القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية بطل قلبي الفصل الرابع 4 بقلم تالين

رواية بطل قلبي الحلقة الرابعة 4 بقلم تالين
رواية بطل قلبي الجزء الرابع 4 بقلم تالين
رواية بطل قلبي البارت الرابع 4 بقلم تالين
 
رواية بطل قلبي الفصل الرابع 4 بقلم تالين

رواية بطل قلبي الفصل الرابع 4 بقلم تالين

عدي اسبوع من اخر مره كانت هناء ف المستشفى ومن ساعتها وهي مش بتروح الجامعه حتي كلامها مع صاحبتها المقربه كان قليل وف يوم سمر راحت لهناء البيت
سمر: ازيك يا خالتي
مامت هناء: اهلا ياسموره اخبارك يابت
سمر: الحمد لله فين هناء
مامت هناء: بتذاكر ف اوضتها بس قوليلي هي هناء فيه حد مزعلها 
سمر:لا ليه بتقولي كده
مامت هناء:مش عارفه ليه حاسه انها مخبيه حاجه عني هي صحيح مش مبينه بس قلبي بيقولي أنها زعلانه 
سمر:ايه ياعم المفتش كرومبو انتي يعني عاوز تفهميني أنها بتخبي عنك
مامت هناء:مش عارفه بس احساسي بقي وبعدين ايه كرومبو دي يابنت اتلمي يابنت سعاد دانا اكبر من امك برضوا
سمر:بس عسل ،😘امي دي خلاص عجزت مش زيك ياموزة انتي
مامت هناء:ههههههه اه يا بكاشه انت 
ا
سمر:انا بكاشه ماشي يا خالتي بس قوليلي عامله ايه النهارده
مامت هناء:كويسه
سمر😒لا مش بسال ع صحتك عامله ايه اكل
مامت هناء:،😱ايه يا بنتي انتي دايما مفجوعه كدا والمصيبه ولا باين عليكي
سمر:،😊ايه ياخالتي انتي هتعدي عليا دانا بقول انك احن من امي
مامت هنا :يلا يابنت روح ذاكري بلا طفاسه
سمر:☹️☹️
هناء خرجت ع صوتهم ايه دا ازيك يا سمر مالك
سمر:شوفي امك بتقول عليا ايه قال انا طفسه
هناء: بصراحه اه😁
سمر:😲كدا ماشي
هناء؛يلا ولا انتي مش رايحه الجامعه مش بتقولي فيه سكشن مهم ولا ايه
سمر:ماشي بس برضو هتغدي هنا اصلي حاسه انكم طابخين حاجه ومش راضيين تقولو
هناء:بصراحه عاملين محشي
سمر:اوبا انا قلت. لا يا ماما انا مش معتبه برا غير لما اكل دا محشي ياما
ف العربيه هناء بتضحك ع صحبتها المكشره وقالبه وشها😠😠😠
سمر:محشي اه كدا برضوا تضحكي ع وتقولي محشي وتتطلوا عاملين طعميه مش كفايه امي اكلتني فول تكملوها انتوا بالطعميه
هناء مش قادره تمسك نفسها من الضحك هههههههههه هموت مش قادره عمري ما هنسي شكلك وهي ماما بتحط الطعميه قدامك ياه ههههههههه
سمر:كدا ماشي لا والي غايظني أن امك مش راضيه تقول قال ياعني
سر وآمال لو عامله لحمه كانت عملت ايه كانت مدخلتنيش البيت
فجاه ضحكوا هم الاتنين ههههههههه
هناء وهي خلاص بتبكي من كتر الضحك الله يسامحك قلبي هيوقف
كل دا وهي مش واخده بالها من الي بيبصلها وسرحان ف ضحكتها 
هناء خدي ادفعي الاجره
سمر اتفضل اتنين لو سمحت
السواق خلاص يا انسه الحساب وصل
سمر انا مدفعتش 
السواق الباشا دفع
بيبصوا لقوه احمد بص ع هناء وابتسم وهي ابتسمت كمان ونزلوا من العربيه وراحت هناء عشان تشكره
هناء شكرا
احمد علي ايه وبعدين انا مش بحب كلمه شكرا دي 
ابتسمت هناء وقالت بعد اذنك ومشيت وهو بص ف إثرها واستغرب نفسه هو ليه بيكون مبسوط ف الشويه
الي بيكلمها فيهم وطبعا راح ع شغله وهناء راحت ع محاضراتها وف اخر اليوم سمر كانت رايحه لعمها الي ساكن جنب الجامعه
سمر:انا همشي عشان عمي عزمنا تحبي اكلم ابن عمي يوصلك 
هناء: مصطفى لا مستحيل دا رغاي اوي وكمان شايف نفسه وانا مش لطيفه
سمر:بس ياهناء الوقت اتاخر 
هناء: متخافيش ربنا معايا يلا سلام
سمر،سلام ابقي كلميني
مشيت وهناء كانت مستنيه مواصلة عشان تروح بس فجاه حد رش عليها مخدر واخدها ف العربيه""""""""
مين دا 🤔
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس اضغط على : ( رواية بطل قلبي الفصل الخامس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية بطل قلبي )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.