رواية تفاجات بزواجي الفصل العاشر 10 بقلم شهد أحمد

رواية تفاجات بزواجي الحلقة العاشرة 10 بقلم شهد أحمد
رواية تفاجات بزواجي الجزء العاشر 10 بقلم شهد أحمد
رواية تفاجات بزواجي البارت العاشر 10 بقلم شهد أحمد
رواية تفاجات بزواجي الفصل العاشر 10 بقلم شهد أحمد

رواية تفاجات بزواجي الفصل العاشر 10 بقلم شهد أحمد

بعد اعتراف نور بحبها ل ريان 
ريان. جاله اتصال 
ريان. الو مين 
واحد من رجاله. اسلام. احمد اخو مراتك معانا ولو عايز تستلموا تاجي علي المكان اللي هنبعتوا ليك في رساله وتجيب معاك 10 مليون وباقي الطلبات هنقولك عليها لما تاجي ومعك الفلوس
ريان. انت بتقول اي ي ابن الكلب 
الشخص قفل 
ريان. الو الو والله ما هسيبك وهدفعك الثمن غالي 
نور. في اي ي ريان ومتعصب لي ومين ده وقالك اي 
ريان. مش رد واتصل علي الحراس اللي بتحرص ام نور ، احمد. 
ريان. الو 
شخص من الحراس. الو ريان باشا احمد اتخطف مننا 
ريان. ازاي ده يحصل ي شويه تيران والله لو حصل حاجه لهدفعكم الثمن واحد واحد شويه اغبياء وقفل الاتصال 
نور. بصوت عالي ريان حصل اي 
ريان. بتوتر وخوف علي نور من الصدمه اللي حصل هو 
نور. ما تقولي في اي
ريان. أنه احمد 
نور. احمد اخويا ماله قولي 
ريان. اتخطف 
نور. الكلمه وقعت عليها زي الصدمه وكان هيغمي عليها بس ريان مسكها 
نور. بكت وقالت ازاي ده يحصل ي ريان فهمني انت قولت أنه مش هيحصل حاجه ل ماما و احمد ي ريان اهي اهي 
ريان. مسكها وقعدها ومسح دموعها وقال هرجعه ي نور متقلقيش 
نور. هما مين دول ي ريان وعايزين اي
ريان. تقريبا الشخص اللي اسمه اسلام ده هو وراه خطف احمد لاني مسكت واحد من رجالته وكنت رايح علشان امسكه هما دلوقتي طالبين 10 مليون ومش عارف عايزين اي تاني 
نور. بصدمه عايزين كام 10 مليون ي لهوي 😱 وانا هجيب منين كل الفلوس دي ي ريان 
ريان. قصدك نجيب متقلقيش انا هتصرف 
نور. بدموع ريان انا عايزه احمد ي ريان 
ريان. والله هرجعه وهيكون في وسطينا دلوقتي خليكي هنا ومش تتحركي مهما حصل ومعاكي الحراس وكمان هجيب مامتك تقعد معاكي علشان ابقا مطمن عليكم مع بعض ومامتك تلاقيها منهاره علي اخوكي 
نور.  بخوف طيب بس انا قلقانه عليك انت كمان ي ريان 
ريان. حببتي لا تخافي عليا وباسها وقالها انه لازم يمشي علشان يرجع احمد وكان ماشي 
نور. جريت وراه وحضنته وبدموع قالت توعدني انك هترجعلي حبيبي ومعك أحمد 
ريان. لاجل عيونك الحلوين ي قلبي اوعدك اني هرجع انا وأحمد لا تقلقي علي حبيبك 
نور. امم حبيبي بطل اصلا وابتسمت علشان تخلي ريان مش يقلق ويكون واثق في نفسه 
ريان. يااه اهو دي الابتسامه  ولا بلاش  يلا حبيبتي همشي بقا باي 
نور. خلي بالك من نفسك ومن احمد 
ريان. حاضر ومشي 
نور. ترجعلي بالف سلامه ي رب 
ريان. اخد الحراس وكلم صاحبه رئيس المباحث وقاله أنه اخو مراته اتخطف واخد معاه رجال من الشرطه كانوا ملحقينه من بعيد واخيرا وصلوا علي العنوان اللي اتبعت في رساله ل ريان ريان وصل وقال محدش يعمل صوت 
