القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية روح وجحيم حمزة الفصل السابع عشر 17 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الحلقة السابعة عشر 17 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الجزء السابع عشر 17 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة البارت السابع عشر 17 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الفصل السابع عشر 17 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الفصل السابع عشر 17 بقلم الكاتبة المميزة

روح : طيب 
فارس راح الشغل و روح لبست هدومها وطلعت العربية وراحت على المطعم وصلت ولاقت سهى هناك اول ما شافتها اتفاجأت ووقفت من الصدمة 
سهى : روح 
روح: أيوة روح لسه عايشة زي ما اخوك يلي خلاني أعيش في جح'يم عايش انا عارفة كويس انو اخوك اتجوز من رنا وانت لحد دلوقتي مش فاكرة انك متجوزة من نمر مش كده 
سهى : نمرده مين 
روح : انا عاوزة منك ترجعي لنمر 
سهى : بس ازاي وانا مش فاكرة اي حاجة 
روح : لا يا قلبي انا حقلك كل حاجة ولما ترجعي البيت قوليلهم انو داكرتك رجعت 
سهى : طيب ازاي 
روح قالت كل حاجة لسهى وبعد ساعتين كل وحدة رجعت بيتها روح لبست البي'جامة وطلعت وهي قاعدة على السرير وتتفرج بالتيليفزيون محستش غير بايد حو'لين وس'طها 
روح بخضة : فارس انت رجعت امتى 
فارس: قوليلي الدكتورة قالتلك ايه 
روح : ولا حاجة يا فارس 
فارس : طيب يلا ننزل نتعشى 
************** 
عاصم : انا شفت روح بالمطعم 
ليال : جوزها عارف انها راحت المطعم 
عاصم : قالتله انها راحت عند الدكتورة وعارفة هي شافت مين 
ليال : شافت سهى مش كده 
عاصم : أيوة بس اسمعي يا ليال فارس لازم يعرف مراته راحت عند سهى ليه 
ليال : عاصم لو اتصلنا بسهى وطلبنا منها تيجي على نفس المطعم هي حتيجي اكيد وحنخ'طفها ونتصل بروح ونطلب منها تيجي على الفندق يلي اسمه **** حتيجي وبعدها نخلي واحد كده يق'رب منها و ننشر صورهم 
عاصم : الله على دكائك يا ليال بس كده روح حتتش'وه سمعتها بسببك 
ليال : وكده حيط'لقها فارس وتبقى ملكك
عاصم : شكرا يا ليال
******************
روح وفارس اتعشوا وناموا وتاني يوم صحيت روح وهي كانت نايمة بحض'ن فارس 
روح : صباح الخير 
فارس : صباح الخير يا روحي 
روح : يلا قوم عشان تروح الشغل وانا حنزل اجهز الفطار مع دادة سمية 
فارس : من عيني 
فارس قام وأخد شاور ونزل هو وروح ليال اتصلت بسهى وراحت عندهم سهى وهما خطف'وها واتصلوا بروح يلي كانت قاعدة على السرير وهي بتاكل وتيليفونها رن وهي ردت 
روح : الو 
ليال وهي بتقلد صوت سهى : ممكن تيجي على الفندق ***
روح : حكون عندك 
قفلت روح الخط و قامت لبست هدومها ونزلت بس قبل ما تطلع وقفها صوت الدادة 
الدادة سمية : انت رايحة فين يا بنتي 
روح : حرجع يا دادة لو سألك فارس انا فين قوليلوا اتصلت فيها الدكتورة وطلبت منها تروح عندها 
الدادة سمية : زي ما انت عاوزة 
روح ركبت العربية وراحت للفندق وصلت ودخلت الشقة 
روح : سهى انت فين 
شب طلع من ورا روح ومسكها من ايدخا بقوة وزقها على السرير 
الشب : ازيك يا حلوة 
روح : انت مين 
الشب : عاوز اتسلى معاك شوية فايه رأيك 
روح : ابعد من هينا احسن ما والله حدف'نك 
الشب : انت تعالي بس ولا عاوزة اجي عندك 
روح : بقولك ابعد عني
 وقبل ما يقرب منها روح صرخت بأعلى صوتها ويلي بالفندق سمع صوتها وطلعوا عندها بسرعة وكان من بينهم فارس جا الفندق عشان شغله 
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن عشر اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة الفصل الثامن عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة )
reaction:

تعليقات

تعليق واحد
إرسال تعليق

إرسال تعليق

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.