القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية نجمة القاسي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم شهد هاني

رواية نجمة القاسي الحلقة الخامسة والعشرون 25 بقلم شهد هاني
رواية نجمة القاسي الجزء الخامس والعشرون 25 بقلم شهد هاني
رواية نجمة القاسي البارت الخامس والعشرون 25 بقلم شهد هاني
رواية نجمة القاسي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم شهد هاني

رواية نجمة القاسي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم شهد هاني

نجمه: بترفع عنيها وشافت أن هو لبس طقم وشكله جميل اوي وقالت بتلقائية انت موز اوي ياعني.
قاسي: اكسف وقال هو انا لبست ياعني عشان متزعليش وكده ياعني مع ان مبحبش الاستايل دا.
نجمه ضحكت:وقالت بالعكس شكلك صغير وبقيت شاب كده بسيط بعضلات قمر ياعني.
قاسي: ضحك وراح عندها مسك ايدها وقال انتي الي نجمه في سما ي نجمتي يلا بينا المهم صوتك ميعلاش في شارع انتي فاهمه الفستان انا هختار فستات.
نجمه بصدمه:انت عاوز مني اي يا بني اي رأيك البس نقاب.
قاسي:ياريت ولله تكوني عملتي فيا جميله عمري م هنسها.
نجمه:بس احنا كمان شهرين هنطلق يا قاسي.
قاسي:ملامحه اتغيرت وصل عند العربييه فتح باب العربيه وقال اركبي يا نجمه.
نجمه:ركبت وقالت قاسي انا ممكن أديك فرصه كمان.
♥️♥️♥️💚💚💚💚♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
عند ليث: قام وقف حط ايده علي بطنه وقال اه كلت لحد م بطني حاسس انها هتفرقع.
ملاك:ضحكت وقالت روح حاسب يلا عشان نروح نحلي بقا.
ليث:هو لسه في تحليه يخوفي مش عارف هتوديني فين بعد كده.
ملاك:كول م انت معايا انا وانت في سليم لا تقلق.
ليث:يخوفي منك يا ملاك بس يلا اعتبري اني ملكك يوم كامل.
ملاك فرحت:وقالت انت طيب اوي بجد يا ليث.
ليث:عشان انتي بنت حلال لازم الواحد يتعامل معاكي بطيبه لانك مش شبهنا.
ملاك:ضحكت وقالت روح حاسب يلا عشان نروح نشرب احسنه عصير قصب.
ليث: عصير قصب وضحك وراح حاسب راجل بذياده كمان رجع لي ملاك وقال هاااااااا رايحين على فين.
ملاك:تعالي معايا احنا هنمشي الموضوع مش محتاج عربيه.
ليث:اوكي يلا نمشي ومشي ليث مع ملاك لحد م وصله عند بتاع العصير القصب.
ملاك:ونبي ياراجل ي طيب اتنين عصير في كيس كوبايه لا.
ليث:ليه ياعني خليها كوبايه هنشرب كده ازاي.
ملاك:بث يا سيدي اول حاجه عشان الميكروبات وتاني حاجه تحس انك بتشرب عصير قصب كده.
ليث:ضحك قال ياراجل تمام يستي خليني كده ماشي وراكي لحايه م هلبس في الحيط.
ملاك:هتلبس في احلا حيط أن شاء الله وخدت العصير......ليث حاسب علي العصير.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️ ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
نجمه:انا ممكن أديك فرصه كمان يا قاسي.
قاسي:وقف العربيه وقال انتي بتقولي اي ي نجمه.
نجمه:اه هديك فرصه كمان ياقاسي بس لما اشوف اتغير بتاعك لي الأحسن.
قاسي:بفرحه انا هتغير هتغير عشانك هحاول لا دا اكيد عمري م هعمل حاجه تزعلك كل الي عملته علي قد مقدر همسحه من ذاكرتك.
نجمه:عشان كده أنا هختار بقا الفستان بتاعي.
قاسي:رفع حجبه وقال اوعي تكوني بتعملي فيا مقلب.
