القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية روح وجحيم حمزة الفصل الثاني 2 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الحلقة الثانية 2 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الجزء الثاني 2 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة البارت الثاني 2 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الفصل الثاني 2 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الفصل الثاني 2 بقلم الكاتبة المميزة

زينات : راحت عشان تجيب حاجات للبيت ولما ترجع حتجي و تساعدك في لبس هدومك 
روح : طيب 
طلعت روح وهي ساندة نفسها وقدرت تطلع أوضتها وقعدت على السرير ودفنت راسها بين رجليها وهي بتعيط و فضلت ساعتين وهي بنفس الحالة رجعت منه البيت وحطت الحاجات على الترابيزة وراحت عند روح دخلت لقتها بتعيط 
منه : روح حبيبتي انت بتعيطي ليه 
روح رفعت وشها وكان عيونها لخضرة حمرة من العياط: مش عاوزة اتجوز منه
منه : تتجوزي من مين 
روح : من ابن عمي محمد هو اكيد مش عاوز يتجوز وحدة عمية زيي ارجوكي يا منه ساعدني 
منه قعدت جنب روح وطبطبت على كتفها : خلاص يا حبيبتي يمكن بجوازة منك يكون فيها خير هو طيب فين هدومك عشان تلبسيها 
روح : مش عاوزة عاوزة ابقى كده 
منه : بصي يا حبيبتي انت حتتجوزيه وتروحي من جح'يم مرات عمك وبنتها حتتجوزي من واحد حيحبك 
روح : حيحبني هو حيخليني أعيش بجح'يم جديد 
وقبل ما تكمل كلامها عربية وقفت جنب بيت روح قامت منه من جنبها وبصت مت الشباك لقتها عربية كبيرة وعرفت انها العربية يلي حتاخد روح من البيت 
منه : وصلوا يا روح يلا البسي هدومك 
روح بحزن : طيب 
منه ساعدت روح على لبس هدومها ونزلت كانت روح زي القمر ركبت العربية وهي مش شايفة أي حاجة بالدنيا دي 
روح : احنا فين دلوقتي
السواق : قربنا نوصل يا ست هانم 
هزت روح راسها بحزن وبعد مدة وصلوا البيت نزلت روح من العربية ودخلت القصر الكبير محمد كان بالمكتب و سهى و نمر و حمزة و ناهد كلهم بالحوش وقفت العربية جنب القصر و محمد طلع من مكتبه عشان يشوف بنت صحبه 
محمد : اهلا يا بنت الغالي 
روح : ازيك يا عمي 
محمد: كويس يا حبييتي 
حمزة : هي مين الحلوة دي يا بابا 
محمد: دي روح يا ابني دي حتكون مراتك سهى وديها الأوضة يلي جنب المكتب 
سهى : حاضر يا بابا 
سهى أخدت حور الأوضة يلي جنب المكتب دخلت هناك ساعدتها سهى عشان تقعد على السرير
روح : هو انا حبقى عايشة هينا 
سهى : لأ بس يكتبوا الكتاب وحتبقي مع حمزة 
روح: هو ممكن حد يجي ينام معايا عشان انا مش بحب انام وحدي 
سهى : حرجعلك انا حنام جنبك اليوم ده 
روح : طيب 
عند حمزة قاعد بالكنبة وهو يفتكر ملامح روح الطفولية الجميلة و شعرها الأصفر وعيونها لخضرة قاطع كل ده ناهد امه وهي بتدخل عنده 
ناهد: في ايه يا حبيبي 
حمزة: ولا حاجة يا أمي هو امتى كتب كتابي 
ناهد: انت عاوزها يا ابني عاوز تتجوز من البنت العمية دي 
حمزة : انا قلتلك يا أمي اني حخليها تعيش بجح'يم 
حمزة وامه تفاهموا على حاجة سهى رجعت الأوضة ولقت روح مغمى عليها 

يتبع...
لقراءة الفصل الثالث اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة الفصل الثالث )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.