القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية جريحة الصقر الفصل الأول 1 بقلم نوران

رواية جريحة الصقر الحلقة الأولى 1 بقلم نوران
رواية جريحة الصقر الجزء الأول 1 بقلم نوران
رواية جريحة الصقر البارت الأول 1 بقلم نوران
رواية جريحة الصقر الفصل الأول 1 بقلم نوران

رواية جريحة الصقر الفصل الأول 1 بقلم نوران

 يعني اي صقر باشا صاحب اكبر شركة استيراد وتصدير يتجوز بنت زي دي
عدنان: ومالها البت دي.. مش احسن من الاشكال الز....  اللي بتسهر معاهم كل ليلة وترجع ووش الفجر 
صقر: وانا مش موافق علي الجوازة.. لا يمكن تتم 
والدته (احلام): البنت طيبة ياصقر وتبقي بنت خالتك يعني مش غربية عننا 
صقر بغضب: انا اتجوز واحدة جاهلة دي مبتعرفش تلبس علي الموضة هتبقي حرم الصقر ازاي 
عدنان بحدة: انا خلصت كلامي وكتب الكتاب يوم الخميس  الجاي... ولو موافقتش يابن عدنان هحرمك من ثورتي كلها فااهم
صقر:  ونا موافق بس خليكوا فاكرين انت رميتوها في حفرة الصقر هخليها تتمني المو.ت.. سلام 
واخد. مفاتيح عربيته ومشي 
________صلوا علي سيدنا محمد _______
قمر ببگاء: مش عايزة اتجوزه يا خالتوا بالله عليكي انا.. انا بخاف منه هتجوزه ازاي كمان  بيزعق كتير وانا بخاف من الصوت العالي
احلام بابتسامة: متخافيش يحببتي صقر ابني طيب وحنين بس هو عصبي شويا ومتقلقيش انا وابوكي عدنان هنبقي معاكي 
قمر: ياخالتوا بس.... 
احلام: مفيش بس هااا قولتي اي انا عارفة أنك بتحبيه من زمان صح ولا انا غلطانة 
قمر بتوتر: اا.. انا 
احلام: يبقي  بتحبيه.. يلا هسيبك تنامي. تصبحي علي خير يحببتي 
قمر: وانتي من اهله ياخالتوا 
_________
احلام خرجت من غرفة قمر وراحت لعدنان 
عدنان: واقفت 
احلام بابتسامة: طبعا وافقت انا عارفة انها بتحبه من زمان ونفسها يحس بيها... بس هنقول اي 
عدنان: متقلقيش صقر مش صغير بس مش عارف مصلحته فين.. ربنا يهديه 
احلام: يارب... 
قوم ارتاح شويا انت منتمش كويس
عدنان بصلها بحب: بعد العمر دا كله ولسة بتخافي عليا يااحلام 
احلام ابتسمت وسندت راسها علي كتفه ومسكت ايده 
: ولحد مااموت هفضل احبك ياعدنان انت جوزي وابويا واخويا وكل حاجة ليا.. ربنا يخليك ليا يارب 
عدنان رفع ايده واخدها في حضنه جامد وكأنها هتهرب منه وسند برأسه علي راسها وفضلوا قاعدين شويا لحد. ما ناموا 
__________
صقر كان قاعد في البار وفي ايده كاس بيشرب منه وقاعد  جمبه عزيز صاحبه 
عزيز: مالك يا صحبي 
صقر: هتجوز 
عزيز بفرحة.:بجد الف مبرووك مين هي سعيدة الحظ
صقر: قمر بنت خالتي.. بس انا مش موافق علي الجوازة دي
عزيز: انت بتتكلم جد.. حرام عليكي يت صقر البنت بتخبك وانت علطول بتحرجها بكلامك ومعاملتك ليه وبرضو لسة بتحبك 
صقر: مينعفش فرق السن بيني وبينها كبير اناعندي 35 سنة وهي 20  وكمان لبسها كله واسع... مش دي اللي تناسبني 
عزيز: انت بتحبها  ونت عارف كدا كويس بس بتكابر 
صقر بنفي : انا لا طبعا 
عزيز: براحتك يصحبي... بس مترجعش تندم في الاخر... سلام 
صقر فضل يبفكر في عزيز  كلام وانه بيحب قمر بس كبريائه يمنعه انوا يعترف بحبه ليها وبعد تفكير طويل اخد مفاتيح عربيته وخرج من البار...وصل للبيت وكلهم كانوا نايمين 
صقر لسة هيطلع اوضته سمع صوت صريخ جاي من اوضة قمر
صقر: قمر😳

يتبع..
لقراءة الفصل الثاني اضغط على : ( رواية جريحة الصقر الفصل الثاني )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية جريحة الصقر )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.