القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية روح وجحيم حمزة الفصل الخامس عشر 15 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الحلقة الخامسة عشر 15 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الجزء الخامس عشر 15 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة البارت الخامس عشر 15 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الفصل الخامس عشر 15 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الفصل الخامس عشر 15 بقلم الكاتبة المميزة

فارس: سلمى كانت حامل بابني
 روح : انت بتهزر صح 
فارس : لأ تصبحي على خير .
فارس طلع من عند روح وهو عارف انه كدبته دي مش حتخليه أبدا ينجح دخل أوضته وقعد هناك ومر شهر وهما بنفس الحالة حمزة اتجوز من رنا و فارس وروح بيحبوا بعض بس مش عاوزين يعترفوا روح لبست فستان أخضر ونزلت و فارس كان بالشغل
روح : دادة فارس راح فين 
الدادة سمية : هو بالشغل يا بنتي
روح : دادة لو قلتك حاجة وطلبت منك متقوليش لفارس مش حتقوليله صح 
الدادة سمية : أيوة يا بنتي 
روح : انا بحب فارس يا دادة 
الدادة سمية : وهو كمان يا بنتي بس انت مخبية عنه ليه 
روح : عشان هو مش عاوزاني هو قال انه بيحب سلمى و مستخيل يحب بنت غيرها 
الدادة سمية : بس هو مش حيقدر يتحكن بقلبه هو بيحبك يا روح
فارس سمع كل كلام روح والدادة سمية وهو رجع البيت عشان نسي تيليفونه
فارس : وانا كمان بحبك يا روحي 
روح اترمت في حض'نه وكانت مبسوطة قوي بس في حد كان بيراقبهم من بعيد اتجوزت روح من فارس 
********
....: البنت يلي اسمها روح اتجوزت من فارس 
......: يبقى لازم نخ'لص عليها
....: لو قت'لت روح ولم'ست شعرة منها يبقى حدف'نك فاهمة
......: صوتك مش لازم يعلى علي عشان انا لو قلت لروح مين ده يلي بيحبها وبيعمل كل حاجة عشان تكون مل'كه فهي اكيد مش حتسمحلك تق'رب من جوزها 
....: يبقى حقت'ل الولد ده يلي اسمه فارس
......: انا حقولها انت مين 
....: يعني انت بتهد'دني 
......: اعتبرها زي ما انت عاوز بس اط'لع من بيتي مش عاوزة أشوف وشك 
...: حتن'دمي 
****
فارس نايم على السرير وروح نايمة على ايده با'سها من راسها برق'ة 
فارس : بحبك يا روح 
روح : وانا كمان يا فارس 
وغر'ق فارس و روح في بحور عشقهم حمزة قاعد وهو يبص على رنا يلي نايمة جنبه وحاطة ايدها على صد'ره العا'ري 
حمزة : انت اجمل حاجة عؤفتها بالدنيا دي 
رنا : وانت كمان يل قلب رنا 
تاني يوم عند روح قامت من السرير ودخلت الدوش طلعت وكانت لافة جس'مها بالفو'طة وفارس لحد دلوقتي كان نايم بس فاق لما سمع صوت روح 
فارس : الله عليك يا قلبي 
روح بكس'وف : انت صاحي 
فارس : ازاي يعني ده انت جميلة قوي وانت بالفو'طة دي 
قام فارس من السرير وحا'صر روح بين الح'يط وحط ايده على وس'طها وجد'بها ليه يلم'س رقب'تها بكل هدوء وهي مست'سلمة ليه مرر ايده حول'ين جس'مها وسح'ب الفو'طة عليها ووقع هو وهي على السرير 
روح : فارس 
فارس رجع الفو'طة تاني وقام من على جنبها وهي دخلت الدوش وكانت مكسو'فة قوي 
يتبع...
لقراءة الفصل السادس عشر اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة الفصل السادس عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة )
reaction:

تعليقات

3 تعليقات
إرسال تعليق

إرسال تعليق

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.