا حصلي ايه بسبب كذبك
لكن والله في سماه مش هرتاح غير لما اكل لحمك ني ياتمارا
تمارا... أنا عايزه امشي من هنا قولي لاخوكي  يسبني
سما.. ضحكتني يوم ماهتخرجي من هنا هتخرجي على ظهرك او بتسحفي في الأرض 
تمارا... أنا مالي بلاجرالكم
سما بعصيبه  لو كنتي قولتي الا شوفتي كنت زماني دلوقتي امي لسه عايشه وفضلت تصرخ ومنهاره
على دخول رحيم وحسن
حسن.. مالك ياسما 
رحيم َواقف يبص على تمارا وساكت
سما ساكت ليه يارحيم اق*تلها وريحني خد بتار امك يارحيم وريحني بقاا
رحيم مد ايده جاب تمارا  من شعرها
تمارا... بصربخ اه
حسن... انعام ساعدي سما  تدخل اوضتها
طلعت سما من  اوضه تمارا
حسن... عايزك يارحيم دقيقتين
رحيم.. اطلع انا جاي اهوا
تمارا وهي تبكي في يد رحيم
رحيم ويضع صوابعه على حرف الملايه الا هي ملفوفه بيها
تمارا. لا ونبي يارحيم ابوس ايديك  ارحمني
رحيم... وهو يضع شفايفه على ودنها ماانا قولتلك الرحمه في السرير... تتحملي بقاا
وبدأ يشد الملايه
تمارا... خلاص مواقفه يارحيم
رحيم وهو يترك شعرها يقول شاطره
ويفتح الدولاب ويرمي لانجيري على السرير
انا هطلع ٥ دقايق واجي القيكي لبسالي دا
تمارا.... سبني النهارده
رحيم.. هعتبرك قولتي حاضر وياويلك لو كلامي متنفذش
رحيم بغضب وهو يشدها من دراعها بقوه تجاه
انا هخرج واجي الاقكي لبسه الا انا قولتلك عليه
والا انتي حره في الا هيحصلك
تمارا.... بدموع وهي تهزا راسها
رحيم... شاطره هحبك اوي وانتي بتسمعي الكلام
وحدفها على الأرض وخرج
تمارا.. مسكت القميص في ايدها وبدأت تعيط بصوت عالي
وتقول لا مش دا رحيم إلا عرفته الا كان بيخاف عليا من الهوا دا شخص تاني يارب ارحمني منه
في الأسفل
حسن.... يارحيم كدا مش هينفع البنت هتموت في ايدك
رحيم... مش فارق معايه غير اخد بتاري
حسن. متصحكش على نفسك هي فارقه معاك اوي وانت بتحبها لسه ودا بابن عليك اوي
رحيم... أنا كرهت نفسي علشان لسه بتحبها رغم كل الأحصل ليا بسببها
مش ناسي كل  الاحصلي وحصل لأهلي بسبب أهلها
مش ناسي الانتقام بياكل في قلبي
حسن بس هي ملهاش ذنب
رحيم بتعصب وهو يكسر في لاشياء لا ليه
لو كانت قالت الحقيقه مكنش كل دا حصل لكن هي كذبت وكدبها دا ناهي حياتنا كلنا للأسوء
حسن.... اهدي يارحيم شويه نومك معاها مش الحل وبعدين هما فاكرها ماتت هيجوا  ازي هنا علشان تنتقم
رحيم.. متقلش انا عامل حسابي هبعتلهم الاهيجبهم هنا جري على وشهم
كريم... تمارا صدقني َمش هي  الاهتدفع تمن كل حاجه هي كانت ضحيه
رحيم.. تمارا بقت ملكي انا اشترتها بفلوسي
حسن... دا انت قلبك قسى اوي يارحيم
رحيم... من الا شفته مكنش شويه 
حسن 
انا هطلع اشوف سما
طلع حسم وفضل رحيم تحت  والشر بياكل في جسمه 
طلع على فوق ودخل كانت تمارا لسه بتاخد شور
طلعت لبسه بورنص وشعرها مبلول
لقته قاعد على الكرسي
اتسمرت مكانها من الخوف
رحيم. باشاره من صوابعه
تعني تعالي هنا
وقفت تمارا  لفتره مش عايزه تقرب وخايفه
بس رحيم صبره قليل وبدأ يتعصب اول مالاقها
اتاخرت في المجي
قام وقف هي خافت راحت ليه على طول
وهي ترتعش اول ماقريت منه هو إلا ارتعش منها
قاعد على الكرسي وهي واقفه أمامه
شدها من ايدها قاعدت قدامه على الأرض والمياه نازله من شعرها على جسمها 
وهي ينظر لها بقوه ويقول لسه عينيكي زي ماهي بس ناقصهم انهم يلانوا على حقيقتهم والطيبه دي تروح منهم
ثم سكت لفتره ثم رجع قال
عملتي فيه كده ليه ياتمارا ليه
تمارا... ملوش لازمه الكلام يابيه انا قدامك اهوا مش شاريني بفلوسك  اتمتع يابيه بفلوسك
وهي تفتح حبل البرنص وتفضل عاريه أمامه
💔💔💔
وهي ترتعش
رحيم باستغراب وصدمه...... وهي ينظر لها وعلى جسمها
ضربها بالقلم وقعت أرضا أمامها وقال
وانا الرخيص مش بيملا عيني
وجابها من شعرها وقال انتي متمليش عيني ياتمارا
تمارا.. بصربخ..  سبني  طالما مملاش عينك سبني انا بكرهك ومش عايزاك انا بحب مازن وطول عمري بحبه
رحيم والغضب يملل عينه ويسيطر عليه
عارفه انتي خساره فيكي الرحمه
انا هعمل فيكي زي ماابوكي عمل في امي 
فاكره 
يتبع...
لقراءة الفصل السادس اضغط على : ( رواية عشق العقرب الفصل السادس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشق العقرب )
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.