القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم أسيل باسم

رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني الحلقة السادسة 6 بقلم أسيل باسم
رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني الجزء السادس 6 بقلم أسيل باسم
رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني البارت السادس 6 بقلم أسيل باسم
رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم أسيل باسم

رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني الفصل السادس 6 بقلم أسيل باسم

كاانت تسوووق بتهور وهي على الطريق العاااام اعترض طريقهاا سياارة سليم اجبرتهااا لتوقف خرجت من سياارتهاا بغضب وسليم ايضااا
حور " ااانت بتعمل اااي ابعد عن طريقي ي ابيه
سليم بغضب " بقولك ااي ي حور لمي الدور ويلا اطلعي على العربية بتاااعي هوصلك البيت
حور " انااا مش رايحة البيت انااا هروح المستشفى اقنع صخر يتناازل عن القضية
سليم "" وانتي فااكره هيتناازل عنهاااا كده علطول
حور " انااا مستعدة اعطي ال هو عاايزه بس جااسر يطلع من السجن
سليم " انااا وانتي عاارفين صخر عاايز اااي







وعشاان كده مش هسمحلك تروحي له ااانتي مراات اخوياا
ولو طااوعتك في جناانك هبقى حاجة كده يعنى استغفر الله العظيم ****
جلست في وسط الطريقة تبكي بصمت ويديهاا على وجههاا نظر لحالتهاا بشفقة نزل لمستواهااا
سليم " تفتكري اني هخلي جااسر في السجن سااعة واحدة
رفعت رااسهااا بسرعة " بجد انت هطلعه
سليم " ااه ويلا احنا هنروح له
انااا بعتت له المحاامي وبعتلي رسالة وقال فيها انه نص الساعة وكفاالته تطلع
حور وهي تقف بسرعة " يعنى هو هيرجع معناا البيت
سليم " ااه
أسرعت تركب سياارته لحقهاا وركب هو ايضااا
سليم " احناا مش هنقول لجاسر على ال كنتي هتعملي والا انتي عاارفة







حور بخجل " اوكي
انطلق ودقائق ووصلواا للقسم تكلم سليم مع الضاابط
طظ " اتفصلي حضرتك هو هنااك دقاائق بس ويخرج
.........
حساام " عرفت انه جاااسر اندفع كفااالته
صخر بابتساامة " كويس ي بااباا
حساام " ازااي كويس ي صخر وهو السبب في ال انت وصلتله
صخر " ذي مااهو وصلني للمستشفى انااا هوصلواا كماان
للمستشفى بس هوصله لمستشفى المجااانين بعدماا اخذهاا منه قدام عنيه وهو مش هيقدر يعمل حاجة غير انه يتفرج وبس
حساام " انت ناوي تعمل ااي ي صخر بلاش جناان اخرة طريق الشر قصير ي بنى
صخر " متتدخلش ي باابااا
انااا هتصرف هعرف ارجعهاااا ليااا من تااني
حسام " هي بعمرهاا ماااكانت ليك بلاش تتهور ي بني
هز رااسه واغمض عينه نظر له حسااام بقلة حيلة و خرج
......







رفع نظره فوقع على غاابتهااا التى احمرت بعض الشي من البكااء ركضت له وبلهفة احتضنته بشووق وخووف
تشبت بهااا يضمهاا اليه بلهفة سرعان ما ابعدهاا حين قاالت
حور " بحبك ي جااسر بعشقك
جااسر " اانتي قولتي اااي
حور وهي تمسك وجههاا بين يديهاا " انااا بموووت فيك ي عمري
اغمض عينه باانتشاء فتح عينه فوقع على وجههااا الجميل الفاااتن من اثر البكااء فسحق شفتيهاا في قبلة مميتة شغف بهااا حبااا وهي وقعت اسيرة لعشقه
ابتعد وهو يتنفس انفااسهااا
جااسر " واناا بعشقك
حور بجراء " جااسر انااا عاايزة ابقى مراااتك
مش عاايزة حد يفرق بيناا عايز نبقى انااا وانت وبس
جاسر وهو يقبلهاا بحب " اناا لو عليااا عاايزك مراتي الليلة قبل بكرة بس اناا واعد نفسي اني اعملك فرح محصلش
حور وهي تحتضنه بحب " الله يخليك لياا ي حبيبي
يتبع...
لقراءة الفصل السابع اضغط على : ( رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني الفصل السابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.