القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية نجمة كيان الفصل الثالث عشر 13 بقلم هاجر سلامة

رواية نجمة كيان الحلقة الثالثة عشر 13 بقلم هاجر سلامة
رواية نجمة كيان الجزء الثالث عشر 13 بقلم هاجر سلامة
رواية نجمة كيان البارت الثالث عشر 13 بقلم هاجر سلامة
رواية نجمة كيان الفصل الثالث عشر 13 بقلم هاجر سلامة

رواية نجمة كيان الفصل الثالث عشر 13 بقلم هاجر سلامة

الحراس الباب رن طلعت نجمة تفتح لقيت مندوب بيقولها دا بيت الأستاذة نجمة.
نجمة..ايوا.
المندوب..اتفضلي دا ظرف اجيلك عايز حضرتك بس اتمضي هنا.
المندوب..مكتوب جوه الظرف.
نجمة.. تمم هات قلم وماضتى والمندوب امشي.
نجمة دخلت وافقلت الباب.
ايمان..مين اللي ع باب.
نجمة..دا مندوب جيلي ظرف دا اسنتي اشوفه كد وفتحته لقيت روقة فتحتها مكتوب فيها.
( اهلا بالمغفله عايزه اقولك ان انتي واحده مبكيش لازمه وغرورك اللي واصل للسماء هاكسره واخليه ينزل لسابع ارض في صور كده شوفيها و ابقي قوليلي رايك فيها هههههههه)
نجمة استغربت وطلعت الصور تصدمت لقيت داليا وكيان في اوضاع بقيت مش مصدقة اللي شوفته.
ايمان بستغرب.. في ايه يانجمه متنحه كده ليه وراحت عندها واخذت الصور وبصيتلها واتصدمت اكتر وقالت ايه القرف ده ازاي كيان يعمل كده.
نجمة دمعت.. مش عارفه مش عارفه انا مصدومه 
ايمان بصيتلها وقالت مصدومه ليه هو انتي حبيتيه مثلا انتي اصلا وخداه علشان تنتقمي مش اكثر 
نجمه..لا محبيتوش بس لازم يكون محترمني طالما في حد في حياته ميكلمنيش ولا يجي يخطبني بس على العموم هكمل وكانه محصلش اي حاجه ويعمل اللي هو عايزاه المهم اني ادخل بيته واعمل الي انا عايزاه
 ايمان..انت مفيش فايده فيكي بجد الكلام معاكى ملهوش لازمه اصلا وسبتها ودخلت الاوضه.
نجمة قعدت الكرسي ودمعت وقالت في سرها انا حبيته بس مينفعش مينفعش ودخلت الاوضه ونهارت.
متنسوش تصلوا علي النبي♥️
عند فيلا كيان.
كيان قاعد في اوضته وعمال يفكر وسهران وتعب من كتر التفكير وخايف من اللي هيحصل وقال لازم اعمل حاجه وكمان نجمه مش عايزه اخسرها مش عايز مش عايزه اتجوز احد غيرها ياربي ايه اللي وقعني في المصيبه دي لازم افتكر ايه اللي حصل لان مستحيل اعمل كده ابدا.
دخلت نعمة الاوضة.
كيان اتخض وتوتر.
نعمة.. ايه يا حبيبي اتخضيت كده ليه وانت منمتش ولا اي.
كيان.. اه منمتش عندي شغل شويه وهنام.
نعمة.. ماشي ياحبيبي تحب اجيبلك اكل ولا تنام.
كيان.. لا لا انا بس هاخلص اللي ورايا وهانام على طول
 نعمة..ماشي يا حبيبي ونزلت.
ما تنسوش تصلوا على النبي♥️
في بيت داليا معاها ياسين وصحبتها اسمها ندا.
ندا.. يا اولاد الذينة عملتوها صح.
ياسين..كله من دماغ الالماس داليا
داليا..امال ده انا داليا يا ابني المهم عايزين نخطط في اللي جاي
 ياسين..ها قوليلي هنعمل ايه
 داليا..لا احنا مش هنعمل حاجه خالص الايام دي هنسيبهم كده اسبوع ونشوف هيحصل ايه ولو لسه مع بعض هنبدا نخطط.
ندا..دماغك سم يابت.
ياسين وداليا ضحكوا
ماتنسوش تصلوا على النبي.
عند نجمة.
قاعده في اوضتها ومنهاره من العياط ومصدومه من الصور لقيت تمني بتتصل بيها ردت عليها وهي بتعيط .
نجمة..الوا 
تمني.. ايه ده مال صوتك انتي بتعيطي
 نجمه..انا مكسوره قوي يا تمني انا مصدومه مش قادره
 تمني..في ايه يا بنتي حصل ايه على الصبح باقولك ايه انا جايلك.
نجمة.. ماشي وفقلت.
بعد نص ساعه جاءت تمني وخبطت على الباب ايمان طلعت فتحتلها تمني سلمت عليها ودخلت على اوضه نجمه لقيتها منهاره راحت حضنتها وقالتلها في ايه يابنتي انا اول مره اشوفك كدا.
نجمة طلعت الصور ووريتلها
 تمني اتصدمت وبرقت وقالت ايه ده ده كيان خطيبك والبنت اللي معاه دي اللي شوفناها في الفرح
 نجمه..ايوه اهم.
تمني..طب وانتي ايش عرفك انه الصور دي حقيقيه لان البنت اللي معاه دي حاولت تبوز خطوبتك ممكن تكون هي اللي عملت كده وفكبرت الصور اتصلي على مؤمن اللي معنا في الشغل خليه يشوف الصور دي متفبركه ولا لا.
نجمه..عندك حق بس مؤمن ده هيكون امان
 تمني..اه هيكون تمام متقلقيش هاتي بس الصور وانا اللي هكلمه 
وفعلا اخذت الصور وراحت كلمته بعد ساعتين مؤمن باعتلها مسدج
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع عشر اضغط على : ( رواية نجمة كيان الفصل الرابع عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية نجمة كيان )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.