القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية للقدر رأي اخر الفصل السابع 7 بقلم نسمة محمود

رواية للقدر رأي اخر الحلقة السابعة 7 بقلم نسمة محمود
رواية للقدر رأي اخر الجزء السابع 7 بقلم نسمة محمود
رواية للقدر رأي اخر البارت السابع 7 بقلم نسمة محمود
رواية للقدر رأي اخر الفصل السابع 7 بقلم نسمة محمود

رواية للقدر رأي اخر الفصل السابع 7 بقلم نسمة محمود

مروان_ياسمين ا.......... 
ملك _م مروان 
فضلوا واقفين متناحين لبعض كتير اوي عيونهم بتقول كلام كتير 
مريم_مين يا ملك 
مليكه_هتلقيه مروان 
الكل بفرح وصدمه ايه وجريوا علي الباب يكبد امه مش حضنوه ده كل واحد نط عليه 😂❤️
مروان بضحك_يجدعان مش عارف اتنفس
مريم_ايه ياض الحلوه ديه اللهم بارك شعر احمر وعيون خضراء وبشره بيضا 
قادر_يارب تروح سليم 
مروان_مريومه تقول الي هي عايزاه
ياسيمن_بقيت شحط كبير مشاء الله
مروان_مبلاش انتي ياسوابق
ياسيمن_مش قصاد العيال 
شهد_إزايك يا مروان
مروان_الحمدلله
اسر_اكيد بقي هنبقي صحاب
مروان_اكيد يخويا
سديم_وسعواااا مروان بتاعي انهارده
ادم_يجدعاان الواد واخد من حلوتي طبيعي يطلع قمر زاي
مليكه_يسلام ده واخد لون شعرك بس اما لون بشرتي وعيوني انا
ياسيمن بنت مليكه_وانا بقيت بنت البطه السودا صح 
ياسيمن الكبيره_تعالي نعيط سوي يحب 
ملاك _مخلاص مش بيب بيب يلا نظيط خلوا الواد ياخد.نفسه
دخلوا وقعدوا وملك كانت فرحانه اوي
الباب رن ودخلت حور وصقر 
صقر_ابو المرواين
مروان_صقر وراح حضنه
حور_كبرت وبقيت شحطن
مروان_كبرتوا وبقيتوا بابا وماما وعندكوا صهيب و سليم
حور_تؤام الندامه 
صقر_حبايب قلب وفشت بابا اركن انت 
حور_مليكه شامه ريحه بشاميل
مريم_عمايل ايديا وحيات عنيا 
اليوم عدي علي الكل بحب وسعاده
جه بليل وملاك وأسر كانوا بيتكلموا تلفون
ملاك_البت ملك كانت مش مظبوطه كده ياض يا أسر عيونها 
مرفعتهاش من علي الولا مرميرو
أسر_شهد قالتلي ان ملك بتحب مروان
ملاك_بنت الفتانه
اسر_فكك بتعملي ايه
ملاك _بكلمك وباكل اندومي وبسمع اغاني رومنتك 
اسر_ياسيدي ياسيدي بتسمعي ايع
ملاك_بسمع اغنيه عصام صاصا كله سابني بقيت لوحدي دنيا بيني وبينها تحدي 😂❤️❤️
اسر_هو ده الرومنتك ياملاك 
ملاك_مهو بيقول في الاغنيه بت انتي حب حياتي انتي الي جاي والي فات مهما اتكلم عن مراتي مش هتوصف العبرات
اسر_غوري نامي عبو شكلك علي المسا 
جه الصبح وملك صحيت بنشاط علشان هيروحوا عند مليكه اليوم ده 
ملك فضلت تجهز نفسها ولبست فستان ازرق حطت ميكب ازرق  وسمبل عملت شعرها بطريقه كيوت 🥺❤️❤️
وراحوا في طرقهم لبيت ادم
مليكه_نعم يادلعدي عايز تخطب
مروان_اه هخطب 
ادم_ومين ديه
مروان_غرام بنت الرجل الاعمال محمد الرفاعي 
ادم_ده اكبر رجل اعمال 
مليكه _انشاء الله لما تكبر 
ياسيمن _في ايه الي بيحصل 
مليكه_اخوكي عايز يخطب
ملاك _وملك
ياسمين _الله يخربيتك
مروان ب استغراب _مالها ملك
ملاك_ها لاء انا نسيت التلفون فوق هطلع اجيبه 
بعد شويه وصلت مريم وقادر 
قادر_واقفين كده ليه 
ادم_مروان عايز يخطب
ملك قلبها دق وبصتله بحب وافتكرت انه عايزها 
مليكه_غرام بنت محمد الرفاعي هنا الخبر وقع زاي الصدمه علي ملك و
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن اضغط على : ( رواية للقدر رأي اخر الفصل الثامن )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية للقدر رأي اخر )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.