القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية روح وجحيم حمزة الفصل العاشر 10 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الحلقة العاشرة 10 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الجزء العاشر 10 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة البارت العاشر 10 بقلم الكاتبة المميزة
رواية روح وجحيم حمزة الفصل العاشر 10 بقلم الكاتبة المميزة

رواية روح وجحيم حمزة الفصل العاشر 10 بقلم الكاتبة المميزة

سهى : انت عاوزة تق'تل ابنك 
حمزة : مش مهم عندي سهى اطلعي بره الأوضة
سهى : مش حطلع حمزة روح مش حتن'زل الولد 
حمزة : انا قلت حتن'زله يعني حتن'زله يلا اطلعي بره 
سهى: مش حطلع 
حمزة قرب من سهى وزتها يقوة وجا راسها جنب الترابيزة و مكنش منتبه ليها قرب من روح ولقاها قاعدة على السرير وكانت سامعة كلامهم كله 
حمزة وهو يحط ايده على بطن روح : الولد ده لازم ين'زل فهمتي 
روح : انت عاوز تق'تل ابنك ليه ده من لح'مك ود'مك 
حمزة : ازاي يعني انا مش عاوز من وحدة عمية تكون حامل بابني 
روح : يبقى طل'قني 
حمزة مسكها من شعرها بقوة : اط'لقك ليه 
روح : سيب شعري يا حمزة 
حمزة : حتن'زليه فهمتي 
زت روح بقوة ونزل من السرير شاف سهى على الأرض وغارقة في د'مها 
حمزة : فوقي سهى .
روح قامت من السرير : سهى فوقي 
حمزة حمل سهى ونزل بيه واتفاجأ نمر من حالة مراته و راسها يلي مغطيه الد'م ركب عربيته ومحمد و روح وناهد و نمر ركبوا بالعربية التانية وصلوا المستشفى ونزل حمزة من العربية ونمر حمل سهى ودخلوا بها الأوضة يلي جنب أوضة العمليات 
نمر : ازاي حصل كده لسهى .
حمزة : كله بسببي اختى وقعت بسببي 
نمر يمسك حمزة من لياقة قميصه : مراتي حصلها كده ازاي 
روح : حمزة انت فين نمر 
محمد : حمزة سهى 
بوكس نزل على وشه نمر خلاه يوقع على الأرض روح عرفت انه حمزة و نمر يتخا'نقوا روح كانت عاوزة توقف الخنا'قة وهنا زتها حمزة بقوة على بطنها و مكنش أي حد منتبه ليها 
روح: حمزة 
حمزة شاف روح على الأرض حملها وودوها أوضة تانية الدكتورة طلعت من عند سهى 
نمر : طمنيني يا دكتورة سهى كويسة 
الدكتورة : الحمد لله بس حصلها نز'يف حا'د بالمخ أدي الى فقدانها دكرتها 
نمر : يعني هي مش حتتدكر حاجة 
الدكتورة : احنا عملنا كل يلي علينا 
في أوضة روح الدكتورة طلعت من عندها  
حمزة : مراتي كويسة 
الدكتورة : أيوة بس احنا مقدرناش ننقد الجنين 
حمزة : كويس كده لما ما'ت أحسن 
قلم نزل على وشه ...محمد : انت مكنتش عاوز تجيب ولد من روح
حمزة : أيوة وكنت مجبور على الجوازة منها 
محمد : ازاي يعني 
حمزة : انت اجبرتني على اني اتجوز وحدة عمية 
محمد : يا خسا'رة تربيتي فيك 
حمزة : جح'يم حمزة انا قلت اني حخليها تعيش في جحين يبقى حتكمل حياتها في جح'يمي 
قلم تاني نزل على وشه.   محمد : منك لله يا حمزة 
عند روح روح فتحت عينيها لخضرة ولاقت ناهد قاعدة معها وهي مكنتش شايفاها بس سمعت صوتها حمزة و محمد دخلوا عشان يطمنوا عليه 
محمد : انت كويسة يا بنتي 
روح : أيوة يا عمي بس انا خس'رت ابني سهى كويسة يا عمي 
محمد : أيوة بس هي فقدت داكرتها 
سهى كانت نايمة ونمر دخل عندها ومجرد دخلوه فاقت سهى 
سهى : انت مين 
نمر : سهى انت مش عارفة انا مين 
سهى : أيوة انت مين
نمر : انا جوزك نمر سهى انت مش فاكراني ولا فاكرة حبي الكبير ليك 
سهى : ممكن تطلع بره 
يتبع...
لقراءة الفصل الحادي عشر اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة الفصل الحادي عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية روح وجحيم حمزة )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.