القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية انتقام في السر الفصل العاشر 10 بقلم صفاء أحمد

رواية انتقام في السر الحلقة العاشرة 10 بقلم صفاء أحمد
رواية انتقام في السر الجزء العاشر 10 بقلم صفاء أحمد
رواية انتقام في السر البارت العاشر 10 بقلم صفاء أحمد
رواية انتقام في السر الفصل العاشر 10 بقلم صفاء أحمد

رواية انتقام في السر الفصل العاشر 10 بقلم صفاء أحمد

عثمان. ..ياولاد الكل*ب
رقم غريب رن عليا 
الووو عوزا مراتك سليمه تعال عل العنوان دا ***
عثمان بقلق..الو الو وقفله الخط ف وشه 
من غير تفكير راح عل العنوان
دخل من فوق البيت هو مخزن قديم اوي كدا
دخل لقا فريده رابطينها ف كرسي ولزقها عل بوقها
عثمان من غير تفكير جري عليها يفكها 
فريده بتبحلق لورا عثمان 
عثمان ..متخافيش يحبيتي اهدي 
واحد من ورا عثمان خبطه بخشبه ف رأسه
فريده بصرااخ ..عثمااان 
عثمان واقع ف الأرض 
الشاب بضحك ..اهدي ياموزه ماتخفيش عليا ورشو ف وشها حاجه اغم عليها 
بعد ساعات 
عثمان فاق في وجع ف دماغه 
اههه انا فييين
فريده 
فريده صحيت عل صوت عثمان 
فريده بدوخه 
انت كويس ياعثمان 
عثمان بكذب وهو دماغه وجعا اوي ..أنا كويس  عثمان مربوط ورا فريده 
فريده بتضحك بصوت عالي 
عثمان باستغراب..في اي يابنت المجنونه 
فريده بضحك ..اصلا انت كنت جاي تنقذني فجاه لقيتك مربوط زي وقعدت تضحك 
عثمان بضحك..تصدقي صح وفضل يضحك هو كمان 
فريده ...طب هنعمل اي ياعثمان 
عثمان بتوهان وحب ف فريده..تصدقي انك حلوةة اوي النهارده يابت يافيرو
فريده ..يعع أنا حلوة انهارده بلبسي المطين دا 
عثمان ..انتي ف كل حلاتك قمر 
فريده بكسوف ..طب بس بقي بتكسف عثمان
عثمان..قلبه 
فريده بعيط ..هو احنا هنخرج من هنا ازاي 
عثمان ..اثقي فيه المرادي 
فريده بتعيط وبس 
عثمان  ..ممكن تبطلي عياط بقي
فريده بعياط ..انا بحبك اوي ياعثمان
عثمان بحب ..واانا كمان بحبك
وفجاه جات البواليس واحدة الموجرمين 
وفكو عثمان وعثمان فكها 
فريده..هيي هنمشي من هنا ياعثمان وحضنته بحب 
عثمان بجديه ..يلا نروح 
فريده  بستغراب ..يلا ومشيوا
فريده ف العربيه
فريده ..مالك ياعثمان 
عثمان ..انسي الكلام الهبل اللي قولنا 
فريده ..كلام ايي
عثمان ..انك بتحبيني وكلام من دا 
فريده..يعني نت 
عثمان بجديه..اه أنا مش بحبك 
فريده بجديه ..تمام ونا كمان علفكره مش بحبك 
عثمان ..وصلنا 
وصلو البيت 
العيله كلهم اطمنو عليهم ودخلوا اوضتهم يرتاحو 
عثمان..فريده 
فريده ..نعم 
عثمان..أنا هتجوز عليكي 
فريده ..بطل هزار 
عثمان ..ونا ههزر لي
فريده ...بطل تعمل كداا 
عثمان ..أنا هنتق*م وبس 
فريده خافت منو من نبرته
عند ادم 
ادم كان بيتمشا ف شوارع وفضل سرحان وكانت هتخبطو عربيه 
نزل منها واحده شكلها اجنبيه (انت حقا مجنون)
ادم..أنا مش فايق للكلام الأجنبي 
..انت مصري 
ادم.. افندم نتي بتتكلمي مصري
..أها أنا يسيدي ريتاج 
ادم..أنا ادم 
ريتاج ..نت عايش لوحدك 
ادم..أها جيت هنا عشان اعيش
ريتاج..شكلك فقد حد عزيز عليك 
ادم .. حصل
ريتاج..نبقا اصدقاء
ادم..نبقا اصدقاء
عند مريم
مريم ..اوف انا زهقت من العيشه دي أنا عايزا افركش الحكايه دي 
محمد خطيبها..ونا مش هفركشها 
مريم قلعت الدبله ..انا اسفه كل شي قسمه ونصيب 
محمد ..بقا كدا 
مريم ..أنا اسفه بس انا مش مرتاحه معاك
محمد ..تمام يامريم 
وخد دهبو ومشي
مريم..يااا اخيراا سبتة
فضلت ترن عل ادم مردش
مريم..رد بقاااا 
عند فريده وعثمان 
عثمان دخل الاوضه عل فريده وهو معا واحده 
فريده ..مين دي 
عثمان ..دي مراتي الجديده ولازم تتقبلي عل العيشه معاها 
فريده فجاءه اغم عليها 
عثمان قرب منها وووو
يتبع...
لقراءة الفصل الحادي عشر اضغط على : ( رواية انتقام في السر الفصل الحادي عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية انتقام في السر )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.