القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية روح وجحيم حمزة الفصل الحادي عشر 11 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الحلقة الحادية عشر 11 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الجزء الحادي عشر 11 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة البارت الحادي عشر 11 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الفصل الحادي عشر 11 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الفصل الحادي عشر 11 بقلم الكاتبة المميزة

نمر : مش حطلع يل سهى غير لما تفتكري انا مين 
سهى : اطلع بره انا مش عارفاك ولا فاكرة انت مين ممكن كان غلط لما حبيتك اطلع برع 
نمر مسك سهى من ايديها بقوة : انت لازم تفتكري انا مين انا نمر انا حبيبك وجوزك 
سهى : سيب ايدي حمزة بابا 
سمع صوتها وطلعوا سابوا ناهد بس مع روح دخل حمزة و محمد لاقوا نمر ماسك سهى من ايدها و الممرضة معاهم تحاول تخلي سهى ترتاح 
حمزة : انت عملت ايه بأختي
نمر : انا معملتش فيها حاجة على الأقل انا مدم'رتش حياتها سهى مراتي وهي حب حياتي وانا عملت كل حاجة عشان احميها وانت جاي دلوقتي بتزتها بقوة على راسها وخليتها تفقد دكرتها وتنسى جوزها 
هنا سهى كانت دايخة بسبب الابرة روح قاعدة على السرير وهي بتعيط وناهد عطتها كوباية ماية 
ناهد : خدي 
روح : شكرا يا مرات عمي 
ناهد : عارفة حمزة ليه معيشك في جح'يم لانه ده طلب مني 
روح : بس انا معملتلكش حاجة 
ناهد : أمك سرقت مني الشخص الي كنت عاوزه أخدته مني وسابتني وحدي و عشان كده انا اتجوزت من محمد وكان عنده ولد ويلي هو حمزة وانا خلفت سهى بس انا بحب حمزة عشان هو يلي راح يخليني ارتاح منك هو بس خيخليك تعيشي في جح'يم لما اتجوزك 
روح : آسفة يا مرات عمي خلي ابنك يطل'قني انا زه'قت منه 
ناهد : لا يا قلبي لسه احنا لسه في البداية 
روح : بداية ولا نهاية انا حرفع عليه قضية وخليه يطل'قني غصبن عنه 
قلم نزل على وشها ...ناهد : اعملي يلي انت عاوزاه بس أقسم بالله لو جرى شيء لابني حبيبي يبقى حقت'لك فهمتي 
روح : ربنا ينت'قم منك ومن الحي'وان ابنك
بعد مرور أسبوع الكل رجع على بيته و فارس رجع مصر تاني عشان يقدر ينسى البنت يلي حبها من قلبه سلمى وراح لشقته يلي اشتراها عشان يعيش فيها هو وسلمى وأول ما فتح الباب افتكر يوم يلي اختار كل حاجة في البيت بس كان يتكلم في التيليفون مكالمة فيديو مع سلمى 
**فلاش باك **
فارس : ايه رأيك يا سلمى 
سلمى : يوه يا فارس انت عارف اني مش بحب اللون الأزرق اومال جايب ليه 
فارس : بصي يا حبيبتي اللون الأزرق ده حنسيبه لولادنا وانا عارف اللون يلي بتحبيه و تعشقيه كويس اللون البني ده هو يلي حيعجبك 
سلمى : اه يا فارس ده اجمل لون وانت خليت بتنا أجمل بيت 
فارس : لأنك انت اجمل بنت في حياتي بحبك يا سلمى 
سلمى : وانا كمان
**باك **
قاطع كل ده باب بيته وهو يدق قام فارس من الكنبه وفتح الباب لقى الجارة يلي ساكنة جنبه 
الجارة : اهلا عليك انت شكلك عريس جديد اومال فين مراتك يا ابني 
فارس : انت مين 
الجارة : انا جارتكم هينا ودي شقتي يا حبيبي لو عايز اي حاجة انت و مراتك قولي 
فارس : فيها خير إن شاء الله 
فارس قفل الباب ودخل تاني شقته في بيت روح روح غيرت هدومها ونزلت بمساعدة سهى على الفطار وحمزة كان قاعد معهم 
روح: صباح الخير 
محمد : صباح الخير يا بنتي اقعدي 
روح قعدت جنب حمزة ..حمزة : في ايه يا بابا 
محمد : ولا حاجة روح انت وحمزة حتط'لقوا 
حمزة : عاوز مني أط'لق روح
محمد : 
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني عشر اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة الفصل الثاني عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.