القائمة الرئيسية

الصفحات

رواية صقور الداخلية الفصل السابع 7 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية صقور الداخلية الحلقة السابعة 7 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية صقور الداخلية الجزء السابع 7 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية صقور الداخلية البارت السابع 7 بقلم الكاتبة المجهولة
رواية صقور الداخلية الفصل السابع 7 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية صقور الداخلية الفصل السابع 7 بقلم الكاتبة المجهولة


بارت ٧(✨صقور داخليه✨🦅)✨ بقلمي الكاتبه ياسمين رمضان ✨
ادم: بيفتكر الي حصل قبل ما يجي مستشفي ❤️
فلاش باك ✨
ادم: فضل ماشي خلف الوزير ب العربيات حراسه الي معاهم و٣ عربيات الي كانت فيها ناس عايزه تغت*ال وزير فجاه بدأت تضر*ب نا*ر علي العربيات وكذا عربيه من حراس الوزير بدأت تتقلب من كميه ضر*ب رصا*ص.
ادم : معاه مسد*س ف بيحاول وهو بيسوق يض*رب علي كوتش عربيه من ٣ الي وراهم فا حاول يقوم ويبص من شباك عشان يضر*ب طلق*ه في كوتش عربيه وفعلا عمل كده بسرعه وعربيه منهم كوتش بتاعها فرق*ع ادم حاول بسرعه تاني يضر*ب طل*قه كمان في كوتش تاني وفعلا ضر*ب بسرعه و العربيه بدأت تمشي يمين وشمال لحد ما اتقلبت
ادم :سرع شويه و بقا بجانب عربيه الوزير
ادم: قال للسواق افتح باب عشان هحاول انط واركب بسرعه
سواق: سمع فتح باب وادم بيخاول ينط بس مش عارف يتمكن من عربيه بتاعتو بس وحده وحده وراح ادم نط جوا عربيه الوزير وفعلا دخل جوا عربيه ثم عربيه ادم فضلت ماشيه لحد ما اتقلبت 💔
ادم :قدر يركب بدل سواق وساق بسرعه رهيبه عشان يحاول يبعد عنهم وبعد كده ف عربيه سرعت هي كمان من العايزين يخت*الو الوزير وفضلت تضر*ب نا*ر علي عربيه الوزير
ادم :قال للوزير انزل تحت يا فندم وادم كان مسد*س بتاعو مفيهوش غير طلقه ٣ طلقات فضل يضر*ب وحده علي ازاز بس هما وطو رأسهم بعدين حاول يضر*ب طلق*ه تانيه جات في دراع الي بيضر*ب جنب سواق الي راكب عربيه تانيه بعدين اخر طل*قه ادم مضر*بش عشان تكون معاه احتياطي واحد منهم ضر*ب طل*قه لسواق الي جنب ادم سواق ما*ت 💔💔
ادم اتعصب اوي 😡
فضل يخبط ب العربيه فيهم عشان يايتقلبو بس هما كانو بيحذرو بعدين أسلح*تهم خلصت ف سرعو قدام ادم وعربيتين وقفو ونزلو من عربيه
ادم: نزل هو كمان وبداو يتع*اركو وادم فضل يضرب فيهم كلهم لحد ما كلهم وقعين مي*تين علي أرض وبعدين لسه هيركب شاف عربيات الي فيها حراس جايه
فا وقفو وي نزلو
قالو سياده المقدم قدرنا نخلص من عربيه الي كانت معانا وقتلنا*هم كلهم
ادم :عاش يا رجاله 😌
بعدين ادم فتح باب عربيه وشاف وزير مغمي عليه اتخض وفضل يفوق في بس مش رادي يقوم ركب بسرعه عربيه وحراس ركبوو عربيات وراحو علي اقرب مستشفي بسرعه
وصلو علي مستشفي ثم دخلو و دكاتره خدو يكشفو عليه
ادم :بسرعه الحقووووووو
دكاتره بخوف من ادم:حاضر يافندم
دخلو اوضه يعالجو لقو أن ضغط عالي جدا عليه عشان كده أغمي عليه. حطو ليه محاليل و بعد ساعه هيفوق
دكتور خرج شاف ادم واقف
راح ادم قال ها يا دكتور مالو
دكتور قالو اتطمن سياده وزير كويس ضغط بس كان عالي عليه علقنالو محاليل وهيفوق بعد ساعه او ساعتين أن شاء الله ❤️
