القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية خطة جعلتني أعشق الفصل الثالث 3 بقلم يارا عبدالعزيز

رواية خطة جعلتني أعشق الحلقة الثالثة 3 بقلم يارا عبدالعزيز
رواية خطة جعلتني أعشق الجزء الثالث 3 بقلم يارا عبدالعزيز
رواية خطة جعلتني أعشق البارت الثالث 3 بقلم يارا عبدالعزيز
رواية خطة جعلتني أعشق الفصل الثالث 3 بقلم يارا عبدالعزيز

رواية خطة جعلتني أعشق الفصل الثالث 3 بقلم يارا عبدالعزيز

هنا بوجع ودموع: ندى
وبعد كدا بعدت عنه
عمر بسكر : ايه دا انتى مش ندى انتى هنا صح انا عايز انام
هنا وهى بتسنده: تقيل اوى
وبعد كدا عمر وقع على السرير
عمر بسكر وهو بيشد هنا و وقعت عليه : تعالى هنا
هنا : عمر انت سكران ومش واعى
عمر بمقاطعة وهو بيق'بلها وهنا كانت مستسلمة جدا وذهبوا معا الى عالمهم الخاص
فى الصباح
هنا صحيت وفضلت تعيط: غبية انا غبية ازاى اسمحله يعمل كدا
عمر وقتها صحى وكان مصدع: اااه
عمر وهو بيفوق ولاقى هنا قاعدة بتعيط







عمر : انا اسف بس والله ما كنت فى وعي ومكنتش عارف انا بعمل ايه انا مكنتش اقصد اللى عملته بس احنا معملناش حاجه حرام احنا متجوزين بصى خلينا ننسى الليلية دى وكأنى محصلش حاجه
هنا وهى بتمسح دموعها: صح معاك حق لازم ننساها ممكن تقوم بقى مش هعرف اقوم وانت قاعد
عمر: حاضر انا هدخل بس البس اى حاجه وهطلع من الاوضة خالص
هنا: تمام
عمر دخل لبس وخرج
هنا قامت لبست هدومها وبعد كدا اتوضيت وصلت وفضلت قاعدة على سجادة الصلاة وبتعيط وتدعى
هنا بعياط : يا رب شيل حبه من قلبى يا رب واسعده
هنا : ادخل
ليلى: ايه دا انتى بتعيطى انتى كويسة
هنا وقتها حضنت ليلى وفضلت تعيط بأنيهار
ليلى وهى بتطبطب عليها: اهدى يا هنا هتتعبى ايه اللى حصل لى دا كله
هنا حكت لى ليلى اللى حصل
هنا بعياط : انا عايزة اطلق مش هقدر اعيش معاه قلبى وجعانى اوى يا ليلى
ليلى: طلاق ايه ربنا ميجبش طلاق







وفضلت قاعدة معاها لحد اما هنا نامت
ليلى بتفكير: انا هتصرف
فى المستشفى بتاعت عمر
عمر كان قاعد ودا'فن راسه بين ايده
عمر : ادخل
ندى : فاضى يحبيبى
عمر : ااه تعالى
ندى : مالك كدا باين عليك مضايق من حاجة
عمر : هاا لا انا كويس
وقتها الباب خبط
السكرتيرة: دكتور عمر فيه حالة لازمها عملية قلب مفتوح ضرورى بس مش معاهم مصاريف العملية
ندى : لا طبعا ميعملهاش الا اما يدفع المبلغ كامل
عمر : جهزى اوضة العمليات وانا جاى ومتخديش منه فلوس خالص
ندى بعصبية: هتفضل لحد امتى كدا الناس بتضحك عليك
عمر : لو سمحتى يا ندى انا محدش يضحك عليا وانتى عارفه كدا كويس بس انا مش هسيب مريض بي'موت عشان شوية فلوس بتروح وتيجى عن اذنك
وسابها ومشى
ندى بش'ر : ماشى يا عمر
فى المساء
هنا كانت قاعدة بتقرأ قرأن وعمر دخل
هنا : كويس انك جيت كنت عايزة اتكلم معاك فى موضوع مهم
عمر وهو بيعقد على الكنبة بتعب : اتفضلى
هنا راحت عنده وبحنية وخوف : مالك
عمر : شوية ارهاق بس فى الشغل كنتى عايزة تقولى حاجة
هنا : خلاص مش مهم
عمر بعصبية: عايزة تقولى ايه اخلصى







هنا : هو انت بتكلمنى كدا ليه
عمر ببرود : عايزة ايه كويس كدا
هنا بدموع: عايزة اطلق
عمر : تمام بكرة نروح لى المحامى ونشوف الموضوع دا
هنا بوجع انه وافق هى اه عايزة تتطلق بس مكنتش تعرف انها مش فارقه اوى كدا: تمام
عمر : ادخل
ليلى بخوف : الحق يا ابيه
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع اضغط على : ( رواية خطة جعلتني أعشق الفصل الرابع )
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : ( رواية خطة جعلتني أعشق )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.