رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم أسيل باسم

رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني الحلقة الحادية والعشرون 21 بقلم أسيل باسم
رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني الجزء الحادي والعشرون 21 بقلم أسيل باسم
رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني البارت الحادي والعشرون 21 بقلم أسيل باسم
رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم أسيل باسم

رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم أسيل باسم

كاانت الاياام بتجري في قصر الصياد
وفي يوم غاادة كاانت باوضتهاا ناائمة بس فجااءة حست بحد بالغرفة ال معهاا
فتحت النور بس ملقتش حد جت تناام بس جسمهاا اتخشب فجااءة لماا سمعت اسمهاا لفت رااسهاا ببطء وخووف
شااافته هو بذااات نفسه سبب وجعهاا وتعاستهااا
بس ااذااي وااقف قداامهاا وهو كاان في غيبوبة
صخر كاانه قرااءة ال بتفكر فيه " انااا فقت من الغيبوبة بقااالي ااسبوعين بس مش عااايزك تخاافي مني اناا بس جااي اتكلم معاااك و ااروح
غادة وهي بترجف " اناا مش خاايفة منك واتفضل اطلع مفيش كلام ماابيناا
صخر وهو بيلاحظ ارتجافهاا فمحبش يخوفهاا منه ااكتر من كده " اناااا ندماااان وطالب منك المساعدة
انااااا بجد محتاااج المساااعدة منك ساعديني انقذ نفسي ارجوكي
غادة بجمود " مش انااا الشخص المطلوب







تنهد صخر بتعب وقااام طلع من اوضتهاا بهدوء اماا هي قامت انفجرت من العياط و جسمهاا كله كان بيرجف من الخووف بس فجااءة اتذكرت انه مينفعش حد من ناس البيت يشوف صخر والا هيق**تلواا قاامت عشان تلحقه
....
تحت
كااانت حور طالعة من المطبخ ورااايحة اوضتهااا بس فجااءة صدمت بصخر فوقع منهااا برطماان الايسكريم والمخلل فعمل صوووت
حور بغيظ " مش تحاااسب ي.....
شاافته وهو شاافهاا وكاان متوتر جدا يقولهاا اااي او يعمل اي لو هي صرخت فجاءة
هي كماان فجااءة مسكت راااسهااا باالم وبقت تتااوه من الالم جااء قاام مسكهاا من اديهاا بخووف وقلق
حور اانتي كويسة حور
عند جااسر كاان قااعد على السرير وهو بيهز رجله بغيظ من تصرفااتهاا
قبل ماااتنزل حور لتحت
حور ' جاسر انااا عايزة ايسكريم ومخلل وكماان وفراولة ومانجاا خضراء
جاسر " حاضر ي حبيبتي اول ماا الشمسة تطلع هبقى اجبهالك
حور " بس اناا عايزهاا دلوقتي ي حبيبي
جاسر بغيظ " دلوقتي ال هي سااعة ٣ الصبح ي عمري
حور " مراتك حامل ي جاسر ونفسها في ايسكريم ومخلل وفراولة ومانجاا خضرااء
ومش عايز تجبلي ال اناا عايزاه اومال لازمت الفلوس دي كلهاا اااي
جاسر " ادااي أخرت ال يتجوز استلقي وعدك بقى ي صيااد
قاامت حور ببكاااء " اناا مش عايزة منك حاجة ي جااسر هنزل اجبهاا بنفسي
جاسر بتاافف " حور حبيبتي استني اناا مكنش قصدي
حور " روح كمل نومتك ي جاسر وميهمكش مراتك وابنك عاايزين ااي انت اصلا مبقتش تحبني
وبذاك كاانت قد اختفت من اماامه وهااهو الان ينتظرهاا لكي يصالحهااا فهي الان حامل ويجب ان يستحملهاا بكل حالتهاا لكن ماهذا الصوت الذي بالاسفل ايعقل انهاا قد تااذت عند هذه الفكرة قاام ونزل للاسفل ورااءه اخر شي تمنى رويته
فقدت حور وعيهااا وصخر يحاول افااقتهاا بطريقة يخيل للنااظر من بعيداا انه يخنقهااا
ركض جااسر نحوهاا وانتشل صخر من فوقهاا وهو يلصقه الحاائط تفااجااءة به جاسر حينماا رااء وجهه
جاسر بصدمة " هو ده ااانت ثم لف ذرااعيه حول عنقه يخنقه وهو يردف بجنون " اانت عملتلهاااا اااي ي ****
ضخر باختنااق " معملتلهااش حااجة هي هي..







جاسر بجنون وصرااخ ايقظ كل الموجودين " انت جاااي بيتناا بنصااص الليالي لو مش عايز تاذي حد فيناا هتكون بتتفسح يعنى قولي ي **** عملتلهااا اااي والا قسما بالخلقني هق** تلك مطرح مانت قاااعد انطق عملتلهاا ااي
اااتى كل الموجودين على صووت صراخه فيماا فيهم زيااد الذي تلبسه الجن حينمااا راااه
هرعت داليداا نااحية حور تحتضنهاا وتحاول ايقظهاا
ابعد زياااد جاااسر واخرج سلاحه ووضعه في منتصف جبهته
توقف حينمااا سمع صوت غاادة
لم بتزحز من مكاانه اتت ووقفت بجاانبه
غادة " ابيه متعملش كده اارجوك عشان خاطري
زياد بغضب " متتدخليش ي غاادة ااحسنلك
ابعدته عن صخر " ازااي مدخلش وهو جوزي
نظر لها كل من صخر و زيااد بصدمة
زيااد بغضب " ااانتي بتقولي هااا انتي اتجننتي ولا ااي
غادة بخووف " دي الحقيقة ي زياااد
زيااد " لا مش حقيقة ولا اانتي نسيتي عمل فيكي اااي
جاسر بغضب " الانساان ده ميستهلش شفقتك ليه ي غاادة
غاادة " الانساان فيناا مش معصوم عن الخطااء صخر مريض ومحتااج يتعالج وهيبقى احسن انساان صدقني بس هو محتاااج ال هيساعدوا
هز زيااد راسه بعدم اقتناااع وفي هذه الاثنااء افااقت حور
اسرع جاسر يجذبها لاحضانه وهو يقبل جبينهاا بعمق وهو يتفحصهااا " حبيبتي اانتي كويسة حورية
حور بضعف " ااه راااسي ي جااسر







جاسر بقلق " عملك حااجة ابن ال***
حور وهي تنظر حولهاا باستغراااب " هو احناا رجعنااا امتى ي جااسر
نظر لهاا جاسر باستغراب نظر لزيااد يلتمس منه العوون
زيااد بتساائل " انتي ااي اخر حااجة كنتي فاكرهاا اي
حور " ومين حضرتك
ده انا اول مرة اشوف حضرتك يعنى
جاسر بقلق " انتي اخر حاجة كنتي فاكرهاا هي ااي
حور " انناااا كناا في شهر العسل في النمسا وبعدين
تفااجااات ببطنهاا فنظرت لجاسر بخوووف " هو ااي ال بيحصل هناا ي جااسر انااا ازااي حاامل وجوازناا لساا مكملش الشهر قولي ارجوك ازااي بس
يتبع...
لقراءة الفصل الثانيي والعشرون اضغط على : ( رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني الفصل الثاني والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية عشق وجنون الصياد الجزء الثاني )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-