رواية تفاجات بزواجي الفصل السادس 6 بقلم شهد أحمد

رواية تفاجات بزواجي الحلقة السادسة 6 بقلم شهد أحمد
رواية تفاجات بزواجي الجزء السادس 6 بقلم شهد أحمد
رواية تفاجات بزواجي البارت السادس 6 بقلم شهد أحمد
رواية تفاجات بزواجي الفصل السادس 6 بقلم شهد أحمد

رواية تفاجات بزواجي الفصل السادس 6 بقلم شهد أحمد

البارت 6 
وبعد وقت طويل من نوم نور صحيت ولسه بتقول انا فين 
سمعت ضرب نار 
نور. اعااااااا رياااااان 
اهي اهي ريااان 
ريان. جري بسرعه عند اوضه نور 
نور.  اول ما شافته قامت من علي السرير وراحت حضنته 
اهي اهي ريان ضرب نار ي ريان في اي 
ريان. اهدي ي نور وخليني انزل اشوف في اي تحت 
نور. اهي اهي لا ي ريان متسبنيش ومسكت فيه 
ريان. نور ممكن تهدي لازم انزل اشوف في اي
نور. بعصبيه وعياط وانا قولت انك مش هتنزل ومسكت فيه اكتر 
ريان. مسح على وشه بعصبيه وقال طيب واتصل على واحد من الحراس وقاله في اي 
الحارس. في ناس جات ضربت ضرب نار ومشيت ي ريان باشا
ريان. معرفتوش مين اللي ضرب نار
الحارس. لا ي ريان باشا مش لحقنا أنه نشوف حد 
ريان. تمام 
نور. ريان في اي 
ريان. مفيش حاجه وممكن تهدي بقا انتي عامله زي الاطفال لي كده 
نور. مدت بوزها 🥺وقالت أنا طفله ي ريان 
ريان. ههه بعد الحركه دي اتاكدت انك طفله 
نور. ماشي ي ريان زعلت منك ومسكت الكوم بتاع التيشيرت وبتمسح دموعها 
ريان. بس بس انتي بتعملي اي خودي منديل اهو وبلاش شغل الاطفال ده
نور. اخدت المنديل ومسحت دموعها و بصت ل ريان بكل براءه 
ريان. احم بتبصي ليا كده لي 
نور. ببراءه ريان عايزه اكل 
ريان. هههه حاضر 
نور. بتضحك على اي 
ريان. ههه بضحك علي طفلتي 
نور. انا طفلتك 
ريان. واحلا طفله يلا ي بنوتي علشان تأكلي 
نور. يلا 
ريان اخد نور ونزل لقي الخادمه حطه الاكل علي السفره 
نور. يااه انا جعانه كتير وعصافير بطني بتسوسو وقعدت تأكل 
ريان. كان بياكل ويبص عليها من تحت ل تحت وكان بيبتسم علي شكلها وهيا بتاكل زي الاطفال واول ما تبصله يغير تجاه نظره وكأنه مش بيبص عليها
نور.امم شبعت الحمد لله
ريان. الحمد لله انا طالع اغير علشان عندي شغل وكان طالع 
نور . ريان استنا 
ريان. نعم 
نور. انت هتسبني لوحدي هنا وتمشي 
ريان. عندي شغل ومتخفيش الحراس معاكي ولو في شيء هيبلغوني وانا هكلمك كل شويه 
نور. ريان طيب انا عايزه اشوف احمد اخويا عايزه اروح لي المدرسه 
ريان. بقولك عندي شغل ومش ينفع تروحي لوحدك 
نور. ريان هاخد الحراس معايا وافق بقا احمد وحشني 
ريان. نعم ي اختي مين اللي وحشك 
نور. في اي ي ريان ده اخويا 
ريان. طيب وانا 
نور. وانت اي 
ريان. مش هوحشك يعني وغمز لها 😉
نور. ريان اتلم بقا 
ريان. حاضر 
نور. هتخليني اروح 
ريان. لا 
نور. وانا ببلغك قراري مش باخد رئيك 
ريان. بعصبية نور انا قولت لا 
نور. خافت شويه و علشان يخليها تروح قربت منه وقالت بصوت كله رقه ريان 
ريان. فقد السيطره على نفسه وكان بيبص في عيونها وقالها قلب ريان 
نور. خليني اروح 
ريان. اه 
نور. هههه شكرا يرجوله وطلعت تغير هدومها علشان تروح تشوف اخوها 
ريان. بت ي مجنونه استني اووف بقا انا ازاي قولت اه اوبس ضحكت عليك ي ريان 
ريان. جهز نفسه وراح عند نور  
نور اول ما شافته قالت انا جهزت يلا 
ريان. يلا بس هتروحي معايا الشركه الاول وبعدين نروح ل اخوكي تمام 
نور. بس انا مش عايزه اروح معاك انا عايزه اشوف ميدو وحشني اوي 
ريان. نوررر اسمعي الكلام 
نور. طيب يلا 
ريان اخدها وراحوا الشركه وكل اللي في الشركه كان بيبص علي نور 
ريان. قرب نور من حضنه وكان ماشي بكل ثقه  
ودخل المكتب وطلب السكرتيره 
السكرتيره . دخلت وكانت لبسه فستان قصير وكانت بتدلع في مشيتها 
نور. اول ما لقتها كده كانت عايزه نجيبها من شعرها وقربت من ريان وقعدت علي رجله  وقالت حبيبي
ريان. قلب حبيبك 
نور. خليها تجبلي عصير 
ريان. هاتي عصير وقال ل نور عايزه حاجه تاني 
نور. بدلع لا ي حبيبي
ريان. للسكرتيره هاتي واحد عصير فريش و قهوه 
السكرتيره. كانت بتبص ل نور وقالت حاضر ي ريان وكانت ماشيه 
نور. اقفي عندك 
السكرتيره وهيا بتبص بقرف نعم 
نور. لما تنادي ريان حبيبي تقولي الباشا واياكي اشوفك تقولي ريان سامعه ولا مش سامعه 
السكرتيره. اوكي 
نور. يلا روحي هاتي اللي قالك عليه الباشا 
السكرتيره. طلعت 
وكل ده و ريان كان مبسوط اووي من تصرف نور 
نور. كانت متعصبه ومش مستوعبه أنها قاعده علي رجل ريان وقالت اي القرف ده 
ريان. قرب من ودنها وقالها اهدي 
نور. اعاا 
ريان. ههههه شوفتي عفريت 
نور. لا وانت الصادق سمعت مش شوفت 
ريان. هههه حلوه القاعده هنا صح 
نور. استوعبت  وكانت هتقوم لقت السكرتيره دخله راحت باست ريان 
ريان. اتصدم من تصرفها وهيا كمان وكانت مكسوفه 
السكرتيره. باشا العصير والقهوه 
نور. حطي عندك واتفضلي بره 
السكرتيره طلعت ونور قامت بسرعه بعيد عن ريان 
وقعدت في مكان بعيد عنه واخدت العصير وكانت قاعده مكسوفه 
ريان. كان مبسوط اووي من تصرف نور واللي عاملته واتمنا ان نور تحبه زي ما هو بيحبها 
وبعد شويه خالص شغله وهما ماشين كان فيه ناس موجوده كانت بتكلم عن نور واللي كانت بتعمله مع ريان في المكتب ومحدش يعرف انها مرات ريان 
ي ترا ريان هيعمل اي وتصرف نور اي ؟ 
يتبع...
لقراءة الفصل السابع اضغط على : ( رواية تفاجات بزواجي الفصل السابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية تفاجات بزواجي )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-