القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية للقدر رأي اخر الفصل التاسع 9 بقلم نسمة محمود

رواية للقدر رأي اخر الحلقة التاسعة 9 بقلم نسمة محمود
رواية للقدر رأي اخر الجزء التاسع 9 بقلم نسمة محمود
رواية للقدر رأي اخر البارت التاسع 9 بقلم نسمة محمود
رواية للقدر رأي اخر الفصل التاسع 9 بقلم نسمة محمود

رواية للقدر رأي اخر الفصل التاسع 9 بقلم نسمة محمود

ملك_صباح الخير 
الكل صباح النور
ملك_وروني كده رغيف العيش ده بيقول ايه 
قعدوا فطروا وبسم الله مشاء الله ملك مسمتش علي حد
ملك _الحمدلله
مليكه _مش اكلتك ياملوكه
ملك_ده علشان نظام الدايت
الكل ضحك وملك قامت وكانت بتمشي وبتحس الكوره الارضيه بتلف بيها بس مكنتش عايزه تخوفهم عليها خصوصاً من الليله الي شفتها امبارح
(مليكه وادم صمموا ان مريم وقادر يقعدوا معاهم لحد م ملك م تخف)
مروان_انا هنزل اقابل صاحبي عايزين حاجه
ادم_هات حاجه حلوه لملك وملاك وياسيمن ومليكه ومريم 
مروان _حاضر حاجه تاني
ادم قام وقرب منه واتكلم في ودانه 
_هاتلي معاك لوليتا علشان نفسي فيها اوي وامك بتحفل عليا وهاتلي كرتونه ويندوز لو تقدر تقولي علشان نفسي  فيه اوي
مروان _والمقابل
ادم_مدي.حقير هخليك تاخد لفه بالمرسيدس 
مروان_اشطا يحج 
قادر_بتتوشوشوا في اي
ادم_مفيش حاجه تعالا نلعب طاوله في الجنينه الواد مصعب اتأخر اوي. مليكه اتصلي عليه 
مليكه_حاضر يا قره عيني 
مريم _بطلي نحنحه بقي 
مليكه_خلوا الي يغير مننا يجي ويعمل زايناا 
مروان كان سايق العربيه ورايح علشان يقابل. غرام وكل تفكيره في ملك 
مروان _لاء حبي لملك حب مزيف انا مش بحبهاا ده كان زمان اما دلوقتى لاء 
دار حوار بين قلبه وعقله
قلبه_لو مش بتحبها ليه خوفت عليها لما تعبت
عقله_عادي علشان بنت عمه وكان هيخاف كده علي شهد وياسيمن وملاك برضوا
قلبه_تفتكر هتقدر تشوفها مع حد تاني غيرك
عقله_وايه الي يدايق يعني 
قلبه_الغيره مثلا الي هتحس. بيها
عقله_لاء مفيش حب علشان يبقي فيه غيره اصلا 
وقف العربية ونزل الكافية الي قاعده فيه غرام
أما بقي عند ياسيمن
مصعب_وبس يا استاذ اسر ويا استاذ سديم ينفعع الي عمله ادم اجبله لوليتا ومفضحهوش يجي هو يفضحني لما اجيب اندومي 
شهد وياسيمن كانوا متابعين الحوار ب اهتمام 
ياسيمن _يقلب امك يا مصعوبتي كل ده حصلك
مصعب _اه والله ياخالتي
سديم_بره انت واسر ومش عايز اشوف وشكوا تاني ولو تقدر تاخد شهد خدها
مصعب_وه
اسر_وانا مالي طب
شهد_وتقدر.علي فراقي يا سدمدومتي
ياسيمن _روحوا روحوا عند خالتكم يومين فكوا جو
مصعب_يله يا اولاد ملناش اكل عيش وسط الناس ديه
سديم كان فرحان علشان هيقعد لوحده هو وياسيمن أخيراً
بعد مرور نص ساعه دخلت شهد
شهد_يا اهل الدار عندكوا لحمه ولا خضار
ياسيمن _شهد وجريت عليها
ملاك_اسوري وجريت عليه
مصعب_حب ورا التاني وانت ياقلبي وحداني 
الكل ضحك
وفجأة ملك قامت وفضلت تستفرغ 
ملك خرجت وقالت_معلش بجماعة هطلع انام
مريم بخوف_انتي كويسه
ملك بحب_اه ياماما كويسه اوي
ملك في نفسها مش كويسه أقسم بالله في صداع اكبر من صوت ياسمين المسرسع 
ياشيخة اتقي الله حتي وانتي عيانه 😂😂😂
غرام_خلاص يا مروان اتفقنا هتيجي بعد امتحانات الكليه تخطبني
مروان _ماشي يا رورو همشي علشان أتأخرت 
مروان مشي وكان الوقت متأخر وروح علي الساعه ١٢ بليل
اوضته جنب اوضه ملك علي طول 
مروان سمع صوت جاي من اوضه ملك 
خبط ومسمعش اذن انه يدخل فقلق دخل لقي ملك ماسكه دمغها وعماله تعيط بصوت مكتوم 
مروان بخوف_ملك يا ملك 
ملك_مش قادره يا مروان دماغي وجعاني اوي اوي وتعيط
مروان من غير قصد حضنها وهي فضلت تعيط جامد
مروان_تعالي سند ملك وهي لسه بتعيط وراح بيها علي المستشفى وشالها ودخل بيها الطوارئ
الدكتوره الي متابعه حاله ملك 
الدكتوره بقلق_في اي 
مروان _مش عارف عماله تعيط.جامد و 
ملك هنا اغمي عليها وبطلت عياط
الدكتوره _دخلوها اوضه الكشف بسرعه
مروان _هي هتبقي كويسه
الدكتوره _موعدكش
الدكتوره دخلت ومروان كان واقف بره حاسس احساس غريب اوي وقلبه وجعه عليها
الدكتوره خرجت وقالت لازم نعمل عمليه 
مروان_عمليه طب وليها اضرار هي مش عمليه سهله صح
الدكتوره_نسبه النجاح ٥٠ ٪ وكمان اضرارها هي فقدان النطق أو فقدان البصر او ممكن السمع لان. المرض في منطقة حساسه جدا جدا وأفضل وللاسف لازم نحجزها في المستشفى هنا يجي بتاع شهر وتعمل العمليه
مروان اتصدم من الي سمعه وحزن اوي علي حاله ملك وكان قلبه كل مدي وجعه بيزيد 
مروان اتصل علي مليكه
مليكه قامت بفزع علي صوت التلون ولقته مروان ردت بقلق وخوف
مليكه_الوا يا مروان انت فين
مروان_انا في المستشفى مع ملك
مليكه_مستشفي مستشفي ايه وليهه انت كويس طب 
مروان_انا كويس بس ملك الي مش كويسه خالص
يتبع...
لقراءة الفصل العاشر اضغط على : ( رواية للقدر رأي اخر الفصل العاشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية للقدر رأي اخر )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.