القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية روح وجحيم حمزة الفصل الرابع 4 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الحلقة الرابعة 4 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الجزء الرابع 4 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة البارت الرابع 4 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الفصل الرابع 4 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الفصل الرابع 4 بقلم الكاتبة المميزة

روح : وانا مش حخليك تأخد حق'ك الشر'عي مني دلوقتي 
حمزة : مش زي ما انت عاوزة 
حمزة قرب منها وهي مش عارفة هو راح فين 
روح : انت فين يا حمزة 
حمزة قط'ع فس'تان روح بكل وحش'ية.....في اليوم التاني فاقت روح وهي تعبانة و مكنتش قادرة تشوف أي حاجة حمزة كان نايم جنبها فاق وكان لابس بنطلون والقم'يص على الأرض و بص لروح لقى هدو'مها كمان على الأرض وهي مغطية نف'سها بالملاية 
حمزة: روح انت كويسة 
روح : ابعد عني يا وس'خ انا بشكر ربي إني عمية و مش بشوف واحد رخ'يص و سا'فل زيك 
حمزة قرب من روح ومسكها من شعرها : وانا قلتلك انك بقيتي بجح'يم حمزة
روح والدموع متحجرة بعينيها : ابعد ايدك عني انت وجعتني 
حمزة : اه ولما اجي المسا ألاقيك كده لابسة حاجة مز'ة عشان ترق'صيلي 
روح : أنا مش وحدة رخي'صة و ساف'لة عشان أرق'صلك 
حمزة : وانا مكنتش عاوزة اتجوز وحدة عمية و كمان مش متعلمة 
حمزة زق روح على السرير وطلع بعدما لبس قميصه روح قاعدة على السرير وهي تعيط دافنة راسها بين رجليها سهى لما شافت حمزة طلع من عند روح دخلت عندها 
سهى : في ايه يا حبيبتي 
روح : سهى انا عاوزة اط'لق 
سهى : ما انت امبارك متجوزة يا حبيبتي عاوزة تط'لقي دلوقتي 
روح : مش مهم عندي 
وقبل ما تكمل سهى كلامها بصت على الأرض لاقت هدوم روح مرمية و مغطية نفسها بالملاية والد'م على السرير سهى قعدت جنبها وبعيد عن الد'م 
سهى جواها : عملها بنت عمية ود'خل عليها دي اكيد ماما هي يلي قالته يعمل كده .....يلا يا حبيبتي البسي هدومك وانا حساعدك وننزل
روح : حاضر 
سهى اختارت لروح الفستان وروح لبست حجابها ونزلت الكل قاعد على السفرة وحمزة قاعد عند امه 
حمزة: انا دخ'لت عليها زي ما طلبت 
ناهد : يعني دلوقتي حنعمل حاجة تانية 
حمزة : ماما حر'ام عليها بس انا مكنتش عاوزة اتجوزها يعني تستاهل تعيش في جح'بم 
ناهد : ده هو ابني حبيبي بص يا حمزة بنت خالتك بكره جاية 
حمزة : واخيرا فرح حترجع 
ناهد : وانت حتتجوزها قريبا بعدما تطلق روح 
حمزة : أمرك يا ماما احنا دلوقتي حننزل للفطار قبل ما يشك حد فيهم 
ناهد وحمزة نزلوا وقعدوا كلهم على الفطار حمزة و نمر و محمد راحوا الشغل و سهى و روح قاعدين يتفرجوا على مسلسل ناهد نزلت من أوضتها
ناهد : رنا هاتي كوباية عصير 
رنا : أمرك يا ست هانم 
روح : ممكن يا سهى تساعدني عشان عاوزة أطلع أوضتي 
سهى : طيب 
سهى اخدت روح وخلتها تنام ونزلت ناهد كانت بتشرب كوباية العصير وسهى جات عندها 
سهى : ماما انت بتعملي بالبنت دي كده ليه 
ناهد : ايه دي قلباك عليا و انا مش عارفة 
سهى : لأ يا ماما دي بنت زي الفل وانا بحبها 
ناهد : انت بتعلي صوتك على أمك مش كفاية اننا معيشينك انت وجوزك ببيتنا 
سهى : يعني انت بتطردني يا امي 

يتبع...
لقراءة الفصل الخامس اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة الفصل الخامس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.