وفضل يدخل داخل المكان ومعه الحراس وبدون صوت اتفرقوا وكل واحد كان بيدور على احمد وريان كان بيدور ومعاه حارسين واللي يقابله من رجاله اسلام كان بيضربه ومش بيطلع صوت لحد ما وصل للاوضه اللي فيها احمد 
ريان. دخل لقي احمد كان عمال يعيط 
ريان. احمد انا اجيت لا تخاف وفجاه دخل شخص وقال له والله برافو عليك ي ريان باشا
ريان. انت مين وعايز اي مننا بالضبط ولي بتعمل كل ده 
اسلام.  انا اسلام اللي انت مدمره في السوق انت وابو مراتك وعلشان كده ابوا مراتك اتقتل  ودلوقتي هيبقا انت وأخو مراتك وبكدا هقدر اقف على رجلي واكتسح السوق 
ريان. هههه كل ده علشان شويه صفقات انت انسان مريض 
وانا مش دمرت حد انا بتعب وبلاقي نتيجه تعبي 
اسلام.اتعصب و كان مصوب المسدس علي احمد 
ريان . بكل غضب  وقف قدام احمد وقال ل اسلام ده بعينك وهطلع من هنا وهاخده معايا كمان وقرب من اسلام وفضل يضرب فيه واتجمع عليه رجاله اسلام وكانوا هيضربوا ريان بس ريان كان بيضربهم وكان في واحد منهم كان هيضرب ريان من وراه من غير ما يحس بس احمد مسك عصايا وضرب الراجل بيها وفجاه دخل ناس كتير ودول كانوا الشرطه واخدوا كل الموجودين في المكان واخدوا اسلام 
اسلام. والله ما هسيبك ي ريان وهدفعك الثمن غالي
ريان. اخد احمد وطلع من المكان وقاله انت كويس حد فيهم عمالك حاجه في حاجه بتوجعك 
احمد. لا بس عايز ارجع ل امي و نور 
ريان. حاضر 
في الوقت ده كانت ام نور وصلت القصر وكانت منهاره علي احمد ونور اول ما شافتها بالحاله دي جريت عليها واخدتها في حضنها وقالت متقلقيش احمد هيرجع هو وريان 
ام نور. بدموع قالت  ي رب  وقالت ل نور سامحيني ي بنتي عملت كل ده بس علشان مصلحتك 
نور. مش وقت كلام في الموضوع ده المهم احمد يرجع 
إم نور. اه 
نور. كانت قاعده متوتره علي احمد وكانت خايفه علي ريان لحد ما سمعت صوت العربية ودخل احمد وريان 
نور. فرحت وطلعت تجري علي احمد وحضنته وقالت انت كويس فيك حاجه 
احمد. لا انا كويس وراح عند أمه وحضنها 
نور. لحظت ريان اللي واقف وأيده كانت بتجيب دم قلقت وجريت عليه وقالت ريان مالك ومالها أيده واي الدم ده 
ريان. لا مفيش حاجه انا كويس وكان بيخبي جرحه 
نور. بدموع اوعا كده بقا بتخبي عني وجعك ي ريان وشافت الجرح ونادت علي الخادمه وقالت اطلبي الدكتور بسرعه 
الخادمه حاضر ي مدام 
نور. ماما خودي احمد وخليه يرتاح في الاوضه دي 
ام نور. حاضر 
نور. بصت ل ريان وقالت اما انت تعال معايا واخدته وطلعت علي الاوضه. 
ي ترا نور هتعمل اي واللي هيحصل بعد كده ؟
يتبع...
لقراءة الفصل الحادي عشر اضغط على : ( رواية تفاجات بزواجي الفصل الحادي عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية تفاجات بزواجي )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-