نجمه:لا ولله أنا عاوزه اختار الفستان بتاعي عشان خاطري.
قاسي:طب بوصي هخليكي تختاري بس يكون الفستان مقفول مش دايق.
نجمه:حاضر يا سيدي يلا بقا عشان منتأخرش .
قاسي:هنا مسك ايد نجمه قربها من قلبه وباسها وقال أنا بحبك اوي ي نجمه.
نجمه:بصت ليه اتنهدت عاوزه تقوله بحبك بس عاوزه تشوف تغيره الاول.
قاسي:وصل عند محل الملابس وقال هاااا يستي وصلنا اهو.
نجمه:فتحت باب العربيه ونزلت وقالت ياهاااااا كنت حاسه اني محبوسه من سنين.
قاسي:ضحك وقال يا سلام دا هما اسبوع بس مسك أيدها وقال يلا نخش المحل ده.
نجمه:يلا دخله علي المحل الي في قسم الفساتين .....شافت نجمه فستان جميل جدا  وقالت قاسي عجبني الفستان دا اوي.
قاسي: بجد فعلاً جميل اوي يا نجمه ونادي البنت الي واقفه في المحل وقال هاتي الفستان دي بعد اذنك.........
نجمه:فرحت جدآ اخدت الفستان من البنت ودخلت البروفه.
قاسي: استني يا نجمه اشوف المحل فيه كاميرات ولا لا .
نجمه:حبت كده اوي وقفت............قاسي فضل يبص لحد م قال خشي يا نجمه لو احتاجتي حاجه قوليلي.
نجمه:بحب ماشي يا قاسي.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
حبيبه:قاعده بشر وغيظ من الي عمله قاسي فيها وبتقول انا اترفض يتعمل فيا كده.
حمدي:متزعليش يا بيبا شكله مش بيفهم متزعليش نفسك المهم هتعملي اي.
حبيبه: مش عارفه انا عاوزه ابوظ ليه الفرح عاوزه اعمل اي حاجه تخلي الفرح مش يكمل.
حمدي:انتي تعرفي شكل المحروسه الي هو هيتجوزها.
حبيبه:لا انا هموت اشوفها مين دي الي عجباه اوي هيموت نفسه عليها.
حمدي:بيقرب منها بيقول مش بيفهم صدقيني عشان مقدرش كتله جمال زيك.
حبيبه:بتبعد تقول ابعد يا حمدي عشان حوالينا ناس في المطعم.
حمدي:,بعد مسك أيدها وقال احنا لازم نفكر ونتكتك عشان نعرف نبوظ الجوازه.
حبييه:لما يجي يوم فرحه باين فاضل يومين صح.
حمدي:اه يومين بصي احنا لازم ندخل شك عليه أو شك عليها.
حبيبه:فكرت وقالت ازاي الفكره دي مجتش في بالي هنشوف من هنا لي بكره يا حمدي .
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️.
اما عند ليث:ركب العربيه هو ملاك وصله الشركه وكل واحد دخل المكتب بتاعه.
ملاك:دخلت المكتب بتاعها عماله ترجع بفلاش باك بي الي حصل انهارده وجودها مع ليث أنه وافق يعيش معاها اللحظات.
ليث:قاعد في المكتب سرحان في ملاك الي خلاص هي فعلاً خطفت قلبه...........مسك الفون بتاعه ورن علي قاسي.
قاسي:كان واقف مستني ملاك تتطلع ب الفستان تلفون جاله من ليث ورد قال فينك يا ليث.
ليث:انا اهو يا صاحبي بتعمل اي كده .
قاسي:نزلت انا ونجمه عشان نجيب الفستان والبدله بتوع الفرح. 
ليث:طب انا عندي طلب منك انا عاوز اتجوز خلي نجمه تختار فستان خليه عندك.
قاسي:كشر عينه وقال اهااااااا هي صناره غمزت ولا اي.
ليث:بكل رخامه اسمع الي بقوله ليك.
قاسي'لسه هيرد سمع صوت نجمه من وراه........هي بتقول قاسي اي رأيك حلو
يتبع...
لقراءة الفصل السادس والعشرون اضغط على : ( رواية نجمة القاسي الفصل السادس والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية نجمة القاسي )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.