القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الفصل الثاني عشر 12 بقلم سارة محمد

رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الحلقة الثانية عشر 12 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الجزء الثاني عشر 12 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني البارت الثاني عشر 12 بقلم سارة محمد
رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الفصل الثاني عشر 12 بقلم سارة محمد

رواية خادمة الوحوش الجزء الثاني الفصل الثاني عشر 12 بقلم سارة محمد

في اليوم التالي
في منزل احمد 
يخرج فارس من غرفته غاضبا وهو يمسك مالك من ثيابه من الخلف قائلا يا احمدددددددد احمددددددد 
ثم وجه كلامه لمالك بقي انت يا حيوان تعمل فيا كده طيب انا هوريك انت وابوك 
جاء احمد الذي استيقظ للتو قائلا بخضه مالك يا فارس ومالك ماسك الواد كده ليه 
فجاه رمي فارس مالك الي احمد قائلا امسك ابنك دا كده 
احمد وهو يهمس لمالك انت عملت ايه ياض 
مالك ببراءه ابدا يا بابا ماما كانت عايثاني اخرج روما من البيت وبثراحه كده انا مس عايث اخرجها قولت اخبيها في دولاب عمو فارث 
فارس بغضب ابنك حطلي فار في الدولاب يا احمد 
احمد  دى رومااا يا فارس 
فارس بسخريه لا يا شيخ 
مالك  ببراءه انا مس عارف انت معثب نفثك ليه دى روما دى عثل 
فارس بسخريه عثل اسكت انت يا ابو نص لسان ثم وجه كلامه لاحمد قائلا ارمي البتاع اللي في ايدك دا في اي حته تعالي عايزك في موضوع بخصوص عدى 
مالك بغضب طفولي هو أية اللي ارمي اللي في ايدك دا هو انا ثوال بطاطث يا عم انت وهو اوعي كده نثلني يا عم يا عيله ظالمه ااااه يا عيني عليك يا مالك يا اخويا ثم أخذ يتحرك بعنف حتي افلته احمد 
نزل الي الاسفل وهو يقول يا عيله ظالمه جايين علي الواد الغلبان ثم صرخ قائلا انتي يا وليه يا اثمك ماما حضري الفطار جعاااااان 
كل هذا تحت أنظار احمد وفارس المذهولين من كلامه 
احمد بحزن مصطنع يا عيني الواد اتصدم 
فارس بصدمه الواد دا عنده كام سنه معلش
احمد خمسه 
فارس انت متاكد من الموضوع دا 
ثم نظروا لبعض وانفجروا ضاحكين 
احمد بضحك ااااه ثوال بطاطث 
فارس بضحك ابنك دا مشكله ربنا يحميه 
احمد يارب مقولتليش عايز تكلمني في ايه 
فارس تعالي نتكلم جوه 
في غرفه فارس 
فارس ايه علاقتك بعدي الاسيوطي 
احمد بتنهيده بنشتغل هنا مع بعض قبل ما تقول اي حاجه انا نفسي عايز عدى يوضحلي شويه حاجات انا اتفاجت بيه امبارح في قصر بلاك المفروض اننا مع بعض في مهمه عشان تقبض عليه 
فارس بتنهيده تمام كلمه خليه يجي عايز اعرف هو ناوي علي ايه وازاي زينه هتخرج بره القصر 
احمد تمام ثم اخرج هاتفه وهاتف عدي 
علي الجهه الاخري 
عدى بنوم مين الغلس اللي بيرن دلوقتي ثم امسك هاتفه وجده احمد مش قولت غلس ثم أجاب قائله عايز ايه يا رخم 
احمد صباح الخير يا باشا عامل ايه 
عدي انت مصحيني من النوم عشان تقولي عامل ايه اقفل يا احمد بدل ما اجي اعلقك 
احمد استني بس يا وحش فارس عندي بكلمك عشان المفروض نتقابل وتوضحلي اللي حصل امبارح 
عدى طيب طيب خلي رقيه تحضر الفطار وانا جااااي 
احمد خلي ملك تحضرهالك يا اخويا سلام 
ثم اقفل الخط 
عدى وهو يحدث نفسه بسخريه ملك تحضرلي الفطار ثم نظر بجانبه وجد ملك تنام بعمق 
اخذ عدي يوقظ ملك قائلا ملك ملك حبيبتي ممكن بس تقومي تحضرلي الفطار ممكن يعني 
ولم يجد غير مخده لبست في وشه ثم تبعها صوت ملك قائله امشي يا عدي عايزه انام 
عدي وهو يمسك المخده قائلا تسلم ايدك يا روحي الفطار تحفه ثم اكمل بغيظ وهو يضرب ملك بالمخده قائلا نامي يا ملك نامي متجوز غيبوبه نامي 
في منزل احمد 
احمد عدي جاي دلوقتي 
فارس طيب ماشي 
احمد قوم نفطر يلا 
نزلوا الي الاسفل البيت في حاله من الصمت 
فارس انا مش مطمن للهدوء دا 
احمد ولا انا بص خد احتياطاتك واحمي نفسك كويس
فارس  لا مفيش حاجه يا عم 
احمد طيب انا هروح اشوف رقيه جهزت الفطار ولا لا 
فارس طيب ماشي ذهب احمد 
وجلس فارس علي أحد الكراسي فجاه وجد احد ما يقيده بالكرسي من الخلف فلم يقدر علي الحركه 
فارس بغضب مالك فك البتاع دا 
مالك بغضب طفولي لا 
فارس بتنهيده مالك يا حبيبي انا عمك فارس حبيبك فكني يا بابا 
مالك بردو لا بقولك ايه يا عمو هو انا لو وثلت الهاند فرى دى بالحيطه كده وحطتها في ودنك هتمثع ايه
فارس بغضب وصراخ الفاااااتحه هسمع الفاتحه يا ابن الكلب فكني 
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث عشر اضغط على : ( رواية خادمة الجزء الثاني الفصل الثالث عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية خادمة الجزء الثاني )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.