ادم : شكرا يادكتور ❤️
ادم: اطمن أن الوزير كويس ❤️
باك✨💖
ادم :واقف بحزن إن كان هيحصل اي لو الوزير جرالو حاجه 💔
عند مراد✨
وصل فيلا بتعاعتهم وكانت والدته كانت قعده مستنياه يجي هو & ادم
سعاد : شافتو فرحت اوي وقالت مراد حبيبي 🥹
حمد الله على سلامتك يابني فين ادم 🥺
رد مراد: قالها مش عارف يا امي بس ثواني هرن عليه
مراد اتصل ب ادم ترن ترن 😂😂
ادم : لاقا حد بيتصل بي لاقا مراد
ادم : الو يا مراد
مراد: اي يبني فينك
ادم: انا في مشوار و جي متقلقش. قول لامي متقلقش عشان عارف هتعيط دلوقتي 🤷
مراد : ضحك دنتا فظيع يا اخي 😂😂
سعاد' ادم انت فين يابني قلقتني عليك 🥺
ادم : متخافيش يا امي انا ساعتين وجي ❤️
سعاد: طيب ربنا معاك يابني 🥺❤️
ادم: يارب يا امي وقفل❤️
ادم دخل اوضه ارتاح شويه علي كنبه لحد ما وزير يفوق
نيجي عند مراد✨
مراد: انا هطلع انام يا امي مش قادر عايز أنام 🥱
سعاد : اطلع يابني أرتاح
ديما رافعين راسي انت واخوك ♥️
مراد : ابتسم وباس ايديها طلع ياخد شاور ثم نام❤️
نيجي بقا عند حور وي ورد 😂😂💃
اتنين نزلو من عربيه وقفو قدام جيم كبير ❤️✨
ثم دخلو سوي بعدين طلعو في اسانيسر ودخلوا في صاله رياضه كبيره كان في صوره كبيره علي حيطه طولها زي باب
حور حطت بصمه صوباعها علي زرار ال ف باب اتفتح ودخلوا.
بيلاقو واحد قاعد علي كرسي ومديهم ضهرو فجاه بيقولهم نورتو يا ✨✨صقور الداخليه 😌❤️✨
فا بيلف ليهم راجل بيطلع للواء شريف منير 😂👏👏
واخيره عرفتو لي حور & ورد كانو مخبين أنهم بيعرفو يهاجمو أو بيتوترو قدام مراد &ادم ✨😂
حور & ورد: بنورك يا حج ♥️♥️😂
هو مش ابوهم لاكن بيحبو يقولو يحج ❤️
اللواء: تعرفوو اني كنت هطلع عينكم انهارده عشان جاين تعملو ليا تحيا قدامهم او*لع فيكو 😠🙄
لا وكمان في جيش ضر*بتو ابن العميد سعد الدين😠
الواد من خوفو مقدرش يقول عليكو انت عملتو اي في الواد وشو متشفلط منكو لله 🤕🤨
اعمل فيكو اي اقطع شر*ين ايدي عشان ترتاحوو مني
حور &ورد : قاعدين ميتين من ضحك منوو😂😂😂😂😂😂
اللواء :😠 اتعصب قل*ع الحزام وفضل يجري وراهم وهما يصوتو😂😂
اللواء :شعري شاب منكو 😓
منكو لله 😂
حور: قالت ياحجوج وربنا نسينا والله عشان متعودين ديما نعمل تحيا قدامك 🥹 بكلمو وهي متشعلقه في حبل متعلق😂😂
ورد: قالت ياحجوج واد ابن عميد كان داخل يتحمر*ش فيا فا اختي حبيبتي حست ب حاجه مش مظبوطه دخلت خيمه بتاعتي لاقت واد واقف في اوضتي رد عليها قالها انتي مالك راحت طبعا اديتو بو*كس في وشو 👊😌
للواء شريف: يعني يا حور ضر*بتي واد بوكس عشان شتمك اه يابنت كلش حاول يشب عشان يضر*بها بي حزام معرفش عشان مش طايلها 😂😂
حور: قالت علفكره بقا وشدني من شعري عشان كده ضر*بناه سوي قال اعمل فيكو اي بس اعمل اي 😓😂
ورد: قالت للواء شريف انت عرفت منين انو احنا الي عملنا في كده 🤔😂
اللواء:قال هو في حد غيركوو يقدر يعمل كده😏
ورد:قالت اه عندك حق يا حجوج 😂😂😂
اللواء 😠: اتغاظ منها لسه هيجري وراها تعب وقعد علي أرض اتنين اتخضو راحو عليه بسرعه فهو اذكي منهم فضل يعض فيهم 😂😂😂😂😂😂😂
مش قادره والله موت ضحك 😂😂😂😂
حور : اه اه سنانك حديد يا حج 😔
اللواء بتفاولي عليا يا حور 😠
ورد : اي ياحج سنان دي 😔
اللواء : الله اكبر 😏😂
وهديو بقا واكلمو. جد 😌
لواء شريف: بصو بقا انتو لازم تخدو بالكم من كل تحركتكو عشان مش عايز حد يعرف انكو انتو ❤️صقور داخليه ❤️✨
بس مراد & ادم هيعرفو انكو صقور داخليه بس لي بقا لان
مهمه جايه هتبقو انتو الاربعه ف مهمه وحده ومهمه دي عايزه ناس زيكو ❤️
حور &ورد :ظباط في داخليه بس محدش يعرف غير اللواء و وزير الداخليه بس ❤️
اللواء: انتو عافرم عليكم مخلتوش حد يعرف مين هما ✨صقور الداخليه✨ عشان كل مهمه مش بتسيبو اثر واركو وكويس انكو فكرتو في قناع علي وشكو عشان محدش يعرفكو ❤️
حور: متقلقش يا فندم هنقدر طول وقت نكون عند محل ثقتك فينا وهنفضل ننتصر علي الاعداء عشان بلدنا تبقا في حمايه ديما❤️
ورد : متقلقش يا فندم طول منا وي حور سوي محدش هيتغلب علينا ابدا ❤️ وكمان ادم & مراد ماشاءالله عليهم يعتبر زينا بظبط في قتال ❤️
وان شاء الله هنقدر احنا الاربعه نقوم ب مهمه سوي ❤️
لواء شريف: هو دا مفرحني انكم سوي ❤️
مبسوط أن مصر فيها اربع ابطال زيكم انتوو ومراد& ادم
حور : ادم دا بقا مش بطيقو يا حج 😏 هنكون سوي في مهمه ازاي 😏
لواء شريف: ديما اي ووحده بتكره شخص بيجوزو في اخر
حور :ايييييي اجوزو اجوز مين اجوز غوريلا غاضبه دا طول وقت عامل كده 😡😡 😂😂
بيضحك ثانيه وي يكشر طول وقت 😏
لواء: طول عمرك لسانك طويل 😂😂
حور: تشكر ياحج 😒
ورد :قالت فعلا ياحج هما كده الي بيقولو كده هنلاقيهم في اخر اجوزو 😂😂
حور: اكلمت قالت مهو. مراد برضو شكلو واقع في حب احدهم😉
ورد :قرصتها عشان اكسفت 😂
لواء: قال اي دا هو مراد معجب بيكي ولا اي
ورد: قلتلو لا معرفش والله واكسفت 😂😉
حور :اكلمت شكلو يحج لان طول وقت سنانو بتبان قد كده لما يشوفها 😁 😂
ورد & لواء: ماتو ضحك علي لمضتها 😂😂
لواء :قال بصو بقا في مهمه دي ورد & حور انتبهوا لي .
واحد ومن أكبر تج*ار مخد*رات في الهند هو مصري بس
عايش في الهند محدش قادر يمسك عليه تهمه خالص هناك فا طلبو دعم مننا انهم عايزين✨ صقور الداخليه✨ هما يتولو مهمه دي
احنا وفقنا انا و سياده الوزير بس قولنا الي هيتولاها هما كمان ✨مقدم ادم &رائد مراد ✨
حور : اه وبعدين .
فا كده انتو الاربعه هتسافرو الهند سوي
حور بس ازاي : كده ناس هتعرف أن احنا
✨صقور الداخليه✨ يا سياده اللواء .
اللواء : ما انتو هتروحو مع ادم & مراد علي أساس انكو ممرضين 😌 عشان تبقوو معاهم في أوتيل لو اتصابو انتو تعالجعوهم دا الي هيتفهم لناس متنسوش انكو مقنعين يعني هتبقو معاهم بس مقنعين 😉😌
ورد: اي يبنتي نسيتي أننا مقنعين 😌😂
حور : يا سلام علي دماغك يا حج 😌
اللواء : احسديني بقا 😏😂
حور : في دماغها اخيره يا آدم هتعرف اني مش مجرد ممرضه تتكبر عليها ولا تتآمر عليها 😒
حور : بقولك يا سياده اللواء انا عايزه نفاجئ ادم & مراد في طياره خاصه أننا احنا صقور الداخليه يعني هنروح ليهم بقناع ونفجئهم أن احنا صقور الداخليه 💪
اللواء 😂: عارف دماغك عايزه تعملي كده عشان تديقي ادم إنك مش ممرضه الي يتحكم فيها زي ما هو عايز 😂
حور : بظبط يا حجوج 😂
اللواء بهزار : كلامك مرفوض 😘
حور : نعم 🙄
اللواء : بهرز معاكي ماشي موافق 😂❤️
حور : تسلم يا حج ✨🥺
ورد : بتفكر يا ترا مراد هيفرح لما يعرف أنها صقر الداخليه ولا هيزعل لأنها وخده لقب اعلي منو 🤔
حور & اللواء : ورد اي سرحانه ف اي
ورد لا ولا حاجه .
حور فهمت بتفكر ف اي
حور : متقلقيش مراد هيفرح ❤️
ورد بنفي كلامها : مين قلك اني بفكر فيه 🙄
حور : طيب هنشوف بعدين😉😂
بعدين قامو عشان يروحوو❤️
لواء شريف: قال بكره بقا أن شاء الله هبعت برضو
لي ادم & مراد أنهم يجو عشان اعرفهم مهمه زيكم 🥰
دلوقتي يلا روحو عشان ساعه بقت ١١ عشان تقدرو تروحو علي شغلكم بكره .
ورد: قالت لا مش هنروح احنا تعبانين 😓
حور: قالت فعلا ياحج مش قادرين ناخد يوم اجازه
قالهم ماشي الي تشوفو راحو قبل ما يمشو .
ورد: سالتو هي مهمه امتا يا فندم قالها بعد اسبوع بظبط
حور & ورد: تمام 😊
نزلو وهو خرج من باب سري تاني وروح بيتو.
حور & ورد وصلو بيتهم ❤️
حور: ورد انا عرفه أنك زعلتي لما كلمت مراد بطريقه دي بس كان الي اقصدو ادايق ادم مش اكتر ❤️
ورد : عرفه يا حبيتي ولايهمك ❤️
حور حبيت اوضحلك عشان متزعليش مني ❤️
ورد : عمري ما ازعل من توأمي❤️
حور: حضنتها وبعدين اخدو شاور ونامو ❤️
حور : حلمت نفس حلم تاني زي كل مره قامت قرأت قرأن ونامت تاني 💔❤️
نيجي عند ادم ✨
ادم :كان مريح علي كنبه لاقا الوزير فاق قالو انت كويس
الوزير :قالو الحمد الله لي يبني كده قاعد ليه روح يبني انت تعبت معيا ❤️
ادم: قالو اتعب اي بس مهم انك كويس ❤️
ادم :اتطمن قالو طب يلا تعالي هروحك .
وزير: قال لا ييني كفايه لحد كده روح انت الحراس هيوصلوني
ادم: قعد يصر كتير .
بس الوزير رفض تماما.
ادم : قوم طيب حضرتك اسندك لحد العربيه ❤️
الوزير: ماشي يبني❤️
ونزلو سوي ادم ركب الوزير ثم ذهبوا ❤️
ثم ذهب ادم وصل علي فيلا والدته سعاد ❤️ كانت مستنياه قامت حضنتو ادم حبيبي وحشتني اوي يبني 🥺
ادم وانتي كمان يا امي ❤️
سعاد: قلتلو كنت فين يبني قالها كنت وحكالها الي حصل بتفصيل
سعاد: قلتلو تب انت فيك حاجه كويس طيب 🥺❤️
ادم: انا زي فل مفيش حاجه ❤️ تعالي يلا نطلع ننام ❤️قلتلو ابني بطل الي رفع راسي ديما ربنا يبركلي فيك انت و مراد 🥹
ادم : بأس دماغها يارب يا امي❤️
طلعو سوي ❤️ هي دخلت اوضتها و ادم دخل اوضتو
اخد شاور ولبس ثيابه.
شاف شنطه بتعاتو علي سريرو .
كانت ف عربيه مراد
مراد قبل ما يدخل اوضتو حط شنطه ادم علي سرير ❤️
ادم بيفتح شنطه شاف سلسله حور لسه معاه نسي انو يدهلها
وفضل يفكر فيها.
ادم: فاق من تفكيره قال ازاي افكر فيها وانا بحب ليلي خطيبتي 💔حط سلسله ف درج ونام ❤️
يبدا يوم جديد علي ابطالنا ❤️
ادم & مراد ❤️
ادم : فاق من نوم غسل وشوو وذهب عند اوضه اخو
لان كان متوعدلو من امبارح 🙂😂
فجاه ادم عمل حاجه خلي مراد يقوم مفزوع 😂
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن اضغط على : ( رواية صقور الداخلية الفصل الثامن )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية صقور الداخلية )
reaction:

تعليقات

ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.