القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية يحكي ان الفصل الرابع 4 بقلم نوران

رواية يحكي ان الحلقة الرابعة 4 بقلم نوران
رواية يحكي ان الجزء الرابع 4 بقلم نوران
رواية يحكي ان البارت الرابع 4 بقلم نوران
رواية يحكي ان الفصل الرابع 4 بقلم نوران

رواية يحكي ان الفصل الرابع 4 بقلم نوران

سميرة استغربت كلام نادين وحست ان جرحتها وراحت علشان تعتذرلها لاقيتها بتكلم حد  في التليفون 
وبتقوله 
: اقت.لها 
سميرة بصد.مة : ينهار اسود تقتلي مين يبت انتي 
نادين بصدمة: ماما😳
ان.. انتي فاهمة غلط.. اانا
سميرة بغضب : انتي اي.. انطقي عايزة تموت مين 
نادين بصتلها وبضحكة خبيثة اقت.ل مرات ابنك سارة
سميرة: انتي اكيد اتجننتي دي بنتي   وانا مش هسمحلك تأذيها فااهمة
نادين بسخرية:بنتك 
سميرة: ايوا بنتي 
نادين: مش دي سارة اللي كنتي عايزة تأذيها علشان عرفتي انها هتورث من ابوها... مش دي بنتك سارة اللي اللي قتل.تي ابوها ودمرتيها وخليني اتجوزت ابنك علشان تكسري قلبها 
سميرة بتوتر: انت... انتي بتقولي اي لاا محصلش انتي كدابة 
نادين مديها ضهرها لسميرة: ابنك اعترفلي بكل حاجة لما كان بيسهر عندي ومعايا تسجيل بصوته ووهوديكي في ستين داهية انتي وهو 
سميرة شافت سك.ينة جمب الكومود راحت جابتها ولسة تضرب لاقت اللي مسكت ايديها بقوه
الظابظ:  وقعت ومحدش سمي عليكي يا سميرة هانم ولا اقولك سوزي 
سميرة بصد.مة: سو... سوزي مي.. مين
قبل الاخير  
اسكريبت يحكي ان... 
: لو عايزة تتطلقي من جوزك وتاخدي حقك منه اسمعي اللي هقوله دا كويس.... انتي هتنزلي الجنينة اللي ورا المستشفي  
سميرة استغربت كلام نادين وحست ان جرحتها وراحت علشان تعتذرلها لاقيتها بتكلم حد  في التليفون 
وبتقوله 
: اقت.لها 
سميرة بصد.مة : ينهار اسود تقتلي مين يبت انتي 
نادين بصدمة: ماما😳
ان.. انتي فاهمة غلط.. اانا
سميرة بغضب : انتي اي.. انطقي عايزة تموت مين 
نادين بصتلها وبضحكة خبيثة اقت.ل مرات ابنك سارة
سميرة: انتي اكيد اتجننتي دي بنتي   وانا مش هسمحلك تأذيها فااهمة
نادين بسخرية:بنتك 
سميرة: ايوا بنتي 
نادين: مش دي سارة اللي كنتي عايزة تأذيها علشان عرفتي انها هتورث من ابوها... مش دي بنتك سارة اللي اللي قتل.تي ابوها ودمرتيها وخليني اتجوزت ابنك علشان تكسري قلبها 
سميرة بتوتر: انت... انتي بتقولي اي لاا محصلش انتي كدابة 
نادين مديها ضهرها لسميرة: ابنك اعترفلي بكل حاجة لما كان بيسهر عندي ومعايا تسجيل بصوته ووهوديكي في ستين داهية انتي وهو 
سميرة شافت سك.ينة جمب الكومود مسكتهت وراحت علشان تضرب نادين ولسة هتضربها لاقت اللي مسكت ايديها بقوه
الظابظ:  وقعت ومحدش سمي عليكي يا سميرة هانم ولا اقولك يامدام سوزي 
سميرة بصد.مة: سو... سوزي مي.. مين
الظابط: هتعرفي كل حاجة في القسم 
سميرة بجنو.ن: ابعدووا عني سيبوووني سيبوني هتق.تلك يانادين هقت.لك... سيبووووونااي
____________
سارة كانت سامعة كل حاجة من ورا باب الاوضة سندت براسها علي الحيطة وقعدت في الارض مصدومة وحطها رأسها مابين رجيلها وفضلت تبكي وتصرخ نادين دخلت عليها 
نادين: انا حجزلك تذكرة علشان تسافري برا مع بنتك وتعمل العليمة هناك ومتخافيش هتبقي كويسة اخويا دكتور وهو اللي هيعالجها
سارة رفعت وشها وبصت لنادين بدموع 
:بنتي هتبقي بخير  صح 
نادين بابتسامة متقلقيش هتبقي كويسة يلا علشان متتأخريش 
سارة: استني يانادين. انتي ساعديني اعرف مين اللي قت.ل بابا وهتعالجي بنني وترجعيها لحضني... الاتفاق اللي بينا منستوش وراحت طلعت ورق نقل ملكية ومضت عليه ومدت ايديها لنادين 
نادين باستغراب: اي دا 
سارة: دا تنازل مني ليكي بالورث كله المحامي اتصل بيها من زمان  وقال انه مرات ابويا وطنط سميرة كانوا بيخططوا تخلص مني علشان ياخدوا الورث وبابا اللي يرحمه كان كاتبلي كل حاجة باسمي ورحت وعلشان نسجل كل حاجة في الشهر العقاري والبيت والشركة والعربية  بقت باسمي ودلوقت انا مش عايزة من الفلوس دي انا كرهتها من قبل ماخدها 
نادين: ونا عند وعدي ليكي انا كلمت اخويا يشوفلك وظيفة هناك علشان تعيشي انتي وليان بعيد عن هنا ومدحت سيبوهلي حسابه معايا 
_____بعد مرور 3 سنين_______
ليان كانت عملت العملية وبقت احسن وكبرت وسارة اتجوزت الدكتور حسام اخو نادين وسميرة وسمية (مرات ابوه سارة) 
اتحكم عليم بالاعدام مدحت اعلان افلاسه واتسجن بسبب الشيكات اللي كتبها علي نفسه للتجار 
وخلصت حكايتنا لحد كدا 
 لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية يحكي ان )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.