القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية روح وجحيم حمزة الفصل الثامن عشر 18 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الحلقة الثامنة عشر 18 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الجزء الثامن عشر 18 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة البارت الثامن عشر 18 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الفصل الثامن عشر 18 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الفصل الثامن عشر 18 بقلم الكاتبة المميزة

وكان من بينهم فارس البوليس يلي بالفندق كسروا الباب وروح أول ما شافت فارس راحت عنده بسرعة واتخبت في حضنه وهي بتعيط
فارس : في ايه يا حبيبتي
روح : فارس في حد جاه هينا وكان عاوز يقت'لني وهو هرب 
فارس : يقت'لك ازاي انا عاوز أشوف كاميرات المراقبة ويلا كل واحد على شغله
كل واحد رجع على شغله وفارس وروح راحوا عشان يشوفوا كاميرات المراقبة بس مكنتش موجودة أي صورة ولا فيديو رجع فارس وروح بيتهم وهي طلعت بسرعة على أوضتها فارس قعد يرتاح تحت وتيليفونه رن 
فارس : الو مين 
ليال : انت مش عارف انا مين يا قلبي .
فارس : ليال 
ليال : أيوة يا قلب ليال 
فارس : عاوزة ايه 
ليال : عاوزة أشوفك أنت وحشتيني قوي 
فارس : بتقولي ايه انا دلوقتي متجوزة و مش عاوز منك بعد كده تتصلي بيا 
ليال : عاوزة اوقلك انو مراتك مكنتش عند الدكتورة دي راحت عشان تشوف سهى بنت محمد و أخت حمزة وهي قالتلك انها راحت عند الدكتورة مش كده 
فارس : انا عارف يعني بلاش تلعبي عليا وعلى أعصابي يلا سلام 
فارس قفل التيليفون وطلع عند روح لقاها لابسة فستان ن'وم وهي تتفرج 
فارس : روح 
روح : فارس انا عاوزة اقولك حاجة
فارس : قبل ما تتكلمي عاوز اعرف انت رحت عشان تشوفي سهى ليه 
روح : عشان هي صحبتي فارس حد اتصل بيك وقالك 
فارس : أيوة ليال 
روح بغي'رة : ليال دي مين 
فارس : صحب'تي عندك مانع 
روح بغي'رة أكبر : صحب'تك ازاي وانا مين 
فارس قعد جنبها وحضنها و با'س راسها ..فارس : انت اغلى حاجة عندي بالدنيا دي كلها بس عاوز اعرف انت رحتي الفندق ليه 
روح : عشان أشوف سهى بس طلع واحد كان عاوز يت'سلى معايا شوية بس يا فارس صدقني هو قبل ما يق'رب مني انا صرخت بأعلى صوتي وانت شفته الباقي بس انا مش عارفة مين الحي'وان يلي عاوز يخليك تبعد عني 
فارس : مفيش أي حد يخليني ابعد عنك ولا عن ابني وانا حعرف الز'فت ده مين يلا نام
فارس وروح ناموا وتاني يوم ببيت حمزة حمزة نزل على الفطار وابوه وامه كانوا قاعدين على السفرة ورنا كمان كانت معهم وهنا دخلت سهى ومعاها نمر 
محمد : سهى نمر 
سهى : بابا انا عاوزة ارجع لجوزي نمر هو حب حياتي وانا مش عندي غيره عشان كده انا عاوزة ارجعله 
محمد : الحمد لله يا بنتي انو داكرتك رجعت بس ازاي 
سهى : في حد ضر'بني البارحة على راسي واخد مني التيليفون واول ما فقت انا افتكرت كل حاجة افتكرت جح'يم حمزة لروح افتكرت روح وكل حاجة 
محمد : الحمد لله يا بنتي تعالوا نفطر كلنا 
ببيت روح فاقت روح ولاقت نفسها نايمة بحضن فارس مررت ايدها على شعره وكانت عاوزة تقوم بس فارس مسكها من وس'طها و شد'ها ليه 
فارس : صباح الخير يا روحي
روح : فارس ابعد عشان انا عاوزة انزل و اساعد الدادة بالفطار 
فارس : قبل ما تنزلي عاوز بو'سة منك 
روح : فارس انت بتقول ايه 
فارس : مش حبعد عنك قبل ما تبو'سيني 
روح قربت من فارس وبا'سته وقامت من جنبه دخلت الدوش اخدت شاور ونزلت وفارس كمان والدادة جهزت الفطار وحطته على الترابيزة 
يتبع...
لقراءة الفصل التاسع عشر اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة الفصل التاسع عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.