القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عاشقة لروح سليم الفصل الثالث 3 بقلم أسيل باسم

رواية عاشقة لروح سليم الحلقة الثالثة 3 بقلم أسيل باسم
رواية عاشقة لروح سليم الجزء الثانلث 3 بقلم أسيل باسم
رواية عاشقة لروح سليم البارت الثالث 3 بقلم أسيل باسم
رواية عاشقة لروح سليم الفصل الثالث 3 بقلم أسيل باسم

رواية عاشقة لروح سليم الفصل الثالث 3 بقلم أسيل باسم

بعد كلام سليم الجارح ليها روح معدتش راحت الشركة من تاني
وفي  يوم كان في إجتماع مع الوفد الأجنبي 
بسمة برجاء  " لو  سمحتي تعالي معايا حتى تغيري جو هناك بدل دور الأرملة  ال انتي عايشة فيه ده
روح باستسلام من زنها " حاضر هروح
بسمة  " ايوا دي صحبتي الاعرفهاا يلا نروح نجهز 
روح بحماس  " يلاا
بعد دقائق خرجت كل منهما بابهى صورة لهما كانا في غاية الروعة والجمال 
وصلا لمطعم فخم جدا
روح بتوتر  " بسمة المطعم راقي و فخم اوي ده شكله غالي اوي 
بسمة  " فعلاا 
بس متقلقيش زين بيه هو ال عزمنا 
 روح بغضب " ويعزمنا ليه ده بقى 
بسمة " اصله في إجتماع مع وفد أجنبي وانا جاية اساعد زين بيه
روح بغضب  " لما انتي جاية تزفت* ي تشتغلي جايباني معاكي ليه
بسمة " اعمل اي في قلبي المسكين بس ال يروحني في داهية 
ي بت انا جبتك معاايا تغيري جو بدل جو الأبيض والاسود ال كنتي فيه 
اطمني هو مش هيجي ولو على الشغل انا هخلص مع زين بيه بسرعة ونتعشاء مع بعض 
روح  " ماشي ي بسمة ا* لكلب حسابنا في البيت 
اضطرت بسمة تروح لطاولة الاجتماع ال فيها زين والوفد الأجنبي وروح قعدت وحدها وطلبت ليها قهوة وهي بتشرب فيه بهدوء جاء حد قدام   الطاولة بتاعها رفعت رأسها عشان توبخه بس اول ما شافت وجه رجعت ال في بوقها كله وللاسف جات في وجهه وحتة من ملابسه  
سليم بغضب  " ااي  القرف ده 
روح بتوتر " انا اسفة ي سليم بيه مقصدش ال حصل اسفة بجد اسفة 
هنا  جاء زين وبسمة ال استاذنوا من الاجتماع قرب سليم منها بعصبية وغضب كأنه نفسه يخنقها لأنها رشقته بالقهوة من تاني او بالعامية تفت عليه القهوة 😅😆🤣
زين  " سليم في اي بتتخانقوا ليه
سليم  وعينه عليها " ذي ما شايف ي زين الهانم رجعت دلقت عليا القهوة من تاني
بسمة  " اكيد هي متقصدش تعمل كده 
زين بتأكيد  " خلاص اكيد متقصدش
بصله  سليم بحدة وهو بصله بمعنى عديها حقك عليا اتنهد سليم وهو بيقول بغيظ  " هروح  الحمام انضف نفسي
قال كده واختفى 
روح لبسمة  " يفضل اني اروح انا ي بسمة
بسمة  " لا طبعا مش هتروحي من غيري 
زين  " انسة بسمة معها حق 
احنا  قربنا نخلص الاجتماع استنى بس ٥ دقائق وانا هروحكوا  بنفسي اتفقنا
روح بتردد  " اوكي 
وخلوها  لوحدها وسليم خرج وقعد   معهم بعدما مضف نفسه
كان سليم بيقرابها من تحت لتحت وهي بتبص لتلفونها وعمال تضحك 
ومستغرب اي ال مخليها تضحك بص جنبه لقى زين متنح فيها ومن جمالها كور اديه بغضب وغضب اكتر لما لقى كل الرجال ال قاعد معهم عنيهم  منها 
قام فجأة وتقدم ناحية طاولتها وهو بيقولها 
سليم بحدة  " قومي
روح  " هو انت بتكلمني اناا
سليم بغضب  " مظنش في غيرك هنا فيلا اروحك البيت
روح  " بس اناا مستنيا بسمة نروح سواء
قام اتعصب جامد ومسكها من اديها وقومها غصب عنها و جرجرها لبرا المطعم 
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع اضغط على : ( رواية عاشقة لروح سليم الفصل الرابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عاشقة لروح سليم